Niin joo, meilläkin siis isäntä pitää ainakin osan isyyslomasta kesäloman kanssa joten on pitkän pätkän lomalla kesällä. Ehkä viikon jättää jonnekin syksymmälle.
Rolli ok. Jännä homma, en oo kuullu keltään kaverilta mitään tollasta aiemmin.. [:-]
Mulle tulee torstaina rahat siitä äippäpakkauksesta. Sitten käyn ostamassa ihan jo tarvikkeita. Rään imijän, rintaliivin suojia, bebanthenia, kylpyöljyä, kynsisakset, hoitoalustan, harsoja ja ehkäpä ihan jo vaippoja vähän.. Niin että tulee käytettyä se raha oikeesti näihin tarvikkeisiin. Eihän noihin kyllä millään kaikkea mee, täytyy vaikka nostaa loput johki jemmaan muksun kaappiin, ottaa sieltä sit kun tietää taas mitä tarttee ostaa. Vaippoja ja harsoja tosin ostan aika vähän valmiiksi, voi sitten pyytää jotakuta tuomaan esim niitä, ettei kaikki roudaile vaatteita muksulle. Noita pieniä kun alkaa olemaan ihan hyvin. Ja kun tuolla hankinta ketjussa kyselin rintapumpusta tarvittavuudesta, niin sehän onkin sit hyvä pyytää tuomisiksi joiltain esim kimppalahjana jos maitoa niin hyvin tulee. Siis jos porukka kyselee voiko jotain tuoda.. [:)]
Ja meidän piti tehdä se kylppärin laatoitus tässä ennen toukokuuta. Nyt järkeilimme, että kivempi tehdä se alkukesästä kun pääsen muksun kanssa esim porukoille viikoksi ja isäntä on sen viikon töissä ja tekee iltaisin sitä. Meillä kun ei ole kun yksi vessa tässä kämpässä(monessa rivarikämpässä wc kun on erikseen), joten en jaksa mitään pottaamista viimesilläni. [:D] Joten bongasin eilen nettimarkkinoilta sellasen Ikean Sniglar- hoitopöydän kympillä, myyjä asu tossa 10km päässä. Käytiin hakemassa illalla se. Sehän on ihan karvalakkimalli, mutta ajaa varmasti sen lyhyen ajan asiansa, kunnes saadaan se kylppäri laatotettua ja sinne uusi kodinhoitotaso. Vie ton sit vaikka mökille.
Mimmu voihan hanuri. Ymmärrän kyllä hyvin, että äänestätte jaloilla! Ei tosiaankaan kiva ylläri! Ja kyllä varmaan on pienempi "paha" tuo neuvolan ja synnärin muuttuminen kun stressissä eläminen. Johan se muksu sitten tulee aiemmin kun stressaa kerkeekö remppa valmistua! [;)]
No täällä se vloppu meni vielä huonommin. Isäntä repäs kunnon överin perjantaina ja oli putkassa. Joten täällä on siis vietetty loppu vloppu sitten hieman hiljasena, mutta "mahtavaa" nähdä kun mies katuu järjettömästi ja ihan ilman muakin sillä oli todellinen morkkis. Saati sitten kun minä kerroin tuntemuksia. Ja kertoi, että oli yöllä heränny, kysyin mitä oli sillon liikkunu mielessä(ei siis muista putkaan menoa), niin kuulemma minä, että kuinka minä stressaan ja oon huolesta kipeenä kotona missä se on. Että meinas alkaa paukuttaa ovea että sais soittaa, mutta oli tajunnut, että sit ne venyttää sen pois pääsyä jos se siellä alkaa paukuttaan. Onneksi sen työkaverin avulla tiesin kyllä missä se on. Ilmanen viina ei tosiaan sovi meidän isännälle, eikä ymmärrä urpo ettei voi vetää samalla lailla kun aiemmin kun kävi useammin viihteellä. No tajusi kyllä ihan ilman sanomista, että asiat muuttuu. Ja tottahan siitä piti vielä sanoa. Ja onneksi ainoa tollanen ylilyönti meidän suhteen aikana. Saa jäädä viimeseksi myös.