Heido!
Täälläpä taas mies lähti kaverinsa luokse viettää iltaa. Oli kyllä paljon paremmalla tuulella,kun viime viikonloppuna kun oli kotoon. Otti minuu huomioonkin paljon enemmän ja hymyili ja ja...mikäköhän sille on tullut [:)] Mä taas voivottelin hänelle,että "Mitäköhän mie teen taas yksin kotoon,kun sie aina lähet johonkii kun tuut kotiin..[&o]" No aijemmin kun hain sen niin se ehdotti,että olisin lähtenyt itse johonkii,mutta sitten siinä sanoin,että "no ei mulla oo kavereita.." Tarkotin siis sitä,että mun tän hetkiset kaverit on mun luokkalaiset,joilla on työssäoppimista ja kuka mun kanssa muutenkaan liikkuisi,kun olen raskaana enkä voi ryypätä. Tossa äsken,kun mies lähti niin sanoin tuon saman jutun,niin hän sanoi että "pitäähän sitä aina,kun tulee niin vähän käydä ottamassa" ja näytti kyllä siltä,että hän varmaan huomas,että mulla oli paha mieli kun olen taas yksin. No silleenhän se on mennyt,että kun mies on tullut kotiin,niin sinä päivänä mennyt ottaa muutaman,mutta seuraavina päivinä ollut mun kanssa :) Kysäsin vielä,että lähdettäisiinkö huomenna vaikka kävelemään ja mies myöntyi,että vois kyllä. Korjasin vielä,että hän voi hölkätä niin mie kävelen,kun en voi juosta [:)]
Suihkussakin kun hän kävi niin mie olin oven suulla ja juteltiin synnytyksestä,ja että se on aika pian jo..sanoin,että voi olla,että menee yli niin mies sanoi,että jos se menee yli niin hän ei varmaan pääse mukaan,kun ne ovat menossa johonkiin ampumaharjoituksiin johonkin toiselle saarelle,ja sieltä ei kuulema pääse,ellei mene sopimaan ajoissa johtajan kanssa päivästä milloin on lähdössä mukaan synnytykseen. [8|] Sitten mä sanoin,että "No toihan on ihan perseestä,kun ei noista lasketuista ajoista aina tiedä.." -Mies lähtee su takasin ja pääsee mun LA:na 22.5 kotiin..että perhana jos ei sinä aikana ala tapahtua,niin hän ei varmaan pääse sitten mukaan ..[:(][:(]
Mies sanoi "Parempi on tulla sitten silloin..[:D]" sit rupesin puhumaan sen kanssa näistä menetelmistä miten edistää sen alkamista ja luettelin,että "Voi harrastaa seksiä,käydä rankemmalla lenkillä,siivoilla,tehdä jotain siivousjuttuja..yms" sitten mies sanoi "Niin,eli siis rasittaa sitä vartaloa,että se käynnistää synnytyksen vai?" ,- kun ei hän tainut tietää näistä. :)
Mutta...ihankun olis uus mies tai jotain,kun hän niin avoimesti jutteli mun kanssa tästä ja ylipäänsä oli niin iloinen ja pirtee [:)] Kerroin,että äitin luokse pitäisi mennä ensviikolla ja sitten hän ehdotti,että menisin aikasemmin kun maanantaina,kun päivät alkaa vähentyä. Kerroin myös mun kakkosajosta,että 27.pv on se mun rata-ajo...niin mies siihen,että "No onpas hyvä päivä sille.." ,-ihmetteli vähän..kivasti laitettu. VIIKKO synnytyksen jälkeen,jos pieni nyt syntyy laskettuna..mutta kuitenkin. Tulee kyllä olee tiukkaa ja saa arvuutella,että koska tämä täältä syntyy. [&:] Ei kuitenkaan ennen 19.päivää,mut sen jälkeen vois yrittää alkaa tekee noita käynnistämisharjoituksia. MIEHEN ON OLTAVA SIELLÄ. <3 [:(][:(]
No tuossa,kun sitten lähti niin antoi suukonkin. :)))) Niinkun viimeksi kerroin niin hän vähän kartteli minuu,mutta nyt ei [:)][:)] Kyllä jäi hyvä mieli,vaikka yksin nyt jäinkin.