Babaytoy
Asioista perillä oleva
Lyydia~ Häiritsee vaan kun ei voi findrexii juua,kun se on just semmoin flunssa-juoma ja raskaanahan ei tunnetusti sitä saa ottaa [&:] Nyt olen sitten juonut jotain mustaherukka-teetä,mutta voiku olis mustaherukka mehuuuuu [:)] Pitää varmaan huomenna hakee kaupasta,jos jaksaa. Ihan naatti ollu koko tän päivän,eikä ole oikee mitää jaksan tehdä,kun kattoo netistä "16 and pregnant"- 2.kauden jaksoja [:D]
Tosi kehittävää tekemistä. Ehdotin miehelle sunnuntaina,että voisi lähteä mun kanssa kävelylle johonkii kun tulee kotiin,kun ei yksin uskalla tässä vaiheessa mennä,mutta ongelma on,kun hän tahtois juosta ja minä en voi kun lyllertää perässä [&o] Sais kyllä mennä mun tahtiin! [:D]
Ja Mimmu86 vaikuttais olevan nyytin noutoreissulla,kun olis varmaan tullut jo ilmottelemaan tänne,jos olisi yhtenä kappaleena [:)]
Tosi kehittävää tekemistä. Ehdotin miehelle sunnuntaina,että voisi lähteä mun kanssa kävelylle johonkii kun tulee kotiin,kun ei yksin uskalla tässä vaiheessa mennä,mutta ongelma on,kun hän tahtois juosta ja minä en voi kun lyllertää perässä [&o] Sais kyllä mennä mun tahtiin! [:D]
Ja Mimmu86 vaikuttais olevan nyytin noutoreissulla,kun olis varmaan tullut jo ilmottelemaan tänne,jos olisi yhtenä kappaleena [:)]