Kipa saikulle vaan!! Ei tommoista pidä kestää, eikä kolmikymppisenä pidä itteensä vielä töistä pois uuvuttaa. Pitäähän sun ehtiä vauvaa vartenkin järjestellä kaikkee!!
Ite oon vielä töissä, heränny tänää jo neljältä viime aikoina 4-6 välillä. Toi kuus on jo ihan inhimillinen. Ja jos nukahtaa uudestaan niin sit soikin jo heti kello. Kiva kiva. Kahvin voimalla töissä. Ja vapaapäivät täälläkin hyvin paljon ykspäiväsiä
Ite oon vielä töissä, heränny tänää jo neljältä viime aikoina 4-6 välillä. Toi kuus on jo ihan inhimillinen. Ja jos nukahtaa uudestaan niin sit soikin jo heti kello. Kiva kiva. Kahvin voimalla töissä. Ja vapaapäivät täälläkin hyvin paljon ykspäiväsiä

Onneksi sairauslomat on olemassa. Ja ite ainakin huomannu ettää stressi saa kaiken tuntumaan vielä pahemmalta, joten jos joutuu vielä murehtimaan ja stressaamaan tulevasta, ei varmasti kroppakaan toimi niinku pitäs.

parit itkut tuli tänään töissä itkettyä, kun työntekijät tuli itkeen ovelle mun pois jäämistä ja sitä, että tulee ikävä, kun oon niin pitkään pois
huh.saa levätä.