Mulla alkuun mummi, täti ja isä olivat tosi negatiivisia tästä raskaudesta. Pelkäsvät mun terveyden puolesta, koska viimekesäisen keskenmenon jäljiltä masennuin todella pahasti. Täti on mulle ollut aina enemmänkin paras kaveri ja hän on edelleen vähän nihkeenä asiasta. Tosin ei pidä lapsista ja kiertää ne kaukaa, että voi olla sieltä peräsin tämä nyt sit. Mummi on onneksi nyt innostunut hurjasti ja hössöttää jo paljon. Mulla on todella nuoret vanhemmat, jonka vuoksi mumskakin on nuori vielä. Mummin tuki ja turva on mulle aina ollut se kaikkein tärkein ja enemmän ystäväpohjalla meidänkin suhde aina ollut. Iskällä nyt tuntuu olevan asenne ongelma kaikkia kohtaan tällä hetkelllä niin en sitä juuri jaksa stressata. Äiti toki on innoissaan, mut hänellä itsellään on 8vuotiaat kaksostytöt ja kädet täynnä työtä niiden kanssa jo valmiiksi :) Anoppi taas on liiankin hössötys päällä, ei päivän rauhaa. Puoliso on ainut lapsi ja siksi nyt on innosta pinkeänä. Onhan se helpottavaa ja ihanaa, kun on tukiverkosto valmiina.