No huomenta! :) KisMetille heti kättelyssä tsemppiä jatkoon öisistä vesien menosta. [:)]
Täällä oli aika tota..outo meno eileen,tai ei outo,mutta kun ei ole pitkään aikaan niin [:D] Meillä tuli puuhailtua pedin puolella yön viimeisillä tunneilla,PITKÄSTÄ AIKAA. Voi pirulainen,ihankun olis ollut ensimmäinen kerta kun teki tosi kipeää,eikä mun paikat ollut mitenkään liukkarilla sivelty [:D][:D] Ja MAHA oli tosi paljon tiellä,mutta mies kohteli hyvin ja kun hengästyin niin antoi mun puuskuttaa ja pitää taukoa ja kysyi onko nyt varmasti hyvä asento ja yms. [;)] kyllähän se paino välillä tohon mun vatsalle tuli,niin jouduin kerran sanomaan "hei..oot mun mahan päällä [:)]" ,- noh,nyt ei näitä petijuttuja enää [:D]
Hän oli siellä kaverinsa luona,pelasvat kolmestaan pokeria kavereiden kesken ja sitten kun oli pyytäneet multa kyytiä taas tohon meijän viereiseen onnen päiville,niin menin heidän seuraks vähäks aikaa sisälle ja siellä he kuulema suunnittelivat pitävänsä varpaiset perjantaina (Vähän etukäteen!),tai siis tota,huomenna niin [:)]Menevät poikien saunailtaan ja kun kotiin eileen suunnattiin sieltä baarilta niin mies sanoi,että jos tekee mieli saunoa,niin minäkin voin tulla sinne sitten [:)] Mies oli kyllä tooosi humalassa,ei nyt sellasessa kaatokännissä,mutta semmosessa sönkkäyshumalassa [:D] Meillä oli ihan hauskaa eileen illalla,kun naureskeltiin paljon ja sitten se väitti,oikeesti väitti,että mä olin nukkunut puoli alasti viime su-ma välisenä yönä,että hän heräs pari kertaa ja oli vilkassut mua,että nukuin vaan stringit päällä [:-][:D][:D][:D] Mitäää? Siis mulla on kyllä ollut pyjama päällä,mutta en sit viitsinyt alkaa väittää siinä,kun muuten oli hyvä fiilis [:)]
jees..tämmöstä meillä.
Mitenköhän tuo vauva pärjäilee sen yöllisen session jälkeen..on outo tunne vatsassa ja tuolla alakerrassa [:-] ..liikkuu kyllä ihan hyvin,mutta oli sellain käynnistysolo siinä eilisessä,vaikkei tarkoitus tietenkään ollut..Huui,mitä jos alkaakin tapahtua tuon jälkeen? [:D]
Ainiin...näin meijän kisuja eileen kanssa,kun siellä miehen kaverilla kävin. Niillehän ne meijän kisut annettiin,voi että kun ne tuli mun luokse niin tunnisti selvästi entisen omistajansa :) Pojat tuli haistelee ja pökkimään. Voiii,kyllä siinä meinas tulla tippa linssii [&o][:)] Ne oli niin oudon näkösiä,tai oli vaan outoa nähdä niitä.
Nii joo ja kiva,että täällä on osalla mennyt mukavasti yö. :) Lämmintä kyllä oli. Nyt tuolla näyttäis tulevan jotain sadetta aika piakkoin..[&:]
Nonii nyt höpö höpöt pois [:D]