Raskauden viimeinen kolmannes.

Eipä näytä meillä sitten loppujen lopuksi mitään tapahtuvan... selkäjomotuksetkin loppui, jotenka oli sitten vissiin vain huonosta asennosta [>:]  Ja nyt on olo jotakuinkin normaali. Ei supista, ei mitään. [&o]
Mutta onnea matkaan Immalle!
 
No niin,tääl nyt tietoa sen verran että perjantaina aamulla sairaalaan klo 9,jos ei mitään tapahdu ennen sitä. Ainakin kontrolli siis,mut täytyy varautua myös siihen,et käynnistetää samal reissul. Nyt jännittää!!
 
Ja nyt sai sit vihdoin mieskin jalat alleen ja lähti hakee mun vanhaa pinnistä mun vanhempien luota!! [:D] Meil taitaa koko perhe olla aitoja hämäläisiä,vaik mies ulkomailta onkin ja itse satakunta-karjalainen!! [:D][:D] Kaikki tehdää hitaasti harkiten ja viimesel ajal..

Nyt alko sit alavatsa särkee,joten toivotaa,et käynnistystä ei tarvita. Jos olis sellai juttu,et pelkkä tieto käynnistyksest laukasis itestää synnytyksen..olis mukavampi.
 
Tsemppiä Hylene78! Kohta se on maailmassa!

Meilläkin laitettiin aika hissukseen vauvan tavaroita paikalleen. Tuntuu, että kaikilla muilla on ollut paikat valmiina jo pitkään. Meillä alkaa nyt vasta olla tajua siitä, että meille tulee vauva...[;)]
 
Peukut pystyssä immalle ja Hylene78lle jospa siellä edistyis hommat. :)

Mulla joo 2 vaihe ohi. Just äsken tultiin äitin kanssa kotiin,kun se kävi viemässä minut ja haki. Ajo meni ihan hyvin,mutta kun piti sama lenkki menä uudestaan (Joka kuuluu siihen!) niin mua rupes ensinnäkin menkkajomottaa alaselkää,tosi pahasti välillä,mutta en sanonut ajo-ohjaajalle mitään ja sitten kun se loppui niin rupes vähän voivottelee,ja siirryttiin autosta ulos,jossa mulla rupes tulee kivoin välein alavatsalle niitä kipuja aaltoina..mutta ne loppui sitten kun nousin ylös ja kävelin odottaa äiskää ja sanoin äiskälle,että pitäiskö käydä tilanne tarkistuttaas,kun äsken oikeesti sattu niin paljon,ettei semmosii menkkakipuja ole ollut! Tän raskauden aikana. Mutta ne tais johtua siitä autossa istumisesta..koska nyt niitä ei ole taas yhtään! Tosi turhauttavaa..
 
Tais pikkunen kannustaa siellä äitiään ja olla kans pienessä jännityksessä [:D]

Nyt saat huokasta helpotuksesta, kun ajo on suoritettu eikä enää vaivaa mieltä.
 
Niimpä :) Enkä yhtään ihmettele,vaikka alkoikin tuolleen supistaa,kun välillä oli sellasii monttuja,että käynnisti nuo kivut ja vielä se istuminen siihen päälle.
Joo,että se oli siinä,mutta sitten ensviikolla 27.päivä on rata-ajo ja 28.päivä oppitunti vielä ja sitten poliisiasemalle hakemaan väliaikasta lipuskaa. MUTTA..jos vauva syntyy sillee huonosti,että en pääse noihin juttuihin niin sitten menen jonain muuna päivänä,mutta sitten en vaan saa ajaa autoa 28.päivän jälkeen. Ajo-opettaja sanoi,että tää arvioiva ajo oli tärkein,että sen viimenen ajopäivä olis ollu 28.pv,joten mulla ei siis ole silleen hätää. Nyt sais tyttö tulla pikkuhiljaa sieltä,niin saa nuo loputkin asiat pois päiväjärjestyksestä. Olin jo niin varman,että tänään pääsisin jo koksiin..[:D]

Odottelu sen kun jatkuu..
 
Voi video, miten kuuma päivä! Tein hermokävelylenkin (lintu taas vaihteeksi saa minut raivon partaalle, tämä on siis jokapäiväistä ja useaan otteeseen!!) ja jätin tiput keskenään asuntoon. Olipa mukava ilma, sopivasti tuuli, ettei ollut ulkona järjettömän kuuma. Sitten kävin pehmiksellä, oujee! Ostin siskontytölle synttärilahjan, ettei jää kun tuo vauva kohta syntyy niin saattaa unohtua siinä sitten synttärit. Ja kun ikää on 7v niin ehkä ei ole kiva, jos täti unohtaa synttärit. Onpahan lahja nyt valmiina joten kun tulevat vauvaa katsomaan, täytyy antaa se lahja [:)] Ainut vaan, että kotimatkasta tui vähän turhan pitkä, kun joku spurgu oli vallottanut oikoreitin radan yli ja en viitsinyt siitä ohi lähteä kävelemään. Joten kiertäen sitten, alko vaan vähän tuleen jotain jomotuksia yms loppumatkasta [8|]

Babaytoy onnea maailman turhimman kakkosvaiheen suorittamisesta [:D] Se oli oikeesti NIIN turha että... Ainut hyvä puoli oli, että pääs toiseen kertaan leikkimään liukkaan ajon radalle [:D]

Sai muuten pötsikin aurinkoa hieman tänään takapihalla. Olin siinä lintuhäkin kanssa. Ei ollut juurikaan ihmisiä liikkeellä, joten istuskelin tuossa terassilla bikinin yläosa ja kietaisuhame päällä [:D]
 
On nyt sitten muutaman tunnin supistellu enemmän ja vähemmän kivuliaasti.. Ja kävelles tuntuu niinku koko alapää hajois kappaleiks. Jotain siel nyt tapahtuu...ehkä. [:-] Taitaa olla parempi mennä hetkeks koittaa unta,jos tuleeki lähtö. Masussa ollaa kyl oltu tosi hiljaa koko päivä.
 
Täällä on tosi hiljaista tänään [8|] Mulla on todella tylsää! Ollut siitä asti,kun sieltä autokoululta tulin ja iteksee ollu tässä äiskällä,kun se meni 3 töihin ja pääsee tunnin päästä kotiin. Tää loppuaika on kamalan tylsää..pitäisköhän mun mennää tiskaa noi äipän tiskit [:D] ja sit kävis vaikka suihkussa..*Huokaa*  Oon muutaman kerran sanonut pirpanalle tänään jo,että "syntyisit jo.." tai "voisitko syntyä jo?" --Varmaan mitä enemmän hoen tollasta,niin sitä hitaammin tai myöhempään sen tulo kestää..
 
Täälläkin tosi tylsää :D onneks pääsee taas surfailee netissä kännykällä kun sai laturin. No jos pääsis vauvan kanssa huomenna kotiin.
Toivon parasta kaikille vielä odottajille ja helppoja synnytyksiä.
Onnea tiiaa kakkosvaiheesta :)
 
Ainii,kun sie olet Inxu vielä sairaalassa,unohdin kokonaan [:)] Ja kiitos paljon onnitteluista. ((: Toivottavasti pääsette pian kotiin,niin et ihan tylsisty kuoliaaksi siellä ja pääset kiinni vauva-arkeen [:)]
 
Mamma on todettu jo terveeks :) enää pitkä säärisen lääkäri ja se ois sitä myöten selvä :P
Ainiin pakko laittaa kun kävin tänää vaa'alla 9kg jäi leikkauspöydälle eli -5kg lähtöpainosta :D
 
Voi pirulainen. Minä painun kyllä nukkumaan,kun töllöstäkään ei tuu mitään ja koko päivän olen istunu sohvalla,kattonut telkkaria,nukkunut pienet päikät ja ollu välillä koneella! Erittäin kehittävää. Mihinkää oo uskaltanu lähteekkään,kun noi kivut nykyää jokapäiväisiä..on ne sitten menkkakipuja,vihlontoja tai jotain..kun yksin tässä äitilläkin olen sen ajan miten sillä töitä on. Jotenka..kun isi tulee lomille lauantaina,niin pikkunen voisi silloin tulla. ,-Tulispa [8|]

No lähempä tästä..huomiseen taas! :)
 
Täällä on kyllä ihan jokapäiväistä nuo menkkamaiset jomotukset! Ne on niin koviakin välillä,että uskaltaako sanoa enää,että ne on niitä enää. [:-] Alkaiskohan lähentyä synnytys jo,kun on noin. Meinaan viime yönä kärsin taas kovista selkäjomoista,mutta nyt ei onneksi ole mitään.

miiuhoollakin tulee huomenna se rv 40+0 [:)] Ellei siellä olla jo pakertamassa..[;)] Nyt ollaan niin lähellä jokaisen kohdalla. Toivottavasti [:D]
Nyt lähen syömää "aamupalaa",kun lähen äipän mukaan kun se menee leikkaa muutamat hiukset,niin en tylsisty kotoon.
 
Babaytoy ei toivoakaan, että oltais... [&o] Tuo viihtyy tosi hyvin tuolla yksiössään. Se alkaisi tosiaan kohta olla järeämpien keinojen aika; uhkailu, kiristys ja lahjonta [:D] Millähän sitä lahjois..?

Tosi hurjalta muuten näyttää tuo vau.fi:n etusivun teksti "Laskettuun aikaasi perjantai 21. toukokuuta on jäljellä 0 viikkoa ja 1 päivä."  [:)]
 
Takaisin
Top