Raskauden viimeinen kolmannes.

ALKUPERÄINEN: Mimmu86

Niinhän siinä tosiaan sitten kävi että käynnistettiin. Odottelen sua rauha vielä saapuvaksi! :) Tuossa poika kaiken jälkeen kenguruhoidossa. Laitan tarkempaa kertomusta sitten kotoa, helpompi kirjottaa kun tällä miehen puhelimella


Jos Rauha tulee enää takasin siis [:)] Jos se tulee sinne sun seuraks [;)]
 
Kyllä minäkin mahdun, ei oo lähelläkään rattia.. Tosin ehkä siks, kun oon ensinnäkin pitkä, että penkki ei oo ihan lähimpänä rattia. Ja toisekseen mulla on penkki kyllä aikalailla takakenossa. En vaan osaa ajaa "selkä suorassa"... Ahistaa heti. Jonkun mielestä mä varmaan oon enemmän selälläni jo..

Tää mamma päätti nyt tehdä jotain! Tällasella kelillä en vaan makaa sisällä! Mä käyn hitto sit vaikka vaan Prismassa ostamassa tärpättiä ja jatkan ulkona terassilla pinniksen maalausta!
Meidän piti lähteä porukoille yöks, ois käyny sit mummojenkin luona kun äitienpäivänä ei käyty taudin takia. Mutta niin räkänen vielä oon, etten viiti mennä tartuttamaan..
 
Mul on kans autos penkki sen verran takakenos,et ei oo ongelmaa mahtua,vaiks muuten oonki lyhyt (159cm tai jotai sinne päin). Tosin oon todennu jo joskus aikaisemminkin,et mul on pitkät jalat. Meil nimittäi menee miehen kans säädöt nii,et vaiks hän on mua n.25cm pidempi,niin mulle riittää se,et nostan penkkiä ylemmäs ja peilit paikkaa ja menoks. Sisko on mua vähän pidempi,mut hänen jäljilt joudun siirtää penkkiä taaksepäin! [:D] Niin me ollaan kaikki erilaisia. [:D]
 
Hylene: meillä oli edellisessä autossa sama juttu ukon kanssa että meni pelkällä korkeus säädöllä(pituus ero n. 20cm) mutta ei enää nykysessä, kun mun mielestä ainakaan toi "korkeussäätö" ei juuri muutosta tee mihinkään suuntaan. Tosin mä tykkään ajaa jalat melko suorana, kun taas ukko tykkää ajaa jalat melko "koukussa.. 
 
Minä mahdun loistavasti ratin taakse, tosin penkki pitää olla melko makaavassa asennossa, joka mun mielestä noin yleensä ottaen on ihan järkyttävän näköistä kun kuski makoilee suurinpiirtein ajaessaan [:D] Ei muuten saa happea, jos istuu liian pystyssä. Mulla onkin kyllä mittaa 177cm että mun penkki pitääkin olla melko kaukana jotenka ratillekin jää ihan reilusti tilaa.

Mutta nythän tämä kuuma-pahaolo vasta räjähtääkin käsiin, ulkona oli ihana käydä asioilla t-paidassa, mokkasiineissa ja puolipitkissä housuissa mutta nyt kun tulin kotiin ja meillä kun koko päivän paistaa aurinko tähän olohuone-keittio puolelle niin täällä on ihan törkeen kuuma [&o] sydän jyskyttää ja mä läähätän. Istun auki olevan keittiön tuuletusikkunan ääressä, mutta kun ei sieltäkään mitään apua ole, kun se ilma siinä takapihan seinustalla on auringossa varmaan 40 astetta [X(] Ei luojan kiitos tartte olla koko kesää raskaana, kuten vaikka mun ystävä ens kesän ja veljen vaimo... huh. Onneksi ne ei sentään ole vielä loppuraskaudessa kesän aikana [8|]
 
Ratin taakse hyvin mahtuu, mutta turvavyö mahtuu just ja just ympäri ja kiinni :) Persjalkanen minäkin, mittaa 160cm joten ei kovin kauas voi penkkiä laittaa tai jalat ei yllä. Vkonloppuna ajelin porukoitten Volvolla ja siinä rattia onneksi sai ylöspäin mutta todella huonossa asennossa piti ajaa..

Piti päivttäiset päikkärit ottaa nyt pitemmän kaavan mukaan..reilu tunti tuli sitte nukuttua. Olisin varmaan pitempäänkin nukkunut, jos ei vessaan olisi ollu pakko nousta..

Tympäsee kun sormet on ihan kuin nakit...ei puhettakaan että sormukset mahtuisi olemaan sormissa.. Hyvä että istukka toimii hyvin mutta kyllä tämä turvotus on ihan pyllystä...
 
Itsehän pidän myös sitä penkkiä vähän makuuasennossa,ettei ihan pystyssä ole,mutta silti tekee kyllä tiukkaa pikkuhiljaa [:D]

Olipa vaikee keksii päällepantavaa tänää. Olisin laittanut sellaset lyhyet shortsit,mutta eihän ne perhana mennyt kiinni [>:] sitte kokeilen yhtä mustaa lyhyttä mekkoo..tissit meni ihan lyttyy ja kun masu on niin iso,niin hyvä ettei haaroväli paistanut sieltä,ja sitten otin vihreen hameen,mikä on nilkkoihin asti ja meni jopa päälle. [:D] Nyt olen siis hameessa ja ohuessa pitkähihasessa,kun mulle ei mahdu mitkään housut jalkaan!! Omat siis. Pitäis vissii ruveta käyttää miehen housuja,kun sen päältä ne näyttää tippuvan kun hän on hoikistunut niin paljon..ja mulla ne menisi varmaan kiinnikin [:D]
 
mutta eikös se oo muotia että haaroväli vilkkuu minihameiden kanssa [:D][:D][:D][:D][:D][:D]
mäkin mietin että vois jotain kevyempää laittaa, mutta tuskin mikään mahtuu päälle täälläkään
 
Se musta mekko/hame olisi ollut paljon pitempi,mutta mun pömppis lyhensi sitä niin kyllä se välikkö olisi paistanut [:D]

Mutta miestä kun hakemaan meen niin täytyy kyllä tyrkkästä jalkaan jotkut miehen housut,ei tässä hameessa voi tonne lähtee vaikka aurinko paistaakin,mutta kun kipeenä muutenkin tässä nii johan tonne paleltuu tähän aikaa vielä..[&:]
 
mutta eikös pissaliisat just oo niin muotitietosia [:D][:D][:D] joo joo vitsi vitsinä.. pitäis kauppaankin kohta lähteä
 
Voi Mimmu86!!!

Täällä ollaan edelleen. Seuraavan kerran tullaan päivystykseen sairaalaan lauantaina klo 10
(yliaikaiskontrolli) ellei nyt toivon mukaan synnytys ala ennen sitä...
Mahdatte päästä just ennen sitä jo kotiin?

Tänään aamupäikkäreillä alkoi alaselkä vihlomaan ja särkemään. Et toivotaan parasta!
Mä olisin NIIN VALMISTA KAURAA tulemaan jo synnyttämään...

Ja olis niin hienoo nähdä teidän poikakin!

Katsotaan kuin käy!!
 
Täälläkin mahdutaan vielä hyvin ratin taakse eikä mahan ympärys mittakaan kovin suuri ole ( 103cm) [:)]. Tässä lueskelin teidän kuulumisia ja ajattelin että taidan olla poikkeuksena ainoa kenellä ei ole kiirettä saada vauvaa ulos [:-] ?  Olo ei oo vieläkään mitenkään tukala ja hyvin jaksaa vielä lenkkeillä ja touhuta... Just kotiuduin 4tunnin shoppailu reissulta [;)] ilmakin on mitä loistavin [:D] . Mutta saa nähdä miten nopeaa mieli muuttuu jos/kun laskettu aika lauantaina ylittyy... 
 
hui kun kuulostaa hirveältä miiuhoo onks sulla useinkin tommossia?


Joka päivä, tämä on se mun paha olo aina aamuisin ja aamupäivisin. Ja välillä muulloinkin. Nyt se vaan tuli kahta kauheempana, kun oli oikeesti sisällä tosi kuuma. Ihanaa, eka päivä kun on lämmintä, niin olo on tällainen. Onneksi se nyt on taas mennyt ohi kun alkaa ilta viiletä [8|] Mutta silti sisällä 26 astetta... [&o]
Ja tämmöiset olothan on jatkuneet viikkokausia, mutta viimeisen ehkä viikon aikana olo on välillä ollut puoli päivääkin tommoinen... Eipä sieltä neuvolasta mitään ole siihen sanottu kuin että ihan normaalilta kuulostaa Että syntyis nyt jo...
Jos se syntyis vaikka samaan aikaan, kuin äitinsä niin se olis sitten 39+0 elikkäs tän viikon pe. Huominenkin sopisi mainiosti, kun ovat ainakin vissiin yhtä lämmintä luvanneet. [;)]
 
Heido!

Täälläpä taas mies lähti kaverinsa luokse viettää iltaa. Oli kyllä paljon paremmalla tuulella,kun viime viikonloppuna kun oli kotoon. Otti minuu huomioonkin paljon enemmän ja hymyili ja ja...mikäköhän sille on tullut [:)] Mä taas voivottelin hänelle,että "Mitäköhän mie teen taas yksin kotoon,kun sie aina lähet johonkii kun tuut kotiin..[&o]" No aijemmin kun hain sen niin se ehdotti,että olisin lähtenyt itse johonkii,mutta sitten siinä sanoin,että "no ei mulla oo kavereita.." Tarkotin siis sitä,että mun tän hetkiset kaverit on mun luokkalaiset,joilla on työssäoppimista ja kuka mun kanssa muutenkaan liikkuisi,kun olen raskaana enkä voi ryypätä. Tossa äsken,kun mies lähti niin sanoin tuon saman jutun,niin hän sanoi että "pitäähän sitä aina,kun tulee niin vähän käydä ottamassa" ja näytti kyllä siltä,että hän varmaan huomas,että mulla oli paha mieli kun olen taas yksin. No silleenhän se on mennyt,että kun mies on tullut kotiin,niin sinä päivänä mennyt ottaa muutaman,mutta seuraavina päivinä ollut mun kanssa :) Kysäsin vielä,että lähdettäisiinkö huomenna vaikka kävelemään ja mies myöntyi,että vois kyllä. Korjasin vielä,että hän voi hölkätä niin mie kävelen,kun en voi juosta [:)]

Suihkussakin kun hän kävi niin mie olin oven suulla ja juteltiin synnytyksestä,ja että se on aika pian jo..sanoin,että voi olla,että menee yli niin mies sanoi,että jos se menee yli niin hän ei varmaan pääse mukaan,kun ne ovat menossa johonkiin ampumaharjoituksiin johonkin toiselle saarelle,ja sieltä ei kuulema pääse,ellei mene sopimaan ajoissa johtajan kanssa päivästä milloin on lähdössä mukaan synnytykseen. [8|] Sitten mä sanoin,että "No toihan on ihan perseestä,kun ei noista lasketuista ajoista aina tiedä.." -Mies lähtee su takasin ja pääsee mun LA:na 22.5 kotiin..että perhana jos ei sinä aikana ala tapahtua,niin hän ei varmaan pääse sitten mukaan ..[:(][:(]
Mies sanoi "Parempi on tulla sitten silloin..[:D]" sit rupesin puhumaan sen kanssa näistä menetelmistä miten edistää sen alkamista ja luettelin,että "Voi harrastaa seksiä,käydä rankemmalla lenkillä,siivoilla,tehdä jotain siivousjuttuja..yms" sitten mies sanoi "Niin,eli siis rasittaa sitä vartaloa,että se käynnistää synnytyksen vai?" ,- kun ei hän tainut tietää näistä. :)
Mutta...ihankun olis uus mies tai jotain,kun hän niin avoimesti jutteli mun kanssa tästä ja ylipäänsä oli niin iloinen ja pirtee [:)] Kerroin,että äitin luokse pitäisi mennä ensviikolla ja sitten hän ehdotti,että menisin aikasemmin kun maanantaina,kun päivät alkaa vähentyä. Kerroin myös mun kakkosajosta,että 27.pv on se mun rata-ajo...niin mies siihen,että "No onpas hyvä päivä sille.." ,-ihmetteli vähän..kivasti laitettu. VIIKKO synnytyksen jälkeen,jos pieni nyt syntyy laskettuna..mutta kuitenkin. Tulee kyllä olee tiukkaa ja saa arvuutella,että koska tämä täältä syntyy. [&:] Ei kuitenkaan ennen 19.päivää,mut sen jälkeen vois yrittää alkaa tekee noita käynnistämisharjoituksia. MIEHEN ON OLTAVA SIELLÄ. <3 [:(][:(]

No tuossa,kun sitten lähti niin antoi suukonkin. :)))) Niinkun viimeksi kerroin niin hän vähän kartteli minuu,mutta nyt ei [:)][:)] Kyllä jäi hyvä mieli,vaikka yksin nyt jäinkin.
 
Sillä oli varmaan ollu vaan tosi raskas viikko takana viimeks. Muistan ku oma mies oli armeijassa niin ei siinä pahemmin juteltu sen vapailla, kun oli niin väsyny, että nukku kaikki vapaat. Voi olla ettet säkään toises tilantees ehkä kiinnittäs huomiota noihin asioihin mihin nyt kiinnität kun oot raskaana, hormooneista on vaan aika paljo kiinni meidän tuntemukset.

Ja kyllä varmaan kuuluu asiaan jonku verran asioita kyseen alastaakki, onhan raskaus tosi iso muutos elämässä ja väkisin tulee mietittyä miten vaikuttaa suhteeseen.

Taitaa porukat taas kattoa lätkää kun hiljeni täälläki (siis yrittävät käynnistää..[:D][:D][:D])
 
Joo rankka viikko tais ollakin,kun oli leiriä :) Nyt hän oli palveluksessa vaan pari päivää,joten ihan kivasti ja nyt saa levättyä kunnolla ennenku lähtee takasin.
Mutta minun onnekseni tulee just lomille LA:na :) Siinä onkin sitten se lauantai ja sunnunpäivät aikaa tehdä asialle jotain jos en ole koksissa silloin jo.. Veikkaampa,että en. Tänään on kyllä vattaa kirraillu siihen malliin,että on tullu mietittyä jo,että joko siellä oltais valmiina tulemaan,kun tuore pulla uunista. [:D]

Niin ja tosta lätkästä vielä..mie en katso ainakaan sitä. Ei ole tarvetta "käynnistellä" vielä [;)][:D] Suomi kuitenkii hävii vaan taas muutenkii..
 
Takaisin
Top