Raskauden viimeinen kolmannes.

Lyydia~ Häiritsee vaan kun ei voi findrexii juua,kun se on just semmoin flunssa-juoma ja raskaanahan ei tunnetusti sitä saa ottaa [&:] Nyt olen sitten juonut jotain mustaherukka-teetä,mutta voiku olis mustaherukka mehuuuuu [:)] Pitää varmaan huomenna hakee kaupasta,jos jaksaa. Ihan naatti ollu koko tän päivän,eikä ole oikee mitää jaksan tehdä,kun kattoo netistä "16 and pregnant"- 2.kauden jaksoja [:D]

Tosi kehittävää tekemistä. Ehdotin miehelle sunnuntaina,että voisi lähteä mun kanssa kävelylle johonkii kun tulee kotiin,kun ei yksin uskalla tässä vaiheessa mennä,mutta ongelma on,kun hän tahtois juosta ja minä en voi kun lyllertää perässä [&o] Sais kyllä mennä mun tahtiin! [:D]

Ja Mimmu86 vaikuttais olevan nyytin noutoreissulla,kun olis varmaan tullut jo ilmottelemaan tänne,jos olisi yhtenä kappaleena [:)]
 
Meidän helatorstai treffit Mimmun kanssa vois onnistua jos mekin päästäis synnyttämään esim. huomisen aikana... [:D]

Pahaa oloa pukkaa taas vähän. Ruoka ei oikein maistu.
Alapäätä vähän kolottaa mut siinäpä ne oireet...

Niin ja voisin lisätä et kamalan levoton olo jotenkin, mut niin mun mielest mul oli kyl eilenkin nukkumaan mennessä...
Ja meinasin itkuunkin purskahtaa... ja mä en muista milloin olisin viimex pillittänyt...

Toiveajattelua et jos jotain alkais tapahtumaan... [;)]
 
Babaytoy Parahot- kuumajuomaa saa juoda. Olevinaan vähän niinku finrexin(miten se nyt kirjotetaan.. [:D]), mutta maku on kyllä ihan hirveetä p***aa.. [:'(] Se on paracetamol-pohjanen niinkun Panadol eli niitä saa käyttää. En mäkään oo kyllä juonu ku kaks kertaa sellasen tässä taudin aikana, kun on ollu oikein paha olo.
Mulla onneks sattu olee äidin tekemään mustaviinimarja mehua jääkaapissa.

Niin ja toivotaan, et Rauha pääsis helatorstain "treffeileen" Mimmun kaa, kun se näyttää jo jääneen sairaalaan. [:)]
 
Mulla on nyt vissii kolmas ilta peräkkäin kun oon tosi levoton ja jännittynyt. Siis ihan kamala olotila. Mahas on vähä kumma tunne, mut ei mitää suuria tuntemuksia silti.. Ehkä täs vaa jännittää se,kun tietää et on paljo mahdollist tapahtuakin jotain. Hui! [:D] Mut tuskin mitään silti on tapahtumas.. Paree kai koittaa mennä nukkuu!
 
Nyt alkaa täälläkin vähän kurkkua kuristaan... sellaista pientä nuhaa ollut ilmassa...
Mies jäi nyt parin päivän saikulle kun sillä ollut kurkkukipua ja päänsärkyä jo toista viikkoa.
Tuntuu et nyt se olis vihdoin tarttumassa itsellekin. Saas nähdä kuin käy...

Eiköhän täs ala useampi mamma tosiaan olemaan valmis tositoimiin et saadaan rakkaat nyytit syliin ja päästään aloittamaan vauva-arkea kotiin.
Kaikille peukut pystyssä. [:)]
 
On ollut vähän outoja tuntemuksia tässä illan aikana. No liitoskipuja on,kun tuolla alakerrassa vihloo ja äsken oli sitten vatsalla sellasta samaa tuntemusta,kun oli viikolla 34 niitä supistuksia. En tiiä mitä nuo oli,mutta tuli kyllä sellain olo,että oliko ne niitä samoja,mutta ei tietenkään yhtä kovia,kun silloin. Meni kuitenkin ohi jo.

Mies tulee huomenna,ja on sunnuntaihin sitten täytyis maanantaina siirtyä äipän luokse. Iskä eileen soitti ja juteltiin siitä kakkosajo jutusta ja kysyi taas tuhannennen kerran,että koska menen äitin luokse,kun laskettu on ensviikon lauantaina,niin sillä on hätä etten olis yksin silloin. Maanantaina sitten iltapäivällä pitäisi mennä,sovin näin äitin kanssa vähän aikaa sitten puhelimessa..Joo ja iskä eileen sit oli vähän kiukkuin,että hän soittaa äitille,että minun täytyy olla siellä sen luona ja varmaan varmistaan kanssa,että olen myös siellä. Kivat sitten olla äitin luona,jos raskaus menee yli ja kotiikin pitäis jonkuu kattoo ja mies on viikot poissa. Täytyy sit vissii käydä muutamana päivänä täällä kattomassa mitä kaikkee laskusontaa on tullu postissa ja vähän tuulettaas kämppää.

Ja vauvan hoitopöydästä uupuu vieläkin se pehmuste,kun se pehmuste meni puhki minkä sain pöydän mukana. (Ikeasta hankittu pehmuste!) ja noissa lastentarvikeliikkeissä ne maksaa kuulema aika paljon..(ikeassa jtn 3€!!) ,- että ei tässä mihinkää hesaa voi lähtee,vai missä se ikea onkaan..(En ole ikiin käyny!) ja rahaa ei ole repii mihinkää ylimääräseen,kun ruokaan just ja just..
pieni paniikki iskee kyllä nyt.[8|]
 
Babaytoy- ei kannata pehmusteesta ottaa ressiä, pyyhe käy vauvan alla ihan hyvin pehmusteesta kunnes löydät paremman. Sängyn päälläkin voi vaipat vaihtaa pyyhkeen päällä vaikkei olis edes hoitopöytää  [;)]
 
kaikkiko täällä on flunssassa? paranemisia kaikille, onneksi ei itse ole vielä sairastunut [8|] *koputtaa puuta*
 
Babaytoy, ja muutkin flunssaiset, minä join Panadol Hotia kun olin talvella flunssassa. Mustaherukka-menthol. Se menthol oli aika yrmee lisä siinä mutta minäpä keksin oivan yhdistelmän; panadol-hotia ja suklaa-cookieseja [:D][:D]
 
mä olin syksyllä flunssassa ja olin erittäin tuhma, otin yhtä kolmio yskänlääkettä(tosin vaan teelusikallisen) [:D] niin minähän en voi käyttää panado-hottiakaan [&o] ei ois kiva tulla kipeeks nyt
 
mä oon unelma odottaja [:D][:D] parasetamolille allerginen, vaikka kukaan ei sitä koskaan uskokkaan [&o]

kaikki kivut ja jomotukset on vaan kärsittävä, onneks melko vähällä selvinny
 
Hoh hoijaa ku vähän väsyttäis...
JA toisaalta ei ollenkaan. Mentiin taas puolilta öin nukkumaan ja kolmelta ylös vessaan. Sit kuudelta taas heräsin ja kituuttelin seitsemään valveilla sängyssä...

Tänään olis taas neuvola klo 12.
Aika pikainen kun sil on puhelintunti just silloin... (12-13)
Mut kai tärkeätä katsoa taas virtsan protskut ja verenpaine.
Aika lailla tuntuu tuo verenpaine heittelevän...
ja sit tota pahaa-oloa...

Toivottavasti vaikka lähettäisivät taas äippäpolille...

Näin sitten viime yönä unta et Mimmu86 synnytti poikaa sairaalassa ja mun piti suurinpiirtein ylittää Sahara et mä pääsisin synnyttämään... ja piti varoa ettei kuumalla hiekalla astu skorppioinien päälle...

että sellaista.

Mukavaa Keskiviikkoa kaikille mammoille!!!
 
mulla oli ihan semmonen tunne Rauha että oisit jo synnyttämässä [>:]

Täälläkin herätty kuuden aikoihin [&o] väsyttäis, mutta ei saa nukuttua niin turha siellä sängyssä oli pyöriä [&:]

joo skorpioonit voi olla aika vaarallisia [:D][:D][:D] kannattaa varoa kun meet synnyttämään [;)]

saa nähä paljon tämä mamma vetää yli.. huomenna olis 40+0 [:@]
 
Juu, ei mitään taas yön aikana... ei tiedä itkeäkö vai nauraa.
Eilen kyllä kovasti itketti vaikken itkuun purskahtanutkaan...
oli jotenkin niin huono fiilis...
Ensimmäinen hormoonimyrsky meikäläiselle ? [;)]

Näyttää nyt sit kovasti siltä et meidän neiti on perumassa treffitkin Mimmu86:n pojan kanssa.
On tää niin epäkohteliasta et ihan hävettää...[&o]

Kurkkukipua lukuunottamatta toi ihana auringonpaiste kyl piristää kovasti.
Meinaan kyl reippaan kävelylenkin neuvolaan ja takas... ei sinne ole matkaa meinaan kuin alle kilsa...
Ihana saada raitista ilmaa...
 
mä oon koko raskaus ajan ollu varmaan yhtä hormooni myrskyä [:D][:D]
välillä itketään jonkun tv ohjelman takiakin [;)] sun pitää opettaa sun neitille käytös tapoja, että jos luvataan jotain niin lupauksista myös pidetään kiinni [:)]

mitäköhän sitä itse keksis tälle päivälle.. ainakin pitkä lenkki Kiran kanssa.
 
Olo alkaa tosiaan olla melko tukala ja kovasti toivosin et ipana tulis mahdollisimman pian mut toiveeksi jäänee... Mietin et pitäiskö tänään itse soitella sinne äippäpolille kun ei sieltä vielä eilen ainakaan mitään kuulunu. Terkkari siis laittoi sinne lähetteen maanantaina... 
 
Vähän alkaa tylsistyttää tää odottaminen...
Täytyy vissiin mennä sinne mun vanhalle asunnolle vähän pakkaan lisää tavaraa ja sortteeraamaan loppuja kamoja... Sais senkin sitten vihdoin myyntiin. Luulin et tää vauva olis tullut täs välis mut kun ei kerta kuulu ja näy...

Juu, käytöstapoja täytyy heti rupee prinsessalle opettamaan... Huoh... [;)]
 
Takaisin
Top