Raskauden viimeinen kolmannes.

tuunpa tänne viimesimmät ja toivottavasti viimeset ennen synnytystä.. olin menossa koirien kanssa pissalla käymään ja puol matkaan kerkesin niin alko taas tuntumaan että supistus tulee, odotin sitä saman tasosta mitä on ollu koko päivän, mutta nyt menikin selänpuolelle, kuin joku olisi puukon tunkenu selkään ja oli pakko pysähtyä ja soittaa ukolle että viittikö tulla seuraks.. tämä nyt yrittää lepäillä jos vaikka oikeesti lähtö tulis tänä yönä, on meinaa sen verran kipuja jo [:@]
 
Bris Viime yönä en siis nukkunut juuri yhtään,kun oli kuuma ja sitten supisteli,joten nukkuminen sairaalassa teki hyvää ja nyt on koko päivän väsyttänyt,kun supistukset oli omaa luokkaansa niin väsytti vartaloa ja sitten tossa saunassa äipän kanssa käytiin niin tekee vielä enemmän velton olon.

Voi todellakin olla,että sulle tulee sama. Tuli niin yllätyksenä nuo ja varsinkii tieto siitä,että kohdulla on tapahtunut pienoinen muutos.

Ja hyvin pystyn rentoutumaan kyllä,kun joku on läsnä. Oli kyllä ihan turvallinen olo miehen kanssa kotonakin,mutta huomennahan hänkin taas olis palvelukseen lähdössä niin pakko tänne äipälle oli tulla ja meijän iskäkin sitä vaati. Soitin hänellekin,että mitä tapahtui ja oli kyllä pienessä paniikissa ja monta kertaa kysyi,että olenko nyt äitin luona,olenko varmasti ja että nyt olet siellä niin kauan kun se vauva syntyy.

Supistukset eivät ole jatkuneet sen aamuisen jälkeen. Pientä häpyluun vihlontaa on tosi harvoin ajoittain ilmennyt,mutta on mennyt ohi. Toisaalta olen koko päivän toivonut,että alkaisi uudestaan,jotta edistyisi tuolla kohdulla. Mutta tässä oottelen hyvin mielin josko syntyis ens viikolla tai vaikka laskettuna päivänä :)

Tsemppiä ja onnea Inxu !! [:)]
 
No ohoh, onpas Babaytoylla tapahtunut. Voi vitsi... miekin haluun [:D] Tsemppiä teille, josko kohta tapahtuisi!
Inxulle myös tsemiä!

Eilen touhuttiin kovasti pihalla niin, että olin aivan puhki. En jaksanut enää edes seistä, sekin oli aivan järkyttävän työn takana. Ei tämmöisiä väsähdyksiä ole koskaan ennen tullut, ei jaksanut puhua ja kävelin sitten puutarhavälinevarastolta sisälle miehen kainalossa kun ei jaksanut! Ja sitten suklaata ja mehua nassuun jotta verensokerit nousis, tunti lepoa ja Porkkalanniemeen makkaraa paistelemaan. Siellä olinkin taas ihan pirteä ja mukavaa oli, vaikka tuolla rannikolla olikin jälleen kerran törkeän kylmä vaikka meillä oli helle. No, ollaanhan myös kuitenkin enempi sisämaassa.
Oli sen verran rankka päivä, että ajattelin taas, että yöllä supistaisi mutta EI, ei mitään... hiivatti... [>:]
Kun tietäiskin, missä kunnossa kohdunsuu on. Vikassa lekurissahan sitä oli sentti jälellä mutta kiinni.
Nyt kun päivä päivältä mennään lähemmäksi LA:aa niin alkaa myöskin enemmän vähän pelottamaan tuo synnytys koska joka päivä tulee todennäköisemmäksi se, että ensi yönä tai vaikka jo parin tunnin päästä tulee lähtö [:o][:)]
 
Huomenta!
Olipas outoa lukea etusivulta "Laskettuun aikaasi on jäljellä 0 viikkoa ja 6.päivää" [:D]
Tänään löyty pöksyistä ruskeankeltasta valkovuotoa ja sitten sen ympäriltä löyty semmosta "vettä",oli tullut alushousuista läpi. Oliko sitten vetistä versioo valkovuodosta..vai rupeekohan se nyt tiputtelee,kun nuo paikatkin alkaa aueta.
 
Ohhoh, kyllläpä tääl taahtuu ku on pari päivää poissa!! [:D]

Mä oon alkanu valmistautuu siihen,et tääl käynnistellää joskus ehkä viikon päästä. Mitään ei tunnu tapahtuvan..kaveri muljaa mahas tosi iloisesti,mut ei mitään muita tuntemuksia. [:-] Ei pieniäkään edes...

Eilen käytiin kaupoilla, ensin meinas tulla oksetus ja sen jälkee meinas lähtee taju. Totesin miehel,et ei taida olla mun hommaa näillä ilmoilla.
No,nyt on taas ok olo.
 
Nyt on niin rauhallista,että onkohan Inxu,Tirri,Rauha ja Lyydia~ synnyttämässä? [8|][:)] Varmaan muitakin voi olla,mutta luettelin nyt niitä ketkä täällä useasti on.. 
 
Mietin kans, et olisvatko synnärillä. Olis hienoo jos saisvat nauttia lämpösistä kahtena kappaleena eikä turvonneena kuten täällä [8D]
 
hei [:@]

viime yö vietetty synnärillä, mutta nyt hetkeks kotiin, kun ei meinaa edetä. vauvan pääkin niin orkealla että eivät uskalla kavoja puhkaista. nyt rentoudutaan ja nukutaan jonkun aikaa ja sit takasin.. supistelee kyllä koko ajan.. että näin tälä kertaa
 
No Inxu siellä ollaan sitten päästy eteenpäin kuitenkin :) Pitääkö sun mennä takasin sitten kun rupee oikein tuntumaan supistukset vai meinaavatko käynnistää?
Ei uskalla kalvoja puhkasta..no huhhuh. [:-]
 
Takas kun ei kestä enää olla kotona. Pitäis yrittää nukkua, mutta supistukset aika hyvin herättää just kun on torkahtamassa.. Väsyttäis aivan vitusti. Milläköhän sitä helpottais kipuja -.-
 
Voin kertoa,etten itsekään silloin yöllä unta saanut kun koski niin paljon,joten en osaa sanoa yhtää miten lievittäisit kipuja,kun mä en ees ryhtynyt siihen,kun ne vaan jatku niin en pystynyt keskittymään mihinkään muuhun. [8|]
Sun täytyy siis kärjistellä kotona,kunnes et pysty enää.. :/ Jos mies on kotoon niin pyydä hieromaan sun selkää voimakkaasti niin sais vaikka ajatukset vähäks aikaa muuhun,kun kipuun.
 
sain yöllä oxynormia, josta ei ollu apua ja päivällä tramali piikillä lihakseen, jonka avulla sain vähän torkuttua
 
Hyvä juttu. :) Toivotaan,että pääsisitte nyt vauhtiin.

Kuunnelkaas mammat tätä! 12-vuotias poika lauloi koulunsa jossain juhlassa Lady Gagan "paparazzi" -biisin..ja aivan älyttömän hyvin!! Mulla meni ihan kylmiä väreitä tosta! [:)] -> http://www.youtube.com/watch?v=EouY0YYbJSs
 
Aurinko paistaa ja vettä sataa - taitaa tulla kesä [:D]

Ihanan vihreää ja raikasta mutta kuitenkin tosi lämmintä [:)] Juu, täällä ollaan tosiaan melko hyvällä tuulella näin aamutuimaan tänään!
 
Minä heräsin äsken,kun en pysty enää nukkumaan menkkajomotusten takia! Aamu neljästä koskenut alaselkään ja vieläkin tekee ja nyt taisi lorahtaa housuun jotain!!![8|][8|] Mun valkovuoto ei tuu noin vauhdilla!? Apua..hui [:D]

Ja eilisillasta,tuli niitä vihlontoja tonne alapäähän ja vatsalle vähän..tuliskohan tämä lapsi ennen virallista päiväänsä? [:-][:)] Nyt alkaa olee merkkejä sen verran jo..
 
Täällä ollaan edelleen...[&o] ei sitten mitään merkkejä että täältä vielä vähään aikaan synnärille päästäisiin.

Ihan kiva kun on nätti ilma mutta tää nesteen kertyminen on jotain niin uskomatonta että... eilen puuhailin pihassa ihan innolla niin johan oli oikein nätit nestepallot nilkoissa illemmalla...[:@] varpaissa tuntu siltä kun nahka repeis kohtapuoleen kun oli niin turvonneet, erityisesti oikea jalka. Nyt alkaa oikeesti masennus iskee pikkuhiljaa, taidan ensi viikon keskiviikkoon asti vaan maata sohvalla apaattisena ja odotella sitä käynnistystä, kun ei tämä täältä kumminkaan omin avuin ymmärrä tulla ulos...[&o] vai käynnistäisiköhän ne jo aikaisemmin jos tarpeeksi valittaisi omasta olostaan?! *heh*
 
Voi Tirri sie et ole vieläkään päässyt tosi toimiin [&:] Rupeisi nyt käynnistymään sieltä. Tai sitten sillä on niin mukavaa siellä omassa pussissaan [:)]
Mäkin meinasin jo,että vois masentua,mutta nyt on niin paljo tapahtumassa,kun menkkajomoo selkää ja vatsaa ja housuu tulee jotain,mutta ei tiedä mitä..yms. Että ole tässä nyt sitten tietämättä mitä tapahtuu.
 
Takaisin
Top