Tääkin mamma yhtenä kappaleena vielä :) Ja neuvolassakin käväsin juu.
Kauheen väsynyt olen. Olen nähtävästi kipeeksi tulossa,kun nielee niin tulee se ainainen tunne,että kurkku on tulossa kipeeksi. Aamulla aikaseen lähdin viemään miestä kotkaan ja sitten tulin kotiin vielä nukkumaan 1,5 tunniksi ennen neuvolaa. Siis tosiaan väsyttää. [X(]
Eileen kävin porvoossa mummin luona äitienpäiväkahveilla ja kakuilla ja kivat siinä matkan aikana rupes jomottaa selkää,onneks en itse kuskina ollut. Menin sedän perheen kyydillä. Toivotuksia ei tullut,mutta huomion keskipisteenä sai kyllä olla. Voitte kuvitella mitä kaikkea juttua mun masusta tuli..hmmp [8|] Kivaahan se oli. Oon vaan nyt niin väsynyt,etten jaksa reakoida innostuneesti. Heti kun pääs ovesta sisään niin iskä letkauttaa,että "Tiia sun täytyy nyt mennä ajamaan se autokoulun kakkosvaihe ennenku menee umpeen tää ensimmäinen (28.5.10) ja sitten joudut käymään uusiks koko homman ja se maksaa.." ,- Tossa kun tulin sitten kotiin niin soitin sinne ja varasin arvioajon ensviikon keskiviikolle klo.10. Nää aamupäivät ei kyllä ole mun heiniä,että läheppä sitte unenpöpperössä ajamaan autokoulun hienoilla uusilla autoilla ja opettelee niitten käyttöö taas,kun itellää on tollain rämä tuolla [:D]
Menee varmaan päin honkia se [:D][:D] Ja sitten joku rata-ajo on 27.5 ja oppitunti 28.5 ja sitten poliisiasemalle noutaan taas joku väliaikanen kortti,ennenku sen virallisen kortin antavat parin viikon päästä siitä.
Tällasta kaikkee joutaa vielä tässä vaiheessa. Aijemminkin olis voinut mennä,mutta oli vaikeeta tietää mistä repii rahaa. Äippä ja iskä sitten maksaa puokkii (330€). Sillä selviän tuosta onneksi. Sanoin sille muikille puhelimessa,että täytyis varailla aikaa kakkosajoon,ja mahd. pian kun olen viimesillään raskaana,että mielummin ennen 28.päivää kun menee silloin kortti umpeen ja 22.päivä on laskettu. Sit se rupes jotaa nauraa siel..[>:] joo..mua nyt ei huvittanut yhtään. Varsinkaan kun huomattavasti kipeeksi tulossa.
Tämmöistä.