Täällä vaivaa myös ahdistus omasta kropasta. Ainakaan vielä raskaus ei ole muuttanut mun kehoa sillä tavalla kuin olisin toivonut, vaan näytän vaan läskiltä tankilta. Ihan niinkuin ennustinkin, vaikka toivoinkin olevani väärässä. Ja missä ne hervottomat tissit on?? Jos vyötärö katoaa ja mahaan tulee läskiä, niin sais helkkari tulla sitten siitä hyvästä tisseihinkin kokoa...
Välillä onnistun tuntemaan itseni ihan naiselliseksi, mutta sitten kun en saa mieheltä toivomallani tavalla kehuja ja rohkaisua asian suhteen, niin mieliala lannistuu jälleen. Eikä silloin tosiaankaan tee mieli seksiä. Tai tekee, mutta alan sitten arastelemaan kun tulee se hetki, että pitäis mennä sänkyyn. Kyllä miehelle seksi kelpaa ja kyllä hän tykkää kasvavasta mahasta ja muuttuvista muodoista, mutta en silti koe olevani seksikäs hänen silmissään. Kaipaisin enemmän aloitteita seksin suhteen hänen taholtaan ja olis ihan kiva joskus kuulla olevansa "pantava". :D Varmaan tuo elmiinan käyttämä temppu pukeutua seksikkäästi auttaisi, mutta mä tunnen oloni tosi epävarmaksi ja typeräksi tuollaisissa hepeneissä. Varmasti mies tykkäisi, eikä pitäisi mua vain tyhmän näköisenä kuten itse ajattelen, mutta pitäisi sitten löytää se varmuus, että saisi myös kannettua ne hepeneet seksikkäästi päällään. Huoh. Ja mun silmiin kaikki muut raskaana olevat näyttää paljon paremmilta kuin mä.
Mun mielestä Hymykuoppa näytät todella kauniilta, eikä noista sun kuvista huomaa yhtään ylimääräistä painonnousua.
Aika siistiltä kuulostaa Mannaryyni noi sun unet. :D