Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä huomasin samaa eilen kun näin ystävää pitkästä aikaa ja juttua riitti. Jouduin oikein pitämään hengitystaukoa välillä vaikka puhetahti oli ihan normaaliEn tiedä johtuuko se raskaudesta vai mistä, mutta mua hengästyttää ihan hirveesti puhuessa.
Mä oon huomannut saman liikkuessa!En tiedä johtuuko se raskaudesta vai mistä, mutta mua hengästyttää ihan hirveesti puhuessa.
Aiemmassa olin lomautettu (koronavuosi) about viikot 4-10 ja jos en olisi ollut, niin olisin ollut sairaslomalla. Myöhäisemmillä viikolla olin pari yksittäistä ja satunnaista päivää, muuten olo oli helpottanut huomattavasti.Tää aamu ollu aika karmee töissä, luojan kiitos teen etätyötä, pitää käydä happee ottaa ulkona kun meinaan nukahtaa ja pussi pitää olla vieressä kun tiiä millon oksennus tulee. Nyt 5+6 vieläkö tää tulee pahenee?
Mites muut ootteko aiemmissa raskauksissa pystyneet käymään töissä tai näyttääkö nyt miltä?
Onneks ennen kesälomaa on vaan 8 työpäivää tän jälkeen, sit kun palaan töihin niin oon jo melkein viikolla 14.Aiemmassa olin lomautettu (koronavuosi) about viikot 4-10 ja jos en olisi ollut, niin olisin ollut sairaslomalla. Myöhäisemmillä viikolla olin pari yksittäistä ja satunnaista päivää, muuten olo oli helpottanut huomattavasti.
Keskenmenneessä raskaudessa muistelen olleeni myös sairaslomalla, mutta siinäkin sattui juuri jotain lomia tmv olemaan jotka vähensi sen sairasloman tarvetta
Nyt mietityttääkin tämä oireettomuus, kun aiemmissa näillä viikoilla oon ollut täysin toimeton ja nyt saattaa pari yökkäystä (mutta ei oksennusta) tulla ennen aamupalaa![]()

Mulla ainakin oli tuosa sun loman välissä ne pahimmat viikot! Eli ei tarvi olla saikulla, mutta loma saattaa vähä kärsiäOnneks ennen kesälomaa on vaan 8 työpäivää tän jälkeen, sit kun palaan töihin niin oon jo melkein viikolla 14.
Nauti kuitenkin oireettomasta olosta. Miulla vaan toisessa raskaudessa oli näin vaikee olo, jonka aika oli jo kullannut![]()
On, ihan alaselässä ja sit just lantion ja häpyluiden alueella. Liikkeessä parempi.Onko muilla selkäsärkyä? Tämä alkoi viime viikolla ennen testejä, semmoista jomotusta alaselässä ja lantionkin alueella. Vähän häiritsevää.Koko ajan on tarve venytellä.
Täällä ollut myös jo ennen plussaamista selkäsärkyä, säteillyt myös reisiinOnko muilla selkäsärkyä? Tämä alkoi viime viikolla ennen testejä, semmoista jomotusta alaselässä ja lantionkin alueella. Vähän häiritsevää.Koko ajan on tarve venytellä.