Pitäis mennä viikonloppuna, pe ja la öiksi töihin, jaloilla ollaan kokoajan ja nostelua/kantelua mitä ihmeellisimmissä asennoissa. Plus kurottelua ja kyykistelyä ja kiertoliikkeitä.. Taukoja meidän alalla ei juuri ole, muutakun tupakoitsijoilla. :D Saa nähdä miten jaksaa kun edellisen työvuoron tehny uudenvuoden aattona
Baarityö siis, onneksi jo viimestään 03 yöllä kotona. En tiedä onko tää hyvä juttu, ettei töitä ole tiedossa enempää tälle loppukeväälle, toisaalta ihan mielellään keskittyy opiskeluun ja lepäämiseen. Eipähän tarvi olla sairaslomaa hakemassa jatkuvasti. Ens viikolla menossa Kelaan puhumaan näistä tuista, miten saa opintotuen ja asumistuen lisäks noita äitiyspäivärahoja tai muuta. Meillä piti olla 1.5-30.9. työharjottelut, joten saan kivan "kesäloman" sille ajalle, eikä tarvi koululla käydä kun lokakuussa seuraavan kerran.
Mites muuten muilla, kuinka äkkiä on porukka menny takasin töihin / tehny jotain keikkahommia vauvan syntymän jälkeen?
Ja vielä toinen asia jota olen pohtinut.. heh. Onko täällä muita jotka tekee päivittäin hevosten kans hommia, lähinnä tallitöitä/ajaa ? Yritin bongailla mutta ei sattunut silmiin. Ihan vaan miettinyt tässä että koskakohan se stoppi siihen hommaan itellä tulee. Oon niin jääräpää ja "oma" talli, eli joutuu jokapäivä monta tuntia ja kaikkee mahdollista tekemään, lisäks käyn naapuritallilla (17 hevosen täyshoitopaikka) tekemässä nyt iltatalleja. Vähän kevyempää hommaa, mutta kumminkin. Oon saanu lähinnä oman äidin hysteeriseks näillä tallitöillä, se kun on ihan varma että saan potkun ja suoraa mahaan.

Itse kyllä hevosiin luotan, etenkin noihin omiini, mutta tuo yli 20kg purupaalien nostelu ja kantaminen, heinäsäkkien ja vesien roudaaminen ja kaikki kyykkiminen pistää kyllä puhaltamaan. Onneksi ei ratsastaa tarvi enää, kärryillä pystyy vielä ajamaan.