Raskaudesta kertominen

Mullakin menee auto uusiks :arghh::arghh::arghh: Just syksyllä vihdoin ostin itelleni pakun, ajattelin et hyvin me tytön kans sillä mahutaan ajelemaan. No mahutaanhan me vielä :) Ja vaikka kolmen istuttava tuo auto onkin, niin aika tiukkaa saattaa tehä sovittaa siihen vielä turvaistuimen lisäks kaukalo :shifty:
 
Serpenttiini. Mies jo autoja katteleekin :D ..Naurattaa vaan niin itseäni joku minibussin hommaaminen. Enkä oo koskaan aatellu itseäni suurperheellisenä.
 
Iitunen89. Mikä auto teillä on? Meillä on ollu takapenkillä maxi-cosin kaukalo ja kaks klippanin istuinta. Aikuinen ei ainakaan meidän autossa olis millään mahtunu taakse istuimen ja kaukalon kanssa.
 
Meillä toyota avensis farkku. Turvaistuimet on recaron penkit ja ne on kyllä jätti isot. En vaan haluais vaihtaa niitä kevyempiin vielä :sad001 mutta ehkä se on pakko.. ei oo halpaa rallia sekään että ostaa kaks uutta penkkiä ja kaukalon jalustalla :P
 
SannaMamma mikä auto teillä on kun mahtuu kaikki kolme takapenkille.
Meillä mies kattellu autoja jo pitkään. Kummanki auto pitäis laittaa uusiks ja pohdittu minkälaiset ois fiksut..

Meillä mun paraskaveri tietää ja sit kummitäti, mut sille ei ollu tarkoitus kertoa vielä.
Hain apteekista testiä illalla kun sen ei pitäny olla töissä, mutta siellähän se kassalla oli :D
 
Ja mä mietin kuinka kolmannen saa mahtumaan takapenkille, varsinkin kun kaukalon vieressä itse ainakin haluaisin olla, eikä etupenkille saa laittaa turvaistuinta [emoji28]

Joo, se on monen merkkisessä autossa haaste. Jos kaikki kolme lasta vielä istuimissa.

Mä unelmoin minibussista, jossa penkit käytävän molemmin puolin, niin pojat ei pääsis huitomaan ja tappelemaan toistensa kanssa matkan aikana. :D
 
Turvaistuimen saa laittaa etupenkille, jos airbagin saa laitettua pois päältä (useimmissa autoissa saa, kannattaa tutustua ohjeisiin!). Meillä käytiin asiaa juuri autokoulussa läpi :)
 
Meillä 550 bemari. Ja siellä tällähetkellä siis kolme Klippanin istuinta takana.
Mekin jouduttiin palkki-istuimet vaihtaa noihin ja vanhat turvaistuimet menee aika hyvin netissä kaupaks.

Ja siis toki eteenkin saa istuimen laittaa mutta Iitunen89:n tilanne että mahtuis taakse itse vielä toisen istuimen ja kaukalon kanssa niin ..ahdasta on.
 
Kiva, taisi anoppi hoksata jo nyt. Kalenterissa oli merkintä neuvolasta, taisi huomata sen. Ja ihmetteli, miks kaivelin jääkaapista oman margariinin kun pöydässä oli jo beceliä. Viimeinen juttu tais olla kahvi, sitä en enää pysty juomaan ja oli ihan mua varten keittänyt... Kiemurtelin siinä, että jos nyt teetä tällä kertaa. No se ylläri meni sitten siinä.

Kaikille muille kerrotaan vasta nt-ultran jälkeen, osalle ehkä myöhemminkin... Työkuviot nyt vähän haastavat enkä halua kertoa töihin ennenkuin raskaus näkyy ulos. Pelkään, että mut potkitaan muuten pois mielenkiintoisesta projektista, mihin kauan haikailin.
 
Mulla taitaa toi kahvi paljastaa mun äidille. Mä oon aina keittämässä kahvia ja kyselen josko keitettäis. Viimeviikolla meillä koko päivänä en keittäny, se joutu pyytää ja tänään sen luona aamupäivä, enkä edes ruoan jälkeen ottanu vaikka vartavasten keitti :O
 
Mun oli pakko kertoa tänään töissä yhdelle henkilölle työjärjestelykuvioiden vuoksi. En olisi yhtään halunnut kertoa, kun ei olla miehen kanssa kerrottu vielä kellekään, edes vanhemmille! Harmittaa :sad001
 
Mun oli pakko kertoa tänään töissä yhdelle henkilölle työjärjestelykuvioiden vuoksi. En olisi yhtään halunnut kertoa, kun ei olla miehen kanssa kerrottu vielä kellekään, edes vanhemmille! Harmittaa :sad001

Uskon! :sad001 Itse matkustan paljon töiden puolesta ja pelkään että jossain vaiheessa käy sen takia ilmi.
 
Vinkkejä kaipaisin miten kertoa tuleville isovanhemmille? 3v isoveli ja 1v3kk isosisko olisi meillä joita mielelläni käyttäisin apuna kertomisessa :)
 
Minulle tuli pakottava tarve kertoa siskolleni ja vanhemmilleni jo tänään (olen kahdeksannella viikolla ja alunperin piti odottaa pääsiäiseen saakka), sillä luulisin kuitenkin kertovani heille mahdollisesta keskenmenostakin... Ja siskolle olisi tämä olisi paljastunut joka tapauksessa ensi viikolla kieltäytyessäni Ranskassa viineistä ja juustoist - eipähän tule shokkina paikan päällä!
 
Mun miehen veljen naisystävä arvas eilen, kun en juonu viiniä mitä tarjottiin, vaikka oon yleensä viinille aika perso :hilarious:
 
Mun vanhemmat ei tiedä vielä raskaudesta, mut mun kummit tietää. Kummitäti oli kyselly iskältä et haluisko ne ottaa syöttötuolin niiden kotiin ku kummeilla niitä 4. Iskä tokasi siihen et no heille ei ole enää lapsen lapsia tulossa et ei tarvii...
Voipi olla sit aika shokki ku onkii jo tulossa [emoji28]
 
Takaisin
Top