Huomenta päivää kaikille! Ihanaa, että täällä on aktiivista porukkaa sekä tulee uusia odottajia mukaan!
Jennaellen: tervetuloa mukaan ja onnea plussautumisesta, ihanaa eikös totta? Ikävää, että olet joutunut kokemaan noin suuren surun ihan vasta, mutta luultavasti sikiö oli elinkelvoton ja luonto poisti sen, mutta nyt olen jälleen raskaana ja toivon sinulle voimia ja että raskautesi sujuu hyvin loppuun saakka. Minä kanssa iloitsen siitä, että jos sitä ens jouluna olisi ensimmäinen meidän perheen joulu.
Lini80: mä itse ainakin tahtoisin kuuluttaa koko maailmalle, että olen raskaana. Aika moni tietää jo, ja sitä mukaa kerrotaan kun satutaan ystäviä ja sukulaisia kohtaamaan. Viime viikolla lipsautin asian ukon serkulle... ja eilen kerrottiin sitten kaveripariskunnalle, kovasti ovat onnitelleet.
JeRoSe: mun keinot ummetukseet sopivat vain minulle. Minulle riittää se, että syön perunaa niin johan suoli toimii vinhaa tahtia, olen katos perunalle allerginen ja se pistää mahan ihan sekaisin. Samoin riittää kun käyttää normaalia maitoa, kun olen herkistynyt laktoosille. Nyt olen alkanut juomaan Gefilus Max tehojuomaa antaa vastustuskykyä ja ukon sanojen mukaan auttaa myös vatsan toimintaan. Ja vettä koetan juoda sen 2 litraa päivässä, mutta en ole muuta huomannut kuin sen että pissalla saa juosta koko ajan. Ruisleipää, vähemmän maitoa, kasviksia... Kaikki kotikonstit koetan käyttää ettei tarvi ulostuslääkkeitä aloittaa.
Koivunlehti: sitä kannattaa kysyä neuvolasta/apteekista että kannattaako foolihappolisää ostaa jos sitä luonnollisesti saa. Itse syön niitä vitamiinitabletteja, jossa ties vaikka mitä. [:D] Ikävää, että kaaduit, mutta usko että kohtu suojaa sikiötä. Itse tässä eilen mietin että kun on ylipainoa, että jos mä nukun mahallani (onneksi en yleensä nuku) niin meneeköhän vauva luttuun? Kaveri sanoi ettei mee, ja ole ihan huoleti... kaikkea sitä tuleekin mieleen.
Möhköfantti: 13 viikkoa odotusta meillä täynnä, onnea!
Hyvää alkanutta viikkoa ja voimia!
Maajo