Raskaus- (ja muutkin) oireet

Kovin on oireetonta edelleen. Tänään ehkä on ollu vähän etovaa oloa, jos en oo kuvitellut koko asiaa 🫣 Tänään 4+5.

Samoin täällä ollut melko oireettomat päivät viime viikon lopun (kiinnittymiseen liittyvien?) tuikkaisujen jälkeen. Ehkä olen juonut enemmän vettä/käynyt useammin vessasaa kuin yleensä mutta varsin mahdollista myös että kuvittelen asian kun toivon ettö jotakin luottamusta vahvistavaa oiretta löytyisi. Olisipa jokin tapa tarkistaa oireettomina päivinä että joo, kaikki on edelleen ihan hyvin. (Tai no onhan ne testit, mutta kuitenkin 🫣)

Oireetonta ollu, mutta tänä aamuna herätessä kyllä tunsi kuinka alkuraskauden oireet löytämässä tänne. 🫠
Sängystä piti yökkiä jääkaapille ja vatsan särkyyn tekis niin kovin mieli ottaa buranaa.
Esikoisen kans oireet alkoi todella aikaisin, mun mielestä jopa ennen plussaa ja helpotti vasta toisella kolmanneksella.
Ei haittaisi vaikka nyt ei niin kovin voimakkaana oireet olisikaan.

Oireetonta ollu, mutta tänä aamuna herätessä kyllä tunsi kuinka alkuraskauden oireet löytämässä tänne. 🫠
Sängystä piti yökkiä jääkaapille ja vatsan särkyyn tekis niin kovin mieli ottaa buranaa.
Esikoisen kans oireet alkoi todella aikaisin, mun mielestä jopa ennen plussaa ja helpotti vasta toisella kolmanneksella.
Ei haittaisi vaikka nyt ei niin kovin voimakkaana oireet olisikaan.

@BabyMama. Toivottavasti pahoinvointi pysyy hallinnassa ❤️🤞🏼

Täälläkin todella oireetonta. Pelottaa 😅 rinnat on ollut pari päivää vähän isommat, mutta muuten oikeastaan mitään normaalista poikkeavaa 😬
Toisaalta vasta 3+5, että ehkä niitä oireita sieltä vielä ehtii tulla. Ei auta kuin yrittää luottaa ja ottaa päivä kerrallaan

Täällä ei vielä yhtään mitään jos ei menkkojen puuttumista ja positiivista testiä lasketa. Saa nähdä miten menee, en kyllä toivois yhtään sen kummempia oireita.

Mulla on ollu muuten edelleen tosi oireetonta, mutta tänään oksensin ihan yhtäkkiä ensimmäisen kerran 😅 Harvoin oon ollu yhtä ilonen siitä, että oksettaa.

Onkohan tää oire🤣 söin eilen 4 mozzarellatikkua, tuplajuuston, ranut ja ison donitsin enkä tuntenu mitään ähkyä/turvotusta/täyttä tunnetta?? Olisin voinut jatkaa syömistä koska en tavallaan tullu kylläiseks, sama tänään!
Mullaki ihan kauhee nälkä kokoajan ja tuntuu et vois syödä loputtomiin!

No joo on mullakin ihan jatkuvasti nälkä mutta mä en jotenkin osaa yhdistää sitä raskauteen. Ei ainakaan aiemmilla kierroksilla ole ollut tuollaista oiretta.

Mulla oli edellisessä raskaudessa tuo, että söin loputtomasti. Nyt on kyllä kova nälkä, mutta ruoka maistuu vähän huonosti 😅 Edellisessä raskaudessa myös nukuin yötä päivää, nyt en saa enää unta 4-6 tunnin unen jälkeen.

Mä odotan sitä päivää kun kahvi alkaa tökkimään ihan urakalla. Silloin viimeistään jään kaikille kiinni.

Mulla on ollu muuten edelleen tosi oireetonta, mutta tänään oksensin ihan yhtäkkiä ensimmäisen kerran 😅 Harvoin oon ollu yhtä ilonen siitä, että oksettaa.
Auts! 😅 Toivottavasti ei muutu kuitenkaan toistuvaksi tai jää päälle 🤢

Täällä ehkä ihan hienoinen etovan olon lanka kulkee silloin tällöin arjessa mukana. Selkein oire (jos se nyt on raskaudesta 😬) tällä hetkellä juurikin toi aamuöiden unettomuus, mikä siinä on että nukkuminen on silloin niin vaikeaa vaikka iltapäivällä/illalla tekee kyllä mieli pitkälleen.
Janon tunnetta ja tiheää vessahätää kyllä myös tavallista enemmän, tätä en viimeisimmästä raskaudesta muistanutkaan.

Täällä on jatkuvasti jano ja vessahätä, voisin myös syödä kokoajan. 😅 Viimeks pääsin tosi vähillä oireilla, niin toivottavasti nytkin 😊

Ainii ja toi aamuöinen unettomuus, nyt kun oon taaperon kans kahdestaan lomalla ni olis kyllä unet tarpeen. Päivät on aika vauhdikkaita. 😁

Täällä 4+4 ja oireina ollut närästys, selkä- ja vatsasärky, turvotus. Myös öisin oon herännyt venytellessä tai asentoa vaihtaessa ihmeellisiin tuikkaisuihin vatsassa, mutta taitaa olla ihan normia kun jollakin toisellakin oli ihan samanlaisia 😊

Oireitahan löytyy, vaikka hetkittäin ajattelen että mitään ei ole :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Nännit kosketusarat. Pissalle pitää herätä öisin. Ja muutenkin käydä tihentyneesti. Väsymys miulla alko varmasti heti hedelmöittymisestä. Oon nukkunu myös lounailla päikkäreitä ja töiden jälkeen päikkäreitä. Sit uusimpana huomannu että mitään ruokaa ei tee mieli mutta on pakko syödä vähintään neljän tunnin välein jotain tai tulee huono olo.
muoks. ja finnit pitkin naamaa

Takaisin