Raskaus alkutekiöissään

Meillä on alkuraskauden ultra 20.4. Täällä ei edelleenkään varmaan saa kuin alkuraskauden ultran ilmaiseksi noin viikolla 10. Ja niihin muihin meillä ei ole varaa. Esikoisesta käytiin kyllä sitten painoarvioultrissa kun oli epäilyä ettei kasva tarpeeksi. Onneksi oli kaikki hyvin kuitenkin ja ne ultrat oli tosi hienoja kokemuksia. :)

Joku täällä kaipaili tila-autoa niin yksi tuollainen yllättävän tilava on Citroën C5 farmari. Tutut juuri ostivat sellaisen ja siinä oli takana 2 lisäpenkkiä eli 7:lle ihmiselle paikat. (Heillä oli muuten aikaisemmin Volvo V70 farkku!) Meillä taasen on Citroën Xm farkku, joka on kohtuuharvinainen (vanhahko) mutta tilavampaa saa sit hakemalla hakea, kyytiin on mahtunut mm. 60cm liesi kaikkine pakkauksineen ja 20 vararengasta (muoks niin ei tosin yhtä aikaa!) ;) Onhan tuossa tosin noita vikoja kun ajokilometrejäkin on jo pitkästi päälle 560tkm, mutta mies kun osaa itse värkätä, hän sitä laittelee ja korjaa kun on aihetta.
 
Tervehdys!

Raskauden aikaisista kehonmuutoksista oli puhetta. Ristiriitaisia on tosiaan tuntemukset.. Välillä sitä katselee hymyillen pikkuhiljaa pömpöttävää vatsaa ja kuvittelee minkälainen se on vaikka parin kuukauden päästä.. Sitten taas välillä kauhulla ajattelee,että miten "muodottomaksi" sitä oikein paisuu ja että toivottavasti ei tulisi hirveästi ylimääräistä, sen verran kun lapsi vaatii.. ja että kuinka hankalaa niitä kiloja on saada pois.. tai kuinka paljon tulee raskausarpia tms.. Eiköhän nämä tuntemukset ole kuitenkin ihan normaaleja. Niin isossa myllerryksessä koko keho ja mieli tässä prosessissa on.
Oloa helpottaa kuitenkin se, että oma mies ainakin toistaiseksi pitää edelleen yhtä miellyttävänä ja silittelee vatsaa.
Eiköhän olla vaan ylpeitä vauvamasuistamme ja kaikesta raskauden tuomasta, se on kuitenkin täysin normaalia ja miten ihanaa raskausaika voikaan olla, jos osaa siitä nauttia!

Mä en tiedä miksi, mutta mulle ei maistu oikein mikään liha.. siis jotkut makaronilaatikot tms maistuu.. mutta esim. joku possun/naudan pihvi tai lihakastike niin ei.. ei millään meinaa upota.. Pahoinvointia ei sinänsä enää ole ollut, mutta ei vaan maistu... No kai sekin jossain vaiheessa menee ohi.
Nyt on onneksi toi liikunta alkanut taas maistua, tuon alkuraskauden laiskuuden jälkeen. Spinningit ja body-pumppi tunnitkin on tuntunut oikein mukavalta, kunhan muistaa vaan tehdä oman jaksamisen ja tuntemusten mukaan. Varsinkin tuo Spinning on tuntunut nyt sellaiselta mukavalta muodolta kuntoilla. Meidän salilla on myös sellanen kiva yhdistelmätunti 40min spinningkiä ja 40min pumppia+ venyttely..

Eilen oltiin paikallisessa, avajaisissa kun se remontoitu ja omistaja vaihtunut. Oli oikein kiva ilta.. kavereita ja musiikkia.
Eikä pätkääkään häirinnyt se, että oli itse auton ratissa. Väsyttää alkaa kyllä aikaisemmin kuin yleensä.. :)
jaahas, mutta josko sitä menisi vielä laiskottelemaan tuonne sohvalle.. ja sitten lepäilemään ennen huomista työpäivää.

mukavaa uutta viikkoa ja kevättä kohti[:)]
 
Huomenta kaikille!

JeRoSe: onneksi kyse on vaan keittiön remontista eikä koko talon rakentamisesta, mullei varmaan ois riittänyt hermot rakentaa raskausaikana taloa. [:D] Sehän tässä onkin kun ei ennen ole ollut raskaana niin ei osaa erottaa et onko kyse suoliston murinoista vai masukin liikkeistä, noh eilen illalla sit lueskelin sitä neuvolasta saatua äidille/isälle kirjaa niin tuntui selvä sively navan alapuolella.

Lellu: minä lupauduin lauantaina olemaan kuskina miehelle ja hänen veljelleen, mutta enpäs sitten ollutkaan kun järjetön väsymys iski 10 jälkeen ja ukkeli tuumas vaan et mee nukkuun ei me mihinkään lähetä. Ois kyllä ollu mukavaa käydä kahtoon pitkästä aikaa yöelämää, mutta saa jäädä kun ei jaksa valvoa.

WhiteWife: mitäs ultrassa näkyi? toivottavasti sait positiivisia uutisia. Täällä päin meidän kunta on ostanut nuo nt- ja ru-ultrat keskipohjanmaan keskussairaalalta ja itse joutuu ainoastaan maksamaan poliklinikkamaksun. Toki neuvolassa on sit neuvolan tädeillä ultra käytettävissä ja ainakin mun terkkari sitä ahkerasti käyttää. Joka neuvolakäynnillä on ultrattu masukki, harmi vaan etten kuvaa ole joka ultrasta saanu mukaan.

Huh huh, kylläpä tuo aika vaan kuluu nopeaa eteenpäin. Möhköfantille onnea, tänään meillä rv16 täynnä ja rv17 sekä viides raskauskuukausi pyörähtää käyntiin, aivan uskomatonta. Keittiöremppa alkaa oleen hyvällä mallilla, toisista yläkaapeistä puuttuu ala-/ylälistat ja sit tiskipöytä jää kesken, ei saada valmiiksi ennen kuin allas on tullut. Kärkkäisen sikapäiviltä löysin ihanan uuden verhokankaan ja nyt viikonloppuna ompelin siitä keittiöön uuden verhon ja se on pestynä ja silitettynä nyt ikkunassa. Ja ihana huomata, että ukollekkin alkaa selveneen se että meille todellakin tulee vauva, se eilen pähkäili ääneen että kummankohan näköinen vauva sieltä tulee, söpöä minusta ja sitten se jaksaa kysellä minun ja masukin vointia melkein päivittäin. Ärsyttävää vaan kun sille alkaa tuleen tätä suojeluviettiä, muutaman kerran mä olen sille ärähtänyt että en mä sairas ole vaan raskaana, ukko ei vaan ole sisäistänyt et raskaana oleva nainenkin saa tehdä asioita oman vointinsa mukaan, mutta eiköhän se tässä opi. [:)]

Oikein hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
Maajo
 
Moi kaikille!
 
Maajo: Onnea sinnekin...kohta ollaan puolivälissä [;)] Enää vaan kolme viikkoa...heh. Naureskelin sun tekstille, kun tuntui niin omanlaiselta. Ainut vaan, että meillä tuo mies alkoi pähkäileen tulevaa suojelemistaan jo heti alkumetreillä. Lähinnä hän mietiskeli kesää ja minun työvuoroja, että yövuorot eivät minulle ja masuasukille enää sopisi. [:D] Tosin oma äitini onkin sitten jo ollut kieltelemässä painavien kassien kanneskelemista. Hyvää he sillä vaan tarkoittavat, toki ymmärrän hyvin tunteesi, sillä itse olen myös töksäyttänyt takaisin, että en ole mitenkään sairas. [;)]
 
Täällä ollaan muuten yritetty katsella vaunuja ja pinnasänkyä. Niitä kun on vaan niin paljon ja eri hintaisia, että valinnan vaikeus on tuskaa. Toki käytettynä ollaan ajateltu hankkia nuo vermeet.
 
Ekassa ultrassa...

Voin sanoa että jännitti varmaan enemmän kuin esikoisen kanssa [&:] mies oli mukana katsomassa sitä "pikku katkarapua" lainaten kätilön sanoja [:D] Siellähän näkyi hienosti syke ja pienet kädet ja jalat viuhtoivat. LA myöhästyi parilla päivällä eli on siis nyt 28.10. Oli niin helpottunut olo että onhan siellä masussa elämää kun oireilut on jo loppuneet. Pari hienoa kuvaakin saatiin mukaan, täytyy sit liittää tulevaan vauvakirjaan...
 
Hienoa että kaikki oli hyvin. Se on kieltämättä todella mahtava ja ainutlaatuinen tunne kun kuulet sydänäänet ja näet lapsen liikkuvan ja löydät kaikki kehon osat jotka ovat jo kehittyneet sen verran että kaikki erottaa ilman hoitajan sanomista. Lapsi on maailman suurin ihme ja näin kahden lapsen arjen pyörityksen jälkeenkin niin kliseemäisesti voi sanoa että päivääkään en vaihtaisi pois, on se ollut ja ON sen arvoista.

Voidaan hyvin
 
Heippa,
 
Onnea Maajo ja Möhköfantti! Te ootte jo "pitkällä"[:)].
 
Tuntuu, että olo vaan pahenee[&:], vaikka pahoinvoinninhan pitäisi alkaa helpottaa pikkuhiljaa. Tänäänkin olen moikannut Yrjö-setää...
Mun täytyy käytännössä vartin välein laittaa jotain suuhun, sen verran huono olo vaanii nurkan takana. Vinkkejä, mitä kannattaisi syödä? Noin yleissääntönä voisi sanoa, että suolainen auttaa paremmin, mutta kilo porkkanoitakin vilahtaa helposti päivän mittaan[:)]. Onko tää nyt ihan normaalia, että pahoinvointi alkaa vasta kolmanneksen ihan lopulla (rv:t 10-12...)?
 
Odotan tämän vkon perjantaita kovasti, kun pääsemme ultraan ja näemme, että kaikki on hyvin. Muutenkin tämä vko saisi mennä jo, kun km-riskikin pienenee sitä mukaa. Tällä vkolla ollaan alettu myös kertoa tulevasta muillekin. Miehen siskot olivat ainakin tosi liikuttuneita! Ihana juttu. Töissä on tarkoitus kertoa torstaina, kun pe menee ultraan melkein koko päivä. Oma perhe ei tiedä vielä mitään. Viikonloppuna kerron omille vanhemmilleni.
 
Onnellista oloa teille kaikille!
Koivunlehti
 
 
 
Meillä on tänään satanut lunta!! [8D] Josko se kevät alkais tulemaan kuitenkin, ko uusi lumi on vanhan surma...

Mulla oli eilen nla ja eipä siellä mitään erikoista. Sydänäänet oli kavioiden kopsetta <3 Ja jotain erittäin positiivistakin, mun paino oli edelliskerrasta eli kk sitten PUDONNUT kaks ja puol kiloa!!! Voe hyvän tähen, että olin ihmeissäni! Liekkö sitten osittain siihen vaikuttaa se, että juon taas paljon, oon jättänyt juuston ja leikkeleet kokonaan/aivan minimiin...? En tiiä!

jozz: Kiitti tila-autovinkistä - meillä kriteereinä se, että pitää mahtuu 7 henkilöä + tavarat autoon eli varmaan kohta jotain kuorma-autoa pitis alkaa katteleen [;)]

Maajo: Sulla on jo nyt iskenyt vissiin pieni pesänrakennusvimma [;)] Ei vaan, tietenkin sitä tahtoo uutta ilmettä uuteen keittiöön. Ja mulla on kans pari sukulaista sellasia, että elä vain nosta mitään raskasta tai tee mitään kovaa hommaa. Joo joo, mie oon VAIN raskaana, en toimintakyvytön [;)] Silloin tossa raksa-aikaan kantelin ja nostelin leivinuuni-tiiliä siinä missä muutkin, mutta osasin pitää taukoja. Eniten pelkäsin sitä, että muksu kääntyy mahassa vinksinvonksin, ko oli muutenkin perätilassa melkein loppumetreille asti. Onneksi tajusi tyttö ite kääntyä pää alaspäin vkolla 36.

WW:lle onnittelut hyvistä ultrauutisista [:)]

Koivunlehti: Mulla on kans iskenyt aivan tajuton suolasen himo! Eilen illalla klo 22 jälkeen oli aivan pakko kaivaa avattu sipsipussi kaapista ja syyä vähäsen, että himot sai tyydytettyä. Ja sitten kohta janotti aika pirusti.

Muutama kaveri on nyt alkanut vaatimaan, että kertoisin tulevan sp:n, vaan empä kerro sitä niille [:D] Haluan varmistaa vielä rakenteessa, vaikka se aikasempi ultraaja on pätevä. Nyt on pakko alottaa toi vaatehuoneen läpikäyminen...Son morot ja hyviä vointeja!
 
Terve!

Eilen kävin neuvolalääkärillä. Sydänäänet villisti hakkasi, syke oli 140. Kaikki kunnossa ja eteenpäin vaan.. viikkoja 14+1.

Meilläkin tuo ukko jo pitkän aikaa sanonut, että voisin lopettaa yövuorojen tekemisen. Suojeluviettiä nähtävillä..[:)]
toisaalta se on kyllä ihan mukavaa.

Koivunlehti: Kyllä se ihan normaalia on, joillakinhan pahoinvointi saattaa kestää koko raskauden ajan. Kaikki nuo oireet ovat aina yksilöllisiä. Toivotaan, että olosi paranee pian..

Välillä ei kyllä huvittaisi yhtään lähteä töihin, jotenkin laiskottaa. Onneksi on pääsiäisenä pitkä vapaa[:)]

Sulattaisi tuo aurinko nyt nopeasti tuon lumen, niin odottelen jo että päästäisi pihaa laittamaan..

mutta täytyy tästä valmistautua iltavuoroon..

aurinkoisia kevätpäiviä ja hyvää vointia kaikille![:D]
 
Tervehdys kaikille pitkästä aikaa!

Olen kyllä käynyt täällä päivittäin lukemassa kuulumisia, mutten ole saanut kirjoitettua itse tänne mitään. Tää väsymys on sanoin kuvaamatonta mikä on vaivannut mua koko raskauden ajan eikä meinaa millään helpottaa ja tuo kellon siirtäminen ei auttanut ollenkaan asiaa. Niin ja autoista ollu täällä puhetta, mekin joudumme vaihtamaa autoa, koska meidän farkku on rekistöröity pakettiautoksi niin ei puhettakaan et sillä pärjäis vaavin kanssa.

Möhköfantti: Kiitos kiitos, kiva kun mennään samaa tahtia.

WhiteWife:  hienoa että sait ihania uutisia ultrasta, onnea!

Koivunlehti: Kiitos, niin kyllähän tuo aika on pitkä odottavalla. Syksyyn on vielä pitkä matka. Oireista, nehän on jokaisella niin yksilöllisiä ettei voi yleisesti sanoa mitään, toiset kärsii koko raskauden ajan pahoinvoinnista ja toiset ei ollenkaan. Onnea huomiseen ultraan, käyhhän kertomassa huomenna kuulumiset täällä. Samoin täällä meinaa kanssa vaivata suolaisenhimo, välillä on sitten makeanhimo, vaihtelee nuo himotukset.

JeRoSe: Kyllä kai voi sanoa että on pieni sisustusvimma iskenyt, kerrankin mulla on oma koti mitä sisustaa (vajaa vuosi ollaan miehen kanssa tässä asuttu), saa ja voi tehdä mitä ite haluaa tosin kuin vuokra-asunnossa. Kuhan tuo remppa saadaan valmiiksi (ei oo enää paljosta kiinni) ja siivoukset tehdyt niin sitten voi vaihtaa verhot tupaan (lue olkkariin). Eipä sitä tarvi sukupuolta kertoa kellekkään jos ei halua. Me meinataan kysyä ru:ssa sukupuoli jos vaan näkyy ja jos joku sitä kysyy niin ei varmaan salata sitä keltään. Tämän kuun viimeisellä viikolla ois RU kpks:n mammapolilla.

Lellu: täällä ainakin on turha toivoa lumen sulamista äkkiä kun lunta on varmaan vielä 30cm ellei enemmänkin, tosin etupihalta on jo sen verran sulanut että toi sepeli parista paikkaa pilkistää pihamaalla. Suojeluvietti taitaa olla aika yleistä miehillä raskaana olevaa naistaan kohtaan.

Ihanaa odotusta kaikille ja hyvää kevään odotusta.
Maajo

Ps. Käykääpäs mammat kattomassa kelan sivuilta kuvat uudesta äitiyspakkauksesta jonka saamme... [:)]
 
Moikka kaikille tosi pitkästä aikaa!
 
Ensin oltiin matkoilla ja sit töisää kauhee kiire. Vihdoinkin pääsin tänne kirjoittamaan. Kaikille ainakin näytti kuuluvan ihan hyvää. Mäkin kävin nyt sitten varhaisraskauden ultrassa tiistaina. En malttanut odottaa sinne 16.4 asti jolloin mulla on alkuraskauden ultra. En vain jaksanut enää sitä epätietoisuutta. Sydän löi kovaa ja se jopa jalkojaan heilutteli!!! Ihanaa nyt kun sai varmuuden että pikkuinen tosiaan on siellä. Ku itselläkin noi oireet jo vähän helpottaneet. Turvotus on helpottanut ja vatsaväännöt. Väsymys tosin on vielä iltaisin aikamoinen.
 
Aurinkoista päivää kaikille!! Voikaa hyvin!![:)]
 
Heips Lini80!

Ihana saada tieto, että pikkuisella on kaikki hyvin ja kohdussa on elämää, vai kuinka? Onneksi olkoon hienoista ultrauutisista!
Maajo
 
Pööh!

Mun mielestä toi pakkaus on paljon "huonompi", ko kahtena edellisvuotena [8D] Ite voisin ottaa sen sydänmakuupussin meille vaan, vaatteita kun meillä on yllinkyllin. Viime vuonnakin myin pois pakkauksen, ko oli aivan turha hankinta - nyt otan sitten rahana sen.

Mietin tossa sellasta, että jokohan se pitis siirtyä ton omakuun alle kirjotteleen?! Vaikka johan se tääkin puoli ois hyvä, mutta alkaa oleen kohta keskivaihe menossa monella...
 
nyt on sit ylitetty 12 viikkoa :D hieno olo kerrassaan että tännekki asti päästy :) nyt on 12+4 menossa ja oireilut loppunu jo kaks viikkoa sitten. ei enää huonoa oloa jne. Mukavasti menny. väsymyskin alkaa helpottaa. yövuorot on vaan ihan kammottavia. en teksi niitä yhtään jos ei olisi pakko. mutta kun ei voi oikein valita :/ noh, kesällä ne saa loppua viimeistää. Heinäkuuussa pidän lomaa noin 4 viikkoa ja sit ei olisikaan ku enää kuukausi jäljellä töitä ku pääsis äippälomalle. mut voihan se olla et ei enää lomalta jaksaiskaan enää töihin palata.. suapa nährä.
kesää odotellessa ja et viikot kuluisi nopeesti ja olis jo vaikka puoli väli menossa. :) sain rakenneultraan kutsun. se tehdään vasta silloin kun mulla menossa jo 26 viikot, nin on sinne aikaa. onneksi neuvolassa kuunnellaa sydänäänet sit joka kerta sentään ja jos jostaki syystä ei kuulu nin pääsee ultraan ihan.
semmossii täältä päin. tsemppiä kaikille ja hyvvää kevään jatkoa!<3
 
Moikka kaikki!

Itse olen kytännyt aika ajoin että milloin uusi KELA:n pakkaus vaihtuu ja tänäänhän se tapahtui. Ihana se uusi makuupussi [:D] Kahdeksan vuotta sitten otin pakkauksen ja otan nytkin kun ei siitä taida olla jäljellä kuin käyttämätön vihreä omenakuvioinen ulkoilupuku, jos joku vielä sellaisen muistaa?!
Noi kestovaipat pakkauksessa taitavat olla hyvä juttu, ainakin kummitytön äiti sai mut aika hyvin puhuttua mukaan kestoiluun. Saan siltä kaavat ja mallin mukaan. Ei vaikuttanut vaikealta ommella ja hyviksi imuiksi voin käyttää vanhat frotee pyyhkeet ja säästän rahaakin aika lailla. Enkä ole mikään ompelija (verhojen saumat onnistuu). Alkuunhan varmaan pakko käyttää kertakayttöisiä kun maitokakkaa taitaa tulla aika monesti päivässä [:)]
 
Huomenta!

WW: Meillä kestoillaan [:D] Alotin ton vanhemman tyären kans ja jatkanu nuoremmalla ja aivan automaattisesti jatkuu kestoilu myös seuraavan kanssakin. Me käytetään taskuvaippoja, Fuzzi Bunzeja - ne oon todennu hyviksi. Ensin kävin vuokraamassa Kestovaippalainaamosta kaheksi viikoksi paketin, jossa eri vaippoja ja sitä kautta löysin sen oman vaippamme. Kestoilin myös liivinsuojissa imetysaikana ja pitää kokeilla kestoja myös menkkojen aikana, jahka ne sitten joskus alkavat.

Itestä tuntuu nyt, että masu on kasvanut [:D] Ru:a ootan, ko kuuta nousevaa...Nyt pitää mennä laittaan ittensä ihmsen näköiseksi ja lähteä kaupoille, ollaan menossa kaverin 2 vee synttäreille. Mukavaa viikonloppua jokaiselle [:)]
 
Terve!

Tein kaksi yövuoroa tuossa to-pe ja pe-la, ja ei kyllä yhtään innostanu.. väsyttää paljon enemmän kuin ennen ja tarvii enemmän unta niiden jälkeen. Se ensimmäinen yö oli vielä ihan ok, mutta toinen.. [&o]

Masu alkaa pikkuhiljaa täällä pyöristyä.. hassua.. toisaalta se on kivaa, mutta toisaalta ei.. ristiriitaista[8|]
Liikkeitä, liikkeitä.. kovasti odottelen liikkeitä[:)]

Täytyykin käydä katsomassa tuota äitiyspakkausta. Itse ajattelin sen ottaa, useamman lapsen saaneella varmaan jo
turhempi ja rahana otettuna tarpeellisempi.

iita87 onnittelut "haamurajan" ylityksestä[:)] seuraavaksi sitten liikkeitä odottelemaan.

Kestovaipoista.. itse en ole jotenkin ajatuksesta saanut kiinni, tai en usko että meillä tullaan kestoilemaan.

Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille ja hyviä vointeja[:D]
 
Heips kaikki!

Kestovaipoista ollut täällä puhetta ja itse taidan jättää kestot väliin ja käyttää kertakäyttövaippoja ellei sitten lapsella ole yhtä arka iho kuin isällänsä että joutuu sen takia kestovaippoja käyttämään.

Minä otan kanssa äitiyspakkauksen kun kuitenkin on esikoinen kyseessä niin pääsee ihan kivasti alkuun tuolla pakkauksella. No mun siskot ja äippä kyllä sit varmasti ostaa vaaville vaatteita jos sama malli kun siskojen vauvoilla jatkuu.

Tänään käytiin talven jälkeen ensimmäistä kertaa pyöräilemässä, en ole tänä talvena uskaltanut pyörällä liikkua. Hiljainen oli kylätie mut muutama ulkoilija siellä näkyikin.

Anoppi sitten otti tosissaan mut kun sanoin kerran huumorilla et jos me pidetään yhtä salassa ristiäiset kun häät viime syksynä niin se on muutaman kerran muistanut mainita et he tulee ristiäisiin vaikka väkisin. [:D] Heille tuleva lapsukainen on ensimmäinen lapsenlapsi.

Maali taas haisee meillä kun ukkeli otti ja maalas loput seinät keittiöstä mitä ei keritty siinä kaappien asennus kiireessä maalaamaan. Alkaa oleen tuo keittiö melkein valmis. Laatat uupuu vielä tason ja kaapin välistä kun ne on kontissa satamassa Helsingissä. Tuli vissiin valittua aika erikoiset laatat kun Italiasta asti joutuivat tilaamaan ne. [:D]

Aurinkoisia ajatuksia ja lämmintä mieltä kaikille!
Maajo
 
Huomenta päivää!
 
Kävimme pe 3.4 ultrassa ja valtakunnassa kaikki hyvin![:D]
 
Vauva olikin jo isompi ja laskettua aikaa aikaistettiin, eletään siis LA:lla 13.10 (aikaisempi oli 18.10). Vaihdatko Maajo sen listaamme, sitten kun ehdit. Kiitos[:)].
 
Voin siis todellakin huokaista helpotuksesta ja karistaa suurimmat huolet. Nyt mennään 12+6.
 
Kerroimme omille vanhemmilleni ja parille muulle sukulaiselle ja reaktiot oli tosi iloisia. Aletaan kai mekin olla jo sinä iässä, että olisi suotavaa rakentaa perhettä...Omien vanhempien reaktioita ei kyllä koskaan osaa oikein ennalta arvata ja ne tulee aina yllätyksenä. Positiivisia olivat, mutta silti jäin miettimään kaikenlaista[8|].
 
Äsken kerroin töissä pomolle ja lähimmälle työkaverille ja olivat vilpittömästi onnellisia. Alkaa salaisuuksien verho pikkuhiljaa raottua[;)].
 
Voikaa hyvin[:)],
Koivunlehti

 
 
Listan päivitystä...

Syyskuun LA:t              Lokakuun LA:t                Marraskuun LA:t
1.                               1.                                1. Jennaellen
2.                               2.                                2.
3.                               3. Onerva                      3.
4.                               4.
                               4.
5. Ronja78                    5.                                5.
6.                               6.                                6.
7.                               7.                                7.
8.                               8.                                8.
9.                               9.                                9.
10.                             10.                               10.
11. Annuli84                 11.                               11.
12.                             12. iita87                       12.
13.                             13.Koivunlehti,RustInPeace 13.
14. Maajo, Möhköfantti   14.                               14.
15.                             15.                               15.
16. Olivia                     16.                               16.
17.                             17.                               17.
18.                             18. pp09                       18. MaiSa
19.                             19.                               19.
20.                             20.                               20.
21.                             21.                               21.
22.                             22.                               22.
23.                             23.                              
23.
24. JeRoSe                   24.                               24.
25. Anukka                   25. WhiteWife                 25.
26.                             26.                               26.
27.                             27.                               27.
28.                             28.                               28.
29. Lellu                      29.                               29.
30.                             30.                               30.
                                  31. Lini80
 
Takaisin
Top