Raskauden viimeinen kolmannes.

Juu, täällä ollaan ja samalla lätkää jännitetään...

Ihan normi fiiliksillä taas... ei mitään oireita...

Nyt mun enon vaimo on ruvennut facebookin chatis kyselee joka päivä et
"huhuu, oletko sä kotona vielä?"
tänäänkin vastasin sille et joo olen, emmä siellä sairaalassa missään facebookis ole!

nekin oli jotain sanonut meidän mutsille ristiäisiin tulemisesta...
hah haa... ei niitä kutsuta.
En edes muista milloin olen heitä nähnyt viimex... Enoa vissiin 1,5 vuotta sit jouluna kun ne eros ja se tuli mun vanhemmille aatoksi...
 
Eli meillä Babaytoy ei oo tiedossa synnytysreissua ton pelin takia [:D] Tosin mulla ei meinaakkaan tulla ulos ja laskettuun enää pari viikkoa. Sais noita paikkoja aukeen,että syntys ees täs kuus.
 
Eli näitä tyrkky tapauksia siis rupee oleen mitä lähemmäks synnytystä mennään. Kaikki serkun kaimatki kohta oven takana  
 
Joo lätkä ei saa meijän vaaveja syttymään! [:D] Olis kyllä kiva jos syntyisi tässä kuussa juu. Ei olis mukava olla kesähelteellä vielä tässä jamassa.
Anoppi kysäs tänään kanssa,kun miestä hain että "Eiks tekis mieli poksahtaa jo?[:D]" Naureskelin,että no joo kyllä [:D][:D] 1.viikko ja 3.päivää..
 
Ja mieti mitä helteitä ne on nyt luvannu. Taitaa alkaa ananasta kulumaan ettei tuu turvotusta.
 
Tähän asti mä olen kaikki ystävien puhelinsoitot kestänyt mut ei ne soitakaan joka päivä.
Tää enon vaimo on nyt ihan uutta. Kun just eilen sen kans juttelin...
ja nytkin se kysy chatis ton et olenko kotona ja mä vastasin sille eikä sitten kommentoinut enää mitenkään...
sekin aika tökeröä. Kaverit sentäs jaksaa zempata...
 
Millon tuo peli oikeen loppuu? alkaa väsyttää, mutten raaski mennä nukkuun ku mies kattoo tota peliä. Vissiin on aika jännää ku on niin jäykkänä tos sohvalla, eikä kuule mitään mitä täs vieres höpäjän...
 
Bris Tänää on kyllä ollut tooosi kuuma [:'(] Miestä kun lähin hakee,niin en osannu kyllä oottaa semmost kelii. Huh. Hyvä,ettei taju lähteny [&:][:D] Mä mietin,että pitäiskö mennä nukkumaan siksi aikaa,kunnes mies soittaa että hänet voi tulla hakemaan. Onneksi ei kaukaan sen kaveri asu.

Jaksais sitten vähän pysyy hereillä,kun tuli tossa laitettua miehelle ehdottelu-viestiä äsken..[;)] hehheh. juu.
Ei siis mitään käynnistysaikeita,vaan ihan sillee että hänkin sais vähän rentoutuu.. [:)] Aijemmasta kerrasta on aikaa. Saa nähdä jaksaako hän sitten mitään,kun kotia tullaan.

Alkaa tuo lätkä kuulostaa siltä,ettei oikee etene mihinkää ja jos etenee niin suomi hävii kuitenkii. Oon tosi kannustava [:D]
 
Pakko nyt laittaa sit et eipäs hävinnytkään...[:D]

Nyt sänkyyn rentoutumaan ja huomenna kohti uusia lukemia eli 41+3
Buahhahaaa!!!
 
Juu, lätkää jännättiin tuskissaan täällä..
Sit käytiin isännän kanssa vielä saunassa.

Mä jaksoin muutenkin tänään maalata sen pinniksen loppuun ekan kerran. Pitää vetää vielä toinen kerros. Mutta oli kiva kun jakso ees ton tehdä eikä maannu vaan sohvalla. Istuin terassille tyynyn päällä ja maalailin. Mukavasti meni ilta. Ja sit naapurin kaveripariskunta tuli meille kattoo peliä.
Ja mä oon taas niin "hullu", että mä nautin mitä lämpösempi on. Mulle kelpais ympäri vuoden helteet, etenkin sellaset Thaimaan tasoset. Thaimaan reissut onkin ollu mulle aina jotain luksusta. Mä vihaan jos on yhtään kylmä. En voi sietää. Me ollaankin meidän isän kanssa samanlaisia. Se pitää vielä pitkiä housuja jos on 20 astetta vaan... [:)]

Ei ees väsytä yhtään ku viime yön nukuin niin hyvin ilman supisteluja. [:-] Pitää kohta pakottaa ittesä sänkyyn, ettei huomenna nukkuis sit kovin myöhään jos se keli on taas yhtä hyvä kun tänään. Tänne on vaan luvattu sääsivuilla huomisellekin pikku ukkosta! [:-]
 
Lyydia~ ei muakaan helteet normaalisti haittaa. Melkein mitä kuumempi, sen enemmän minä nautin vilukissana olostani [:D] Mutta nyt loppuraskaudesta; ei kiva...

Enpä mikään jääkiekon ystävä ole mutta olihan tuo pakko katsoa loppuun, kun viimeksi kokivat sen JÄRKYTTÄVÄN nöyryytyksen jenkkien edessä... Onneksi voittivat vaikka viime sekuinneille asti olin ihan varma että ne ryssivät sen [8|]

Oli muuten aivan ihana nukkua, kun eilen vaihdoin puhtaat lakanat ja sitten kävimme vielä saunassa. Ja koska oli niin lämmin, jätin ikkunankin rakoselleen. Voi vitsi, miten ihanan raikas ilma, vaikka lämpötila makkarissa ei pudonnutkaan alle 22 asteen. Aivan mahtavan raikasta ja linnut lauleli pitkin yötä. Se nyt ei välttämättä ole plussaa kun heräilin siihen muutaman kerran mutta ei ne linnut loppujen lopuksi mua puoli kuudelta herättäneet vaan uni niin sanotusti vaan katkesi [8|]
 
Täälläkin katkesi uni, 4.20 heräsin siihen että vedet meni ja sen jälkeen ei ollakaan nukuttu.
Sairaalasta sanottiin että jos supparit ei ole alkaneet niin viimeistään kahden aikoihin sinne, mutta alkoihan nuo ihan itsekseen.
Eli odotellaan että ovat säännölliset ja sitten se on menoa.

Tais olla kuitenkin vähän liian jännä peli se eilinen [:D]
Olisko Rauhalla ollut samoja vaikutuksia?
Väsyttää kyllä tuhottomasti, pääsin sänkyyn vasta yhden jälkeen ja nukuin tosi levottomasti muutenkin.
Yritin mennä vielä hetkeksi nukkumaan sairaalaan soiton jälkeen mutta eihän siitä mitään tullut, oli pakko nousta ylös.
Miehen käskin jatkaa unia, käyn herättelemässä kun en enää itsekseni kestä.
 
Onnea KisMet!
Ja jaksamista tulevaan koitokseen!!!
Toivottavasti mekin vielä loppuviikosta sinne eksytään.
Mut kuten sanottu lauantaina tuun tosiaan sinne päivystyksen puolelle klo 10.
Meillä on taas poika vkl eli miehen pojat tulee meille joten sovittiin et ne heittää mut sairaalaan lauantaina ja hälyttelen miehen sit paikalle jos jotain käynnistystä aletaan tekemään. Vie sit vasta pojat Mummilaan.

Ei ollut jännittävällä ottelulla meille mitään vaikutusta [:(]

Olotila on ihan normaali näin aamusta...
Heräsin kans neljän aikoihin käymään vessassa... Sit takas sänkyyn ja yritin nukkua.
Vissiin kuuden jälkee katoin taas kelloa... jatkoin pyörimistä kunnes mies herätti ja väitti mun kuorsaavan!!!
Jos mä nyt vähän kehräsin... [:D]

Ja nyt äsken sit yx kissa meinas tukehtua (tai siis yski tosi pahasti vähän aikaa) niin johan tää mamma pomppas nopeasti sängystä. Liitoskivuista huolimatta...
ja toinen tuli huutamalla vaatimaan vettä vessan raanasta joten nousin sit ylös... enhän mä koko viikkoon näin puol kahdeksaan asti olekaan aiemmin nukkunut...

Tänään vois lähtee käppäilemään torille kun Hyvinkäällä taitaa olla taas kaikenlaista ohjelmaa...
Tosin toi ilma täällä näyttää vähän pilviseltä, jopa sateiselta...
 
Pitäsköhän noita suomen pelejä ruveta tallentaan digiboxille, kun näyttää tehoavan. Kokeilis sitte ittekki ku alkaa tuntua liian raskaalta olla raskaana [:)]

Mikä siinä on ettei tuota unta riitä? Mitään ei voi tehä ku toinen vielä nukkuu sikeesti ja taas aika tulee pitkäks.
 
joku sanoi vai luinko jostain et meidän elimistöt alkaa totuttelemaan siihen et sitä unta ei oikeasti kohta enää "saa" niin paljon kun pitää vauvaa hoitaa yms.

Mulla on ainakin uni vähentynyt tosi paljon viime viikkojen aikana. Ennen olisin voinut vedellä sikeitä vaikka kuinka paljon.
Tosin nyt tällä viikolla olen ruvennut sitten suosiolla ottamaan päiväunia vaikkei aina oikein väsytäkään.
Ihan vaan et JOS se alkais niin olis sit jollain tapaa levännyt...
 
Pitäisköhän kokeilla jotain kauhuleffaa jos se sais mun vedet menemään...?
Niitä mä kyllä kammoan...

Kun ei näköjään toi lätkä ole tarpeex jännä???

[:D]
 
Mulla oli alko sitten olla maha kipeä tuossa ennen puoli kahdeksan aikaan. Ainakin tuntui ihan pelkältä ilmalta mahassa. Nukuin sitten puolitoista tuntia sohvalla. Nyt on maha vähän arkana, toivottavasti ei jatku.... [:'(] Nyt kun heräsin, niin masu onkin toispuoleinen, vasemmalle on ilmestynyt möykky, siinä ei ole aiemmin ollutkaan. Oliskohan vaavi kääntänyt selkänsä vasemmalle puolelle? Ainakin siellä kävi mun vatsanpurujen aikaan hirveä möyrinä. Ei saa nyt varmistusta kun se tuntuu nukkuvan joten en tiedä, missä jalat ovat.
Ahah, nyt siellä herättin, ei se ollutkaan vaihtanut puolta. Jalat ovat edelleen tuttuun suuntaan eli vasemmalle [:)]
 
Takaisin
Top