Me tässä vielä mietitään milloin julkistettaisiin tieto. Eilen ultran jälkeen oltiin yhteyksissä vanhempiimme ja miehen äiti jo kyseli, että millon saa kertoa uutisen eteenpäin. Sanottiin, ettei ihan vielä vaan ehkä maanantaisen nt-ultran jälkeen, jos kaikki on hyvin. On kyllä jo sellainen olo, että voisi huutaa koko maailmalle, mutta jokin pidättelee vielä ja ehkä hyvä niin. Kerkeäähän sitä vielä. Mies oli eilen taas myöntänyt yhdelle työkaverillensa, kun oli vihjailuja alkanut kuulumaan. Itse en oo vielä valmis kertomaan töissä raskaudesta työkavereille (vain yksi siellä tietää ja hän ob hyvä ystäväni), mutta pomolle täytyy varmaan tänään kertoa, jos saikku mulla jatkuu. Iiks.
Meillä on parin viikon päästä suunnitelmissa mennä tapaamaan hyviä ystäviämme pitkästä aikaa ja ollaan mietitty millä tavalla kerrottaisiin heille. Ei haluta vaan pamauttaa päin naamaa vaan jonkin pienen jutun kautta. Sitä täytyy vielä miettiä. Yksi vaihtoehto tällä hetkellä on skumppa maljan nostaminen jälleennäkemisen kunniaksi ja siinä sitten kivasti paljastuisi, kun mä en sitä joisikaan. Sitten voitaisiin kilistellä myös vauvauutisten kunniaksi - minäkin, vaikka omalla alkoholittomalla skumpalla. Mutta pitää vielä miettiä olisko joku kivempi tapa.
Meillä on parin viikon päästä suunnitelmissa mennä tapaamaan hyviä ystäviämme pitkästä aikaa ja ollaan mietitty millä tavalla kerrottaisiin heille. Ei haluta vaan pamauttaa päin naamaa vaan jonkin pienen jutun kautta. Sitä täytyy vielä miettiä. Yksi vaihtoehto tällä hetkellä on skumppa maljan nostaminen jälleennäkemisen kunniaksi ja siinä sitten kivasti paljastuisi, kun mä en sitä joisikaan. Sitten voitaisiin kilistellä myös vauvauutisten kunniaksi - minäkin, vaikka omalla alkoholittomalla skumpalla. Mutta pitää vielä miettiä olisko joku kivempi tapa.