Raskaudesta kertominen

En oo vieläkääm omalle äitille kertonu. Maanantaina on ultra ni ehkä sen jälkeen :facepalm:

Oon siis peitelly ja piilotellu mahaa tähän asti. Ei oo ollu ees mitenkään vaikeeta kun maha on ihan olematon..

Töissäkään en huutele tms. Tajutkoon ketkä tajuaa ja se joka uskaltaa tulla kysymään ni voin kertoa.
 
Kyllä meilläkin monet sukulaiset ja kaverit jo tietää eli ne tärkeimmät joita naamatusten näkee. Fb:ssa en ole asiasta huudellut. Tästä viimeisimmästäkin lapsesta ilmoitettiin vasta synnyttyä. Tuli sitten monelle yllätyksenä. :)
 
Eilen kerroin tätille, tätin miehelle ja isopapalle :love2
Kaikki oli hyvin innoissaan ja oli täti jo vähän arvannut ja katsellut mahaa että ei tuon mallinen taida lihotessa tulla :grin
 
JuustoNaksu, kiitos vinkistä, voisin kans kertoo töihin kelalapun kera. Oon pähkäillyt, että missä vaiheessa ja miten, kun en oo nyt töissä ollut kahteen ja puoleen vuoteen. Viikonpäästä saan sen paperin ja sit käyn työpaikalla.

Haluisin pitää lomatkin pois vielä tässä, mutta saa nähdä miten suostuvaisia ne on siellä päässä. Muuten pidän sitten äitiysloman loputtua puolet pois.
 
Kerrottiin vihdoin tytölle 2,5v pikkuveljestä. Nyt hän kurkistelee mun napaan, et jos hän näkis vauvaa. Hän myös lauleskelee täällä "paljon onnea pikkuveli"- laulua!! :Heartred Ajateltiin nyt kertoa, kun palaa päiväkotiin parin viikon päästä, et jos siellä joku täti tai toinen lapsi ottaa asiaa esille, niin ei tule yllätyksenä. :)
 
Meillä 2v 3kk ei kyl tajuu oikeen vielä.. kyl se taputtaa mun vatsaa ja selittää et bebe siellä, mut en usko et ymmärtää mitä puhuu..
 
Meillä melkein 2,5v kyllä tuntuu tajuavan että siellä masussa on oikea vauva, mutta ei tietty vielä tajua, mitä se merkitsee. Ollaan kyllä selitetty että sitten jossain kohtaa vauva syntyy, tulee meille asumaan ja syö tissiä, mutta aika silmät pyöreenä toi kuuntelee :p Hommaa on helpottanut, että hän on just keväällä saanut uuden serkun ja on nähnyt ensin ison vauvamahan ja sitten sen vastasyntyneen vauvan ja nyt vähän jo isomman vauvan. :) Ollaan näytetty tätä vauvaa ja selitetty että samanlainen tulee meille.

Omalle isälleni kerroin nyt rakenneultran jälkeen. Laitoin kuvaviestillä ultrakuvan tekstillä, että tälläinen poika meille syntyy loppu vuodesta :) Ei vaikuttanut kovin yllättyneeltä :rolleyes: Esikoisesta kerroin tammikuussa kun esikko syntyi maaliskuussa ja silloin isäni tokaisi, että hän arvasi jo syksyllä että nyt on vauva tulossa :grin Nyt siis aikalailla kaikki taitaa olla tietoisia, muutamaa ei niin läheistä sukulaista lukuun ottamatta.
 
Takaisin
Top