Miten suhtautuisit, jos hyvä ystäväsi sanoisi sinulle, että ei aijo esittää sinulle, että pitää vauvastasi, jos tämä sattuu olemaan RUMA?
Mä oon vieläkin ihan shokissa ku mulle eilen täräytettiin tää taas päin naamaa. Olin siis saanut saman kommentin jo aiemmin viestillä, mutta näköjään halusi viedä tehdä selväksi, että kun tulee sairaalaan vauvaa katsomaan niin ei aijo kehua tulokasta jos tämä ei miellytä silmää!? Ystävälläni on itsellä 3kk ikäinen vauva, jota luonnollisesti pitää maailman söpöimpänä vauvana. Eikö kaikki äidit tee näin? Ärsyttää vaan hänen tapansa ylistää tytärtään, ja kuinka tämä on ainoa vauva ketä on ikinä pitänyt söpönä. Noussut vähän kaiketi hattuun, kun kuulee tätä myös muilta. Mutta, sit taas ainahan ihmiset kehuu toistenkin vauvoja? Sekin on mun mielestä normaalia, toisin ku se että haukutaan toisten vauvoja rumiksi.
Oon niin huojentunut, etten erehtynyt pyytämään häntä kummiksi!! Olisi varmaan perunut pestinsä, jos meidän vauva ei hänen silmää miellyttäisikään. Ja varmaan joudun sanomaan, ettei ole tervetullut myöskään sairaalaan. Vasta synnyttäneenä äitinä en halua kuulla heti ensimmäiseksi pahaa sanaa pojastani.