Raskauden viimeinen kolmannes.

Kiitti multatassu. Täytyy alkaa kokeileen.

Tänään oli synnytystapa arviointi ja veikkas että yli menee, kun ei ole ollu mitään supistuksia jotka olis kypsyttäny. Paino arvioks neidille arveltiin LA:na olevan 3500g, eli 500g vielä,mutta sitte jos tosiaan yliaikaseks menee ( sinne juhannukselle tietysti...) niin on varmasti isompi. Niin, eli kyllä se minä täällä viimesenä kirjottelen.

Viime yönä olin ihan varma että laps syntyy justiin, muka supisteli ja vedet meni. Vaikka heräilin niin uskoin justiin synnyttäväni. Outoa että näkee jo untaki kivuista ja miltä se kaikki muka tuntuu.
 
Kaikille mammoille tasapuolisesti jotka ovat kipeänä, Paranemisia!

Inxu
Näin unta viime yönä että synnytit tytön... Ilmeisesti et nyt sit oikeasti vielä kuitenkaan[;)]

Hylene78
Niin samoilla linjoilla ollaan. EI YHTÄÄN MITÄÄN ole tapahtunut (ei suppareita ei mitään)...
ja tänään on mitä: 41+1
 
kiitos vaan rauha mutta ei vielä siltikään <3 yritäppä ittestäs nähä niin jos tajuis tulla se sinun masukki sieltä [;)]

Bris oon pistäny kun mulle jotkut povannu isoa lasta, niin ajatellu että oon varmaan ainut joka saa jonkun hirveen mötkäleen. mutta nyt viimesimmässä ultrassa ja neuvola käynnillä taas tullut kuva melko sirosta neidistä. kun mahtuu niin hyvin vielä liikkumaan, mikä pitäis olla sula mahdottomuus [8|] että ota nyt selvää [&o]
 
Meillä arvioitiin viime keskiviikkona 3670g joten täältä tulee sit varmaan isokokoisimpia...
Ja siitäkin siis kohta viikko...
 
meille arvioitiin viikko sitten se 3200g, mutta sehän voi heittää 500g kumpaakin suuntaan.
 
Vajaa viikko olis laskettuun aikaan mut melko varmasti menee reilusti yli... Ei mitään merkkejä siitä että ulospäin olisi tulossa [&:] Menkkajomotuksia on ollut ja öisin maha on todella kipeä mut mitään ei tapahdu..
 
Vähän hiljainen on muksu ollut, joten mukava kun oli neuvolapäivä!
Ei jalkojaan ja käsiään ultrassa näyttänyt, mikä selittää ettei liikkeitä juuri tunnu! Selkärankaan päin jytistää. Pää hyvin alhaalla, ei meinannut sitäkään ultrassa löytyä. Kovasti on pois tuloillaan!
 
jaa'a.. jos ei kohta ala kuulumaan niin vois epäillä että ovat alkaneet käynnistelemään
 
Mä keksin Rauha!! Meijän pitäis lähteä saksaan katsomaan joku matsi niin jos ei alkais synnytys niin ihme olis [:D][:D][:D][:D] voi olla vaan että joutuis siellä synnyttämään [8|]
 
Mie en oo sillee tajunu,että on siroja lapsukaisia,mutta nyt kun mietin niin kyllähän siellä olikin ja meilläkin aika varmasti tulossa siro,kun on nytkin semmonen ja painoarviokaan ei ole mikään hurja lukema. Mut mikään ei ole varmaa! [:)]

Mä näin viime yönä unta vauvasta,ihan hirveesti vauvaan liittyvää. Meille synty tyttö ja se tais muistaakseni painaa siinä unessa jtn 4kg 60g. [:-][:D] Ja muistan kun unessa sanoin,että "On ihan isänsä syntymäpainoon tullut!" [:D],- Ja mies nimenomaan painoi syntyessään tuon verran! Ja sitten kun synnytin sen vauvan niin en tiennyt kumpi sieltä tuli ja sitten huutelin sinne kätilölle,että "No oliko se tyttö?"[:D] Ton enempää en siitä unesta oikein muista,muutakun että pohdin siinä synnyttämisen jälkeen äitini kanssa,että olipa helppo synnytys [:)][:D] Toivottavasti olis todellisuudessakin!

Lyydia~ Ei tosiaan ole kiva olla kipeä ja nyt kun tauti vasta alkanut niin jos kestää pidempää ja pahenee niin kiva mennä nuhasena/Kuumeisena/Kurkku kipeenä synnyttämään. [X(]
 
Nyt on jonkun aikaa kouristellu tuol alavatsas..mut hyvin pienesti. Mä vaan odotan sitä kovaa rysäystä et asiat alkais etenee! [:D]
Varoiks kysyin miehelt,et onko mahkuja tulla aikaisemmin kotii jos tarve vaatii. Kuulemma on. [:D]
 
Rupee vaan noi synnytykset tuleen uniin.Kaisitä alitajunnassa jotenki jo valmistautuu ja jännittää.
 
Meillä kokoarvio (ultralla arvioituna) viikolla 36 oli 2800g.
Eli siis sen hetkinen paino.
Neuvolassa sitten arvioi sen perusteella että jos syntyy laskettuna, paino olisi noin 3800g.
Jostain syystä toivon kovasti ettei ainakaan yli lasketun mene [;)]
LA 20.5 joten reilu viikko aikaa eikä mitään merkkejä että synnytys lähestyisi täälläkään.
Olo alkaa kyllä olla uskomattoman tukala, masu on ihan kirjaimellisesti täynnä vauvaa ja liikkuminen melkein mahdotonta [:D]
Täällä liitoskivuista on kärsitty puolivälistä saakka ja parin päivän ajan vauva on taas välillä painanut jotain hermoa niin ettei toista jalkaa pysty liikuttamaan.
Nautittavaa loppuraskautta [:D]
 
Meillä oli vikassa lääkärikäynnillä arvioitu paino laskettuna aikana 3400g. Minä painoin syntyessäni 3430g [:)] Vaikka tulin kyllä viikon etuajassa...

Tänään on mukelo ollut hiukan hiljaisempi. Nyt vasta illasta alkoi heilutella jalkojaan. Ja alkupäivän oli vattakin sekaisin... Toiveajattelu-ennusmerkkejä [:D]

Sain taas pari vaippaa ommeltua ja ihanan mikrokuituimun, ihanan tuntuinen materiaali.

Ja mahtavaa, AUTO on KATSASTETTU! Uusi viikonloppuna ilmennyt vika laitetaan huomenna ja sen hinta-arvio on n. 200€, vaikka aluksi pelättiin jopa 1500€ remppaa. Tuo hinta-juttu oli merkkikohtainen juttu, toisessa merkissä olis joutunut vaihtamaan enemmän osia, nyt tuo on kuulemma pieni ½h juttu. Ja osakin on kuluva, kestää kuulemma n 120000km ja meillä mittarissa vajaa 140000 että aikahan sen jo olikin mennä rikki Mutta kivi putosi sydämeltä, ei tarvii pelätä, että joutuu moottoritien varressa synnyttämään [:D]
 
Inxu

Lähetään autolla sinne Saksaan kun eivät meitä lentokoneeseen huoli enää.
Jos ei automatkalla käynnisty synnytykset niin viimeistään matsissa.
Mieti nyt tota Balttian tietäkin. Töyssyjä täynnä... Ihan varmaan jompi kumpi synnyttää ennen Latvian rajaa...

Ja ei ole Mimmusta86 kuulunut mitään...


 
Mimmu on kyllä varmasti käynnisteltävänä!! [:)]

Babaytoy juuaan vaan kovasti kuumaa, kuumaa, kuumaa.. Jospa se helpottas ja päästäs taudista eroon! [:)]

Hylenellä saattaa kanssa olla nyt lähtö lähellä! [:)]

miiuhoo hyvä juttu, että auto on katsastettu eikä tartte jäädä motarin viereen synnyttämään.. [;)] Eikä vika ollutkaan niin iso/kallis! [:)] Laita taas kuvia vaipoista! Ne sun on ollu niin ihanan näkösiä! [:)]

Me vetästiin isännän kanssa pikku vajaa 2h päikkärit.. [:-] Mies nauro, et onko tää sitä synnytystä edeltävää voimien keräilyä.. [;)][:D] Oli se jo kuulemma alkuyön ressaillu synnärille lähtöä eikä saanu nukuttua! [:-] Mitenköhän se niin alko ressaamaan? Sit se ei tajunnukaan mitään kun mä loppuyön taas vaikeroin ja pyörin supistellessa. [:D] Oli niin poikki alkuyön valvomisesta.
 
joo kyllä se vaan niin on että mimmu86 tais jäädä käynnistykseen [:)] ei onnistunu Rauha sun ja mimmun suunnitelmat että helatorstaina ootte molemmat synnyttämässä [:D]
 
Takaisin
Top