Raskausajan mieliteot

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kismet90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
0cf93021259c35a785b3cee900666d8a

siis tämä!! <3 <3

Hyvän näköset leivät!! :) Mulla samanlaisia, mutta tuplajuustolla. Tosin nyt tuorepäälliset on vaihtunut suolakurkkuun.

Nyt on tosin vähän yleisongelmana, että on huono olo koko ajan, myös nälkä koko ajan. Mutta, syöminen joko hetkellisesti hyvin vähän helpottaa oloa tai pahentaa sitä. Eli ei oikeastaan kuitenkaan tekis mieli syödä mitään ja silti tuntuu, että pakko syödä. Ihanan jakomielitautista.

Hyvän näköset leivät!! :) Mulla samanlaisia, mutta tuplajuustolla. Tosin nyt tuorepäälliset on vaihtunut suolakurkkuun.

Nyt on tosin vähän yleisongelmana, että on huono olo koko ajan, myös nälkä koko ajan. Mutta, syöminen joko hetkellisesti hyvin vähän helpottaa oloa tai pahentaa sitä. Eli ei oikeastaan kuitenkaan tekis mieli syödä mitään ja silti tuntuu, että pakko syödä. Ihanan jakomielitautista.

mä laitan leivälle normaalisti 2-3 siivua juustoo, mutta jostain syystä nyt raskaana kakskin on liikaa, yks on sopivasti.

ja mulla on sama, siis koko ajan pitää olla syömässä tai olo menee ihan kauheeks. toisaalta, ei saa missään nimessä syödä myöskään liikaa tai olo on yhtälailla hirvee. onneks oksennukset on pysyny vielä maltillisena.

Mie jouduin ostaa tällä viikolla kurkkua, kun tuntu että leipä kaipaa jotain raikasta päälle :grin Oon siis normaalisti tosi laiska kurkun leikkaaja niin syön leipäni usein joko pelkällä voilla tai kinkun ja juuston kanssa.

Tiesittekös et dolmio pastakastike on ihan sairaan hyvää :D samoin kaikki punainen liha vetää mua puoleensa kuin magneetti. Onkohan mulla hemoglobiini laskenu kun väsyttääkin niin pirusti :rolleyes:

Hyi, maisteiset ruoat ja vaikka nyt just toi teidän himoitsema nepalilainen. Just sanoin miehelle, että kuminaa ei saa käyttää kotona nyt minkään ruoan maustamiseen, koska se haisee ihan hikikainaloilta. Mulla lentäis satavarmasti oksennus, jos kävisin edes minkään eksoottisille mausteille haiskahtavan raflan ovella. :D

Mies oli äsken paahtanut uunissa parsaa. Voin sanoa, että koko talo haisee aivan kamalalle. Ja siis mä tykkään normaalisti parsasta.

Tuli viime viikolla syötyä paljon kaikkea epäterveellistä ja nyt himottaa kaikki tuoreet kasvikset ja hedelmät :P

Mun tekee mieli vaan ruokaa, ei yhtään karkkia tai muuta. No ehkä jätski vois uppoo, mut en oo viel ainaka ostanu. Oon yleensä tosi karkin perään, mut viime raskaudessa oli sama juttu. Ja poikaa varmaan ootan taas ku kylmä HK:n sininen sinapilla maistuu :D

Takaisin