Jep, tosta Parahotista mä mainitsin Babytoylle tuolla edellisellä sivulla. Juurikin valitsin sen kun siinä ei oo sitä mentholia ja halvempikin.. Mutta hirveen makusta sekin on verrattuna Finrexiniin..
Liitytään nyt tähän ryhmään, joka ei jaksais enää odottaa..
Mä niin kiroan kohta sen neuvolatädin sanonko minne! Kun se eilen meni sanomaan ääneen sen, etten varmaan ens viikolla enää mene neuvolaan ni arvatkaa vaan loppuko illalla kaikki supistelut ja koko yön nukuin niiiiiin hyvin ilman yhtään supistusta.. [:'(][:@] Joten, käynnistystä taas odotellessa. [:D] Ei mua tällä kelillä haittaiskaan odottelu, lähtisin ilomielin kaupungille kun tänään tuli mammarahatkin. Mutta tää saakelin tauti on edelleen niin päällä, etten todellakaan jaksa muuta ku maata sohvalla! Ois kiva ees maalata tota pinnistä terassilla, mutta tää vetämätön olo ei kyllä kannusta ulos, että jos olo siitä vielä vaan huononee. [:(]
Ja Rauhan tavoin kehitin eilen pikku hormooni-itkun. Pikkuveljen avovaimon veli ja sen vaimo saavat(tai ovat varmaan jo saaneet) tänään vauvan leikkauksella, kun vauva perätilassa. Tottahan niillä oli la meidän jälkeen. Ois myös ollu kiva olla samaan aikaan laitoksella. Mutta ei.
Mulla hajoaa pää tänne neljän seinän sisälle, ja mihkään ei viiti lähteä, että tässä joskus paranis!!! [:@][:@][:@]
Tosiaan, mä mielummin nyt ottasin sen synnytyksen tässä flunssassa kun tätä mökkihöperöitymistä! Ei mua tää odottelu haittais oikeesti ollenkaan, kun tänään tuli rahaa ja pääsis kaupungille pyörimään, mutta ei...
Ja voi Peukku minkä ressin vielä lisäsit. Meillehän on kanssa povattu pientä muksua, että jos ne sen takia vielä nihkeesti käynnistää niin eipä pidä sit luottaa ollenkaan siihen maksimissaan 2,5 viikkoa... La ylihuomenna.