Tämä ärtyneisyys on kyllä ihan älytöntä. Se oli esikoisenkin raskaudessa ensimmäinen oire. Ja nyt kyllä koetellaan, kun lisäksi taaperolla on juuri joku ”en halua nukahtaa yöunille ollenkaan” -vaihe. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
osaatko sanoa, että saako noita lääkkeitä, jos raskauspahoinvointi on voimakasta (esim. vaikea syödä mitään, voimaton olo), mutta ei kuitenkaan ylly oksentamiseksi saakka?Syökö kukaan muu raskauspahoinvointi lääkkeitä? Itsellä löyty kaapista edellisestä raskaudesta ja päätin alkaa napsimaan oksentamisen jälkeen. Huomattavasti parempi olotila ja öisinkin saan nukuttua. Näitä saa ihan terveyskeskuksesta, kun jättää soittopyynnön ja lääkäri tekee suoraan lähetteen vuorokauden sisällä.
osaatko sanoa, että saako noita lääkkeitä, jos raskauspahoinvointi on voimakasta (esim. vaikea syödä mitään, voimaton olo), mutta ei kuitenkaan ylly oksentamiseksi saakka?
Kyllä saat kun vaadit.osaatko sanoa, että saako noita lääkkeitä, jos raskauspahoinvointi on voimakasta (esim. vaikea syödä mitään, voimaton olo), mutta ei kuitenkaan ylly oksentamiseksi saakka?
Mulle eivät millään meinanneet antaa edellisessä raskaudessa. Piti ostaa kaiken maailman rannekkeita joista ei ollu mitää apua.... Sit terkkari kirjoitti mulle 4pv sairaslomaa mut eipä se kamalasti auta ku oksentelee pitkin päivää. Iha ku se siihen neljään päivään loppuisi se pahoinvointi... Ja lääkäri sitä mieltä ettei voi antaa lääkkeitä, ku ei ole tarpeeksi huono olo. Eli jos haluaa oikeesti hoitoa niin sitä pitää vaatia tai mennä hakemaan yksityiseltä. Mulla oli nii paljon pahoinvointia etten voinut syödä ja paino tippui.
Oisko se sulla raskausoire kun ei olekkaan pahaa oloa?Siis muaki ny hämää et misä ylipäätänsä on mun raskauspahoinvointi (ehkä sitä ei tule, dont know) mutta sais kyllä tullaennen raskautta oon saattanut oksennella aamuisin jos en aamupalaa ole ihan heti päässyt syömään, mutta nyt ku raskaana.. misä se paha olo oikein on ?
![]()