Mulla on huomenna neuvola taasen ;> Jospa jäis viimeseks.
Käytiin juu hakemassa mun auto tänään,mutta ennen sitä mentiin serkun luokse,kun se otti niitä hienoja masukuvia. Laitan niitä kohta tänne kanssa :) Kyllä oli päivä,jestas! Lähdettiin puoli 8 ajaa meille hakee autoo ja sitten sitä ajettiin äipälle päin ja tossa n.puoles välissä matkaa mun auton moottori rupes raksuttaa aina enemmän vaan kun painoin kaasua. (Öljyn puute!) pysäytin auton,joka sitten kuitenkin itse sammui siinä jarrutellessa. No siinä konepellin alta rupes sauhuaa ja lisättiin litra öljyä sinne ja lähdettiin uudestaan liikenteeseen,kunnes vähän matkan päässä alkoi raksuttaa kone uudestaan ja pysähdyttiin. Äiti ajoi siis omallaan mun takana. No siinä taas sammu ja pellin alla sauhus. Ihmeteltiin siinä ja soitettiin äitin miesystävälle,joka ei päässyt sillä hetkellä auttaa jos hinais pois sen. Sitten soitettiin mein iskälle,jonka tulo kesti 1,5 tuntii vaik sano et kestää 30min. HUohh. Kauhee kusihätä ja sitten rupes menkkajomoo selkää ihan hirveesti ja sanoin äiskälle,että "tää tästä puuttuiski jos tää alkais syntyy nyt tässä" Iskä sitten laitto koneesee jotain jäähd.nesteitä ja lisää öljyä,ja piti konetta käynnissä ja totesi,että ei tässä mitään vikaa ole ja että senku lähet ajaa. No vähän matkaa ajettiin,käytiin äitin kans abc:lla ja siin pihalla kuulostelin,että rupes vähän raksuttaa kone ja sitten se vehje haiskin siinä. Siitä ku lähtii niin ei ihan päästy äiskälle,kun alko kunnolla päästää ääntä ja sitten pysähdyttii entisen huoltsikan pihalle ja jumankevita kun sen pellin alta sauhus!! Mä ponkasin autosta ulos nopeesti ja sanoin äiskälle,että "Minen tota enää aja!!" ja jätettiin auto siihen ja äitin kyydillä sitten tultii tähän..vasta äsken päästiin kotiin! Jestas. Mitä säätöä. Tuo siis kolme kertaa teki saman,joten rikki se ilmiselvästi on..taisin siis rikkoa sen. Jhuu..
Meni kyllä niin poskelleen päivä! [:D]