Raskausajan mieliteot

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kismet90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mie syön jotain ihan KOKO ajan. Tulee paikattuu syömällä tupakantuskia :confused:

Muutamana päivänä on ollu ihan pakko saada keltasta hedelmämehua, siinäpä oikeestaan suurin mieliteko, jota ollu pakko saada. Jugurttia uppoo älyttömiä määriä ja kaikkee suolasta vois napsia ihan jatkuvaan. Näinköhän nousee paino tässäkin raskaudessa sen parikymmentä kiloa...

Mua etoo lähes kaikki, liha ja kana pahimpia. Lounaalla saattaa tehdä ensin jotain mieli ja kun saan sen eteeni niin on tuskan takan saada alas. Oon siirtynyt nestemäisiin, koska se on ainut mikä menee helposti alas eli blenderi vinkuu smoothieta ja muuten syön keittoja :D mielitekoja olis salmiakki pahimpana ja suolakurkut! Mies just sano että oon tullut hulluksi kun vedän jääkaapista suoraan purkista suolakurkkuja :smiley-bounce022 Kahvi on jäänyt tällä viikolla kuvioista vaikka yleensä aamukahvi on paras hetki päivästä, ylläri keho kaipais kyllä kofeiinia ja hedarit vaivaa..

Tänään kävi tekemään mieli ihan tajuttoman paljon hampurilaisia! Tuoksu niiin hyvältä ku työkaveri oli käyny ruokkikselle ostaa mäkkärin purilaisen ! Ah miekin haluun!

Hauska lukea teidän ruokahimoista! :D Mulla ei vielä oo erityisiä himoja, mutta tiuhaan pittää syödä, muuten käy mahaa polttelemaan. Viime raskaudessa jäiset marjat, kylmät hedelmät ja näkkäri paksulla voi- ja juustopinolla oli suosikit! :D Pitääkin itseasiassa mennä ottamaan vielä jotain syötävää ennen unia...

Mun oli yks päivä pakko saada mämmiä. Ei menny alas. Annoinkin lopun äidille kun kävi meillä.

Mulla ei ole tainnut olla koskaan mitään varsinaisia mielitekoja, mutta vesi alkaa maistumaan jotenkin epätavallisen hyvälle loppuraskaudessa. Ja venyvä vatsa kun kutiaa, niin rasvaan kookosöljyllä sitä, kun se auttaa parhaiten siihen hillittömään kutinaan, se öljy tuoksuu taivaalliselle, paljon paremmalle kuin muulloin.

Nyt tuntuu että miulla on ihan älyttömästi ruokahimotuksia ja -ällötyksiä :D ei viimeks ollu juuri mitään..ja eniten ihmetyttää ku ei tee mieli suklaata tai karkkia :o normaalisti voisin elää herkuilla

Nyt tuntuu että miulla on ihan älyttömästi ruokahimotuksia ja -ällötyksiä :D ei viimeks ollu juuri mitään..ja eniten ihmetyttää ku ei tee mieli suklaata tai karkkia :eek: normaalisti voisin elää herkuilla

Mulla on ihan sama! Oon oikee herkkupylly ja nyt menee vaa jääkaappikylmät hedelmät :wacky:

Kylmät ruoat, salaatit maistui nyt erityisen hyvin :) ällötyksinä banaani ja kaurapuuro :depressed: viime raskauksissa tuli himo porkkanaan, juuri sitäkin nyt maistoin mut vielä ei ole himoksi muuttunut!! Lisäksi makeeta ei tee mieli...

Tekis mieli kokoajan pizzaa, kebabia ja hampurilaista. Salmiakkiakin. Onko niin, ettei sitä saisi enään syödä raskaana ollessa?

Tekis mieli kokoajan pizzaa, kebabia ja hampurilaista. Salmiakkiakin. Onko niin, ettei sitä saisi enään syödä raskaana ollessa?

Salmiakin ja lakun saantia pitää rajottaa. Sitä voi syödä vähän (niinku kourallinen) silloin tällöin.

Kävelin tänään lenkillä nakkarin ohi ja meinasin kävellä sisään ku se haju/tuoksu oli jotain niin lumoavaa :anyone
Tekee mieli roskaruokaa mut sitte sitä ei halua syödä :wtf:

Täällä on hirveä himo ranskalaisiin! Kaikki muu tuntuu vähän semmoselta pakkopullalta. Varsinkaan mitään miltään mausteilta haisevaa ruokaa ei pysty sietämään.

Takaisin