Raskauden viimeinen kolmannes.

Noni! Siellä alkaa paukkua jo mammat kellä olis LA mun jälkeen [:D] Oon aivan varmasti vika.
Keitä muita on ketkä ei ole pitkää aikaa kirjottaneet tai muuten käyneet? [8|]

Mä hajoon niin,jos olen kunnolla kipeeksi tulossa. Kurkkua koskee vaan enemmän ja nieleminen on veemäistä,eikä pysty juomaan kun lämmintä,vaikka kylmää vettä tekisi mieli litkiä kun kauheen kuuma ja jano kokoajan. Kattelin tota lämpöäkin tossa aijemmin,että meinaako nousta..
Ei vaan nyt yhtään jaksais olla kipeenä,kun muutenkin niin väsynyt.[&:]
 
miiuskia tais rauha veikata jo pari päivää sitten lähteneeks.. vai kukas sen mainitsi :) kuitenkin minä oon täällä vikana :(
 
Aiii,ei mie oo sitten huomannut [8|] Kauheet epäilyt kaikilla,että kuka on vikana [:D],mutta kyllä sitä tuntuu siltä,kun mammat poksahtelee vieressä ja itse on sitten tässä jamassa vielä. Mutta suopi ollakin. Ainakin minä,siihen ensviikon keskiviikkoon asti,sitten voipi ihan vapaasti tupsahtaa.[;)]
 
Idabella on aika varmasti synnyttänyt jo,koska hänen LA oli 2.5. :> Kun ei ole oikein muutenkaan kuulunut täällä,mutta niin voihan se olla,että on ylikin mennyt. Ei tässä tiijä enää. Alussa moni synnytti rv 37+ ja nyt alkaa menee mammoilla jo yliaikaseksi.[:D]
 
mua alkaa aina häiritsemään jos jokin asia jaa "auki".. eli Lme sanoi tuosta miiuskista [:D] piti etsiä sitten :P No aika vähän täällä loppujen lopuks on yliaikasi.
 
Mä kans katoin sitä Quaran laskettua aikaa...

Kohta voidaan ottaa kisa et kellä menee eniten pitkäksi... Johdanko mä jo?
Kun ei Mimmusta ole nyt kuulunut mitään...
Paitsi et Mimmu86 on just linjoilla...
 
just oikeeseen aikaan kirjotit rauha :) vai tuliko mimmu just oikeeseen aikaan paikalle :)
 
Eihän yliaikasia juu olekkaan paljoa,mutta jos meillä lopuilla menee kanssa yliaikaseksi,niin sitten tulee kyllä muutamat [:D]
 
Hirvee veto pystyyn siitä, kuka jakautuu viimeseks [:D]
Ei sitten syntynyt meilläkään tämä vauveli tässä kun mies oli sairaslomalla 5pv niin olisi ollut sopivasti tässä kotosalla [8|] Noo... ei se mitään, meidän autossakin on joku häikkä eli jos sen sais kuntoon ennen sairaalareissua. Kiva jos jättää johonkin motarin varteen synnyttämään [&:] Katsastuksessakin tuli hylsy jo kohta kuukaus sitten ja sen uusintakatsastuksen aikakin menee to umpeen ja uusi vika siihen tosiaan tuli tuossa viikonlopun aikana... ei kiva taas... mistä rahat sen korjaukseen... Hiivatti, 2002 vuoden auto ja katastusmieskin sanoi että harvoin näkee näin hyväkuntoista autoa mutta silti siinä on jotain hiivatin näkymättömiä vikoja tuolla hiivatin moottorissa [:@] Voi elämä kun pärjäis hevospelillä niin siirtyisin siihen välittömästi [:D] Niissä on vähemmän vikoja ja ne tulee loppupeleissä varmaan yhtä kalliiksi, kuin auton pitäminen [;)]
 
Meil kans miehen auto (86-vuoden ehkä...) Opel Corsa sai hylyn katsastukses pari viikkoa sit ja päätettiin ettei sitä enää korjata vaan ottaa sit ajoon mun auton kun mä saan nyytin kainaloon. No, viime viikon lopulla sanoi kans sopimuksensa sit irti kokonaan. Joku sähkövika... ei vaan nyt sit enää korjailla.
Ihan orpona olen kun ei ole autoa eikä pääsekään niin hyvin liikkumaan kuin aiemmin.
No, onnex porukoille matkaa n.700m ja isä kotosalla joten saan sieltä tänäänkin auton lainaan et pääsen lähtee serkun luo kylään. Sen Aino tytär 7kk on oikeasti maailman suloisin vauva (kunnes omani syntyy tietenkin)
pakko muuten laittaa teille tähän Ainon kuva et ymmärrätte mix sitä hehkutan...




 
Söpö! ^^

Tääl ei tapahdu mitään. Siis kertakaikkiaan mitään. Kaveri möllää mahas laiskasti mut hyvin. Siinä kaikki. Ei polttoja,ei supistuksia (edes harjoitus), ei mitään. Siis tää on oikeesti tylsää. Kai se sit rytinäl tulee ku tullaksee.. Tai sit odottaa käynnistykseen.. Blaah!
 
Tänään on toinen päivä la:n yli.
Olen varma siitä, että viimeistään 2 vkon kuluttua meillä on tämä vauva sylissä.[:D]
 
Mä toivon taas pysyväni yhdessä koossa, vaikka yö menikin taas harakoille supistellessa tosi kipeesti.
Yöllä iski semmonen röhinäyskä että.. Ihan hirveetä! [:(] Hengittäminen kuulostaa kun ois paha astma, kurkku ei varsinaisesti oo kipee, mutta yskiminen sattuu pirusti. Minä en ala! Lähtis jo tää hiton tauti! [&o] Ei muuta ku kuumaa mustaviinimarjamehua vaan ääntä kohti, josko auttas. Neuvola ois kahelta. Taidan kuitenkin mennä kun kuumetta ei oo, ja matkaa vaan kilsa, meen vielä autolla jotta pääsen helpoimmalla. Kokeneempi täti tällä kertaa kun oma..
 
Bris vauvan laskeutumiseen ja sen helpottamiseen on konsteja! Jumppapallo on vain yksi. Lantion keinuttelu, kävely, etunoja.... http://www.bebesinfo.fi/sivu.php?artikkeli_id=200

Neuvolasssa neuvoi myös "jumppaamaan" supistusten tahtiin. Jalat hieman harallaan kyykkyyn ylös, (ei ihan alas asti tarvitse) voit olla hieman etunojassa ja ottaa esim pöydästä tukea. Jalkoja voi myös nostella vaikka penkille vuorotellen, jälleen jalat hieman harallaan. Venyttää puolia erikseen.
Näitä olen tehnyt nytkin, josko pehmentäisi, avaisi paikkoja!

Supistelematon päivä täälläkin. Enää ei tartte jännätä niin ehtiikö mies kotiin. Kunhan tulee, niin yritetään taas jouduttaa tilannetta [;)]  Todennäköisesti menee yliaikaiseksi, kun on pelätty että syntyy miehen ollessa poissa...

Nuo puutarha hommat kutsuisi... Aurinkokin oikein kiusalla paistaa! Enköhän minä iltapäivällä uskalla lähteä kokeilemaan saanko tuolla taas suppareita aikaan. Toivottavasti on yhtä hieno ilma vielä silloinkin.
 
pitääkin alkaa tuota kyykkyä tekemään kun ukko lähtee kohta töihin [:)] alkaa ilmakin näyttämään siltä että vois lähteä Kiran kanssa pidemmälle lenkille..

Eiliset supistukset tuntuvat jatkuvan tälle päivälle, mutta ei niin kipeinä. Jos vaikka kohdun kaula vähän kypsyis, ja vois viimeistään viikonloppuna sitten tapahtua [;)]
 
Lyydialle paranemisia!

mä oon ihan pihalla että mitä täällä tapahtuu kun oon ollu viikon poissa... Tarttee alkaa päivittämään tuoreimpia uutisia. Tosin neuvolatäti tulee kotikäynnille kohta eli en varmaan kaikkea ehdi lukea.
 
Lyydia~lle toivotan kanssa paranemisia,kun minä poden täällä kanssa räkätautia. Yön aikana tuli nuha sitten ja kurkkukipu sen kun on vielä..[X(]
Niin ja Lyydia~ teillä alkaa varmaan pian tapahtua,kun noita kivuliaita suppareita jo tulee siihen tahtiin :) Onko sulla LA mennyt jo?

Mies tulee taas huomenna kotiin,vaikka eilen lähti takasin vasta [8|] sitten sillä onkin 4.päivää vapaata. Tämä aika olis hyvä,jos syntyisi kun mies on kotoon,mutta ei kuitenkaan hyvä nyt kun se kakkosajo piti tunkea tonne ensviikon keskiviikolle.
 
Kiitos Ansku ja Babaytoy!
Ja Babaytoylle itselleenkin parantumisia! Ei oo hääviä olla kipeenä. [&o]
Ja mun la on perjantaina.

Olipahan nopea neuvolakäynti. No, kokenut täti ja ei varmaan tahtonu kauan tällasta räkänokkaa siellä pidellä. [:D] Se vaan päästi suustaan sellaset "epäonnen sanat" että.. Sepostan neuvolapuolelle.
 
Takaisin
Top