Raskauden viimeinen kolmannes.

Tirri täällä kans sairaalloista tu turvotus. Kengät ei mahu jalkaan ja nilkkaa vaikee taivuttaa. Naamaki on ku jalkapallo. Ananasta ja vettä tää päivä niin eiköhän ala laskea, toivottavasti.

Se tuntuu just siltä,että iho repeää ja polttaa
 
Olenko minä nyt sitten kummajainen muitten joukossa, kun ei ole tuota turvotusta ollut ei sitten yhtään missään vaiheessa  Paitsi se semmoinen turvonnut olo syönnin jälkeen, jota oli vielä muutamia viikkoja sitten mutta se nyt taitaa olla hieman eri asia...

Ei sitten merkin merkkiä täälläkään... tuolla tuo köllöttelee tyytyväisenä [8|] Tai no jos ei sitä merkiksi katsota että eilisen ja tän aamun nyt sitten ollut enemmän hissukseen kun yleensä. Josko se alkais kohta rauhoittua syntymistä varten
Ainoa, että eilen mietin, että tuliko osa limatulppaa kun olin ikeaan lähdössä. Oli pieni nuppineulanpään kokoinen tumma "palanen" housuissa ja tilkkanen rusehtavaa valkovuotoa vieressä. Pyyhkäistessä tuli vielä toinen  samanlainen palanen. Vai liekö sitten rekkamiehen pastilleja [:D][:D][8|]
 
Tirri pitäiskö meidän sopia treffit laitokselle jos sit alkais tapahtua? [;)][;)] Etkös säkin ollut taysiin menossa? Täällä ei ole mitään merkkejä et vielä tulis mut viä jaksaa odottaa [:D] kovasti viihtyy yksiössään [;)] . No täällä otetaan kaikki irti auringosta ja lämmöstä jos vaikka nää onki ainoat helteet tänä kesänä [:-] [;)] . Ei oo kyl onneksi mullakaan mitään turvotusta tullu ehkä siksi viä jaksaakin paremmin ku ei oo mitenkään tukala olo [:-] .  Nyt pyöräileen vähä kaupoille ja jätskille aikansa kuluksi [;)]
 
Mä lähden kohta äiskän kanssa hiusvärikoulutukseen kotkaan ja täytyy noi kamppeet ottaa mukaan,jos kävis jotain. Sitten sen jälkeen käydään hakemassa meiltä mun auto,jotta pääsen huomeen neuvolaan ja sitten käydään mun serkun luona ottamassa vähän hienompia masukuvia,kun sillä on joku hieno tarkka yhdistelmäkamera niin otetaan oikein taustojen kanssa sitten. Se on tosi hyvä ottamaan nättejä kuvia,niin ajattelin että nyt vielä kun/Jos kerkeää niin ottaa pötsistä kuvaa (:

Ja ihan älyttömän KUUMA taas!! [:'(][:'(] ,-Ja vihlaisuja alkaa taas tuntua..[8|]
 
Tossa äsken mietin, että auttaako tuo lämpö yhtään niihin kipuihin, kun itellä ainaki menkkajen aikana lämpö vie kivun pois? Tosin onhan se kipu varmaan paljo voimakkaampaa ku mitä menkoissa
 
Voi herranjestas sentään [:D]
Mammalla ei tasapaino enää pelitä kunnolla. Lintu oli sormella ja toisessa kädessä kameran piuha ja olin sitä piuhaa olkkarin laatikoston alimpaan laatikkoon viemässä ja lintu kulki muuten vaan mukana. Laskeuduin sitten kyykkyyn kun ei tuo kumartelu oikein enää suju niin ennen kuin kerkesin laatikkoon koskeakaan jatkui matka suoraa päätä pyllylleen matolle ja siitä sitten mamma kellahti suoraan selälleen tuohon villalankamatolle [:D][:D] pehmeä lasku se oli mutta lintu lähti matkasta jo puolessa välissä ja tämä mamma jäi nauraa rötköttämään tuohon matolle. Sitten en edes meinannut päästä sieltä ylös [:D][:D] Kun ei tuota tipua olisi kädellä ollut niin olisin saanut laatikon tai pöydän reunasta otettua tukea mutta mutta... [:D][:D]
 
Hih, pääasia että sait nauraa [:D] Oon nukkunu melkeen koko päivän vaikka ulkona olis ihana ilma. En tajua mikä ihme näin väsyttää. Liittysköhän jotenki tohon turvotukseen... Oon kyllä yrittäny juua vettä joka välis ettei nestehukkaa tuu. Eikä oikeen mikään taho edes maistuakkaan. [:@]
 
Pika ilmoitus, tyttö syntyi vihdoin lauantai aamuna 9.46, 3160g ja 49cm. Juuri kotiuduttiin, ilmottelen myöhemmin lisää.
 
Juu vois imma vaikka kokeilla [:D] jos tyyppi sitten suvaitsisi syntyä kun on oikein sovittu päivä! Taitaa ottaa tää henkisesti tosiaan vielä enemmän koville kun ajattelinkaan [&o] aamulla kävin neuvolassa ja täti kysäisi että mitä kuuluu niin minähän siinä sitten itkua vääntämään että kun on vähän huonoksi nuo unet jääneet [8|] tekipä hyvää päästää sekin ulos, nyt on olo vähän helpompi. Ja tietäähän sen, että ens viikon keskiviikkona viimeistään tuo tuolta syntyy vaikka mikä olis...
 
Mulla on huomenna neuvola taasen ;> Jospa jäis viimeseks.

Käytiin juu hakemassa mun auto tänään,mutta ennen sitä mentiin serkun luokse,kun se otti niitä hienoja masukuvia. Laitan niitä kohta tänne kanssa :) Kyllä oli päivä,jestas! Lähdettiin puoli 8 ajaa meille hakee autoo ja sitten sitä ajettiin äipälle päin ja tossa n.puoles välissä matkaa mun auton moottori rupes raksuttaa aina enemmän vaan kun painoin kaasua. (Öljyn puute!) pysäytin auton,joka sitten kuitenkin itse sammui siinä jarrutellessa. No siinä konepellin alta rupes sauhuaa ja lisättiin litra öljyä sinne ja lähdettiin uudestaan liikenteeseen,kunnes vähän matkan päässä alkoi raksuttaa kone uudestaan ja pysähdyttiin. Äiti ajoi siis omallaan mun takana. No siinä taas sammu ja pellin alla sauhus. Ihmeteltiin siinä ja soitettiin äitin miesystävälle,joka ei päässyt sillä hetkellä auttaa jos hinais pois sen. Sitten soitettiin mein iskälle,jonka tulo kesti 1,5 tuntii vaik sano et kestää 30min. HUohh. Kauhee kusihätä ja sitten rupes menkkajomoo selkää ihan hirveesti ja sanoin äiskälle,että "tää tästä puuttuiski jos tää alkais syntyy nyt tässä" Iskä sitten laitto koneesee jotain jäähd.nesteitä ja lisää öljyä,ja piti konetta käynnissä ja totesi,että ei tässä mitään vikaa ole ja että senku lähet ajaa. No vähän matkaa ajettiin,käytiin äitin kans abc:lla ja siin pihalla kuulostelin,että rupes vähän raksuttaa kone ja sitten se vehje haiskin siinä. Siitä ku lähtii niin ei ihan päästy äiskälle,kun alko kunnolla päästää ääntä ja sitten pysähdyttii entisen huoltsikan pihalle ja jumankevita kun sen pellin alta sauhus!! Mä ponkasin autosta ulos nopeesti ja sanoin äiskälle,että "Minen tota enää aja!!" ja jätettiin auto siihen ja äitin kyydillä sitten tultii tähän..vasta äsken päästiin kotiin! Jestas. Mitä säätöä. Tuo siis kolme kertaa teki saman,joten rikki se ilmiselvästi on..taisin siis rikkoa sen. Jhuu..

Meni kyllä niin poskelleen päivä! [:D]
 
Yli menee niin et paukkuu... Tänään 40+1, pöh. Eikä vieläkään mitään merkkejä ilmassa et ulos olisi tulossa. Menkkajomotuksetkin otti ja loppu kokonaan. Viime yönä heräsin siihen et molemmista rinnoista oikeen valahti maitoa... Ei sellasta pientä kolikon kokosta länttiä niinku aiemmin vaan ihan kunnolla...

Mies kulkee tän viikon melkein 90 kilsan päässä koulussa joten yksikseen olen kotosalla ilman kulkupeliä et pääsis ees johonki tuulettuun hetkeks.. Mies lähtee kuuden jälkeen aamulla ja tulee kotiin sit viiden jälkeen.. Tänään tulee onneksi sisko käymään tässä ennen koiratreenejä niin on vähäsen seuraa edes.

Babatoy aina noi autot on yks riesa.. Koko ajan jotain rikki ja rahanmenoo tiedossa. Toivottavasti ei oo kovin iso/kallis vika.
 
Kyllä nyt taas osaa olla inhottava olo. Ja tänään on viilein päivä moneen päivään [8D] Mulla on vaan niin ahdistava olo... ihan täysi olo, kun söin joku hetki sitten ja nyt takaovi auki ja ikkunat auki ja tuntuu että happi loppuu [:@] Ja vauvan liikkeetkin tuntui jostain syystä äsken tossa sohvalla käsittämättömän pahalta, melkein sattui... Hittolainen, tämä yks se ei sitten millään ymmärrä syntyä 
 
Katt_i Minust tuntuu,että se auto on rikki. :/ Iskä äsken soitti,että pelittikö se auto ja sanoin,että itseasiassa ei,että se alko tekemään sitä samaa uudestaan ja savutti enemmän,ja sanoin että minä sen nyt taisin sitten rikkoa,niinku eileen sanoit. Että tuo äiskän miesystävä sitä vielä kattoo,jos se ei osaa sanoa tai muutenkaa niin iskä sitä vielä vilkasee...muutenhan se on sitten paskana! [8|] Hyvä minä! Oikee automekaanikko,kun en osaa ees öljyjä laittaa autoo,ettei rikki menis. Ja kun se on iskän sanoin niin elintärkeää autolle,mutta...urpo kun olen. Peukalo keskellä kämmentä mennää!!
Ja jumankeka kun sitä autoa tarvitsee kuitenkin ja nyt jos tuo on rikki mennyt,ja aika varmasti onkin niin...milläs sitten meet! Uutta autoo vaan kehiin jostain.

Inxu & Rauha taitaa olla laitoksella nyt! :) Jospa heillä oliskin jo nyytit sylissä. Niin hiljasta heidän kohdalla pitelee! Ja Katt_i toivotaan,ettei sulla paljoo yli mee [;)] Sitä täällä jokainen toivoopi.
 
Heh, tässä toiveajattelua kaikille, joilla synnytys on vielä edessä [:D][:D]

http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/suhteet.asp?id=1666672
 
Nonii..huomenna olisi sitten se inssin kakkosvaihe. Vähän jänskättää,että miten se menee,mutta kaipa se siitä kun tää inksa on niin pien paikka,että ajo menee varmasti hyvin,ja kestää vaan 45 minuuttia. Toivottavasti pieni ei ajon aikana rupee syntymään! [8|][:D] Sen jälkeen saa vapaasti tulla.[:)]

Kohta voisi painua tuonne nukkumaan,kun väsyttää aika paljon ja se ajo on 10 aamulla,että pitää ajoissa nousta ylös. Toivottavasti mahdun ratin taakse! [;)][:D]

No mutta..hyvää yötä mammaiset <3 :)
 
Vitsi, eilen illalla supisteli 6-12 min välein koko illan - mutta jälleen kerran kivuttomasti [8|] Maha oli kovan tuntuinen osittain niiden supistusten välilläkin. Sitten pyörin koko yön ja heräilin mielestäni supistuksiin (niihin kivuttomiin...) monta kertaa. Kävin vessassakin kolme kertaa yön aikana. Nyt heräilin, ei supista mutta meinaa ristiselkä olla vähän jumissa, saattaa tietty olla vaan huonosta nukkuma-asennosta.  Ja nyt kun tuo vauva temuaa tuolla, ihan kuin tuntuisi välillä jotain menkkajomotusta vatsanpuolellakin. Hiivatin hiivatti, josko tämä nyt suvaitsisi kohta syntyä 
 
Eipä ollu yöllä kuuma..Vein illalla keittiön ikkunan alle patjan, koska se on ainut iso ikkuna jonka saa kunnolla auki. Oli kyllä viileä nukkua mutta linnut otti päähän kun sirkuttivat ulkona pitkin yötä.. Pitäsköhän ens yönä testata kylppäri nukkumista varten, olis ainakin pimeämpää..?!?!? eipä ole ennen ongelmia ollu helteen kanssa, olen aina ollu vilukissa mutta nyt mies valittaa että on kylmä ja minä hikoilen vieressä :D

Olen nyt helteitten aikana miettiny miten vauva tulee pärjäämään näillä ilmoilla..eipähän tule pestävää pyykkiä paljon kun muksu saa melkein nakuna olla ettei saa mitään lämpöhalvausta :) Ihme etteivät ole vielä vaunuihin kehitelleet mitään ilmastoistilaitetta, joka viilentäis ilmaa :P 

Jep, jos sitä alkais aamukahville ja syömään, niin sais päivän käyntiin..
 
Nyt taitaa tulla lähtö täälläkin yöllä kolmesta asti säännöllisesti supistellu ja nyt supistusten välit enää 3-5min [:-] aika kivuliaitakin välillä [:@] . Soitin synnärille et koskahan tarvis lähteä niin sano et sit ku ei pärjää enää kotona kyl tässä viä ehkä jotenki pärjää [8|] . Onneksi ei oo pitkä matka jos viä takas kotiin lähettää...Saas nähdä miten jaksaa kun tuli nukuttua n. tunti koko yönä [:-][8|] . Ja vielä suolen tyhjentymisestä joku tääl kyseli et merkkaako se jotain niin ainaki mun kohdalla on maha toiminu jo pari päivää aikas vilkkaasti normaaliin verrattuna [:)][:)]
 
Takaisin
Top