Raskauden viimeinen kolmannes.

Mäkin oon miettiny että ihan kun joku puuttuis, mutta en oo keksiny kuka. Voispa melkein ollakkin.. Toivottavasti siellä kaikki hyvin kun melkosesti aikaa jo edellisestä kirjotuksesta [:)]
 
Ihan kuin olisin miiuskin nähnyt tänään sisäänkirjautuneena, mutta itse oon miettinyt et onkohan RiinuLiinu poksahtanut, kun meillä sama sairaala ja pari päivää lasketuissa päivissä eroa. [:D]
 
Mäkin haluun jo... [:D]
Ei vaan. Kaikki aikanaan ja hyvää kannattaa odottaa ja mitä muita mantroja olikaan [;)]

Mul on tänään ollut ihan järkyttävän huono päivä. Paha olo ollut aamusta asti. Maha sekaisin aamulla pariinkin otteeseen. Ja ihan sairaan väsynyt.
Nukuin päikkärit ennenkuin lähettiin äippä-kierrokselle.
Käytiin anopin luona ja se sanoi et mä olen ihan keltainen... (kiinalaiseksi muuttumassa?)
Sit mentiin mun vanhempien luo ja miehet katteli formulaa niin mutsi peitteli mut niiden sänkyyn päiväunille.
Taas n. tunnin torkut (et hyvää äitienpäivää krooh pyyh...)
Sit kauppreissun kautta kotiin ja mun duunikaveri tuli kylään ja viihtyi 2,5h.
Istuskelin sohvalla ja olo ihan jees mut sitten rupesin astioita laittamaan niin taas olis sellaista ihme kuvotusta.

Niin ja automatkalla mulla juili alaselkä vähän ja sit alkoi jossain vaiheessa kiristämään tosta rintojen alta.
Mut niitä oireita ei ollut kovin kauaa...

Aamulla verenpaineet olivat ihan ok. Nyt myös ihan peruskamaa.

Huomen täytyy tilata se aika sinne neuvolaan. Kun eivät sitä nyt viimeks enää antaneet kun olivat varma et kohta synnytän...
 
Rauha: onko muut sanonu keltasuudesta? kutiaako sulla iho? eikös raskaushepatoosiin voi liittyä ihon keltaisuus?

edit: Oireina voi olla myös ihon keltaisuus ja tumma virtsa.
 
ei ole kukaan muu maininnut. ja kuulemma naamassa oli keltaisuutta... Täytyy rupee seuraamaan...
Mietin vaan et eilen laitoin pitkäst aikaa meikkivoidetta et olisko se jotenkin sit vaikuttanut asiaan, kun en aina jaksa/muista meikkejä kunnolla putsaa pois... [;)]
 
toivotaan että mielummin näin.. [;)] mä en ees muista millon lie viimeks käyttäny meikkejä [:D][:D] töissäkään ei jotenkin nappaa, kun päivittäin suihkussa auttamisia, niin siellähän ne valahtais pitkin poskia [;)]

tota mietin että voiko se tulla enää näin myöhään [>:]
 
Juu ei juurikaan ole moneen kuukauteen tullut meikattua. eipä taida edes osata enää [:)]
Kävin katsomassa itseä vähän peilistä, en mitään keltaisuutta nähnyt [:D]

jospa se oli vaan joku huono valaistus...
 
Uus päivä eikä kerrassaan minkäänlaista osviittaa et neiti tulisi ulos...
Mieskin soitti äsken työmatkalta ja sanoi et jos se on kuullut sääennusteita ja meinaa tulla vasta loppuviikosta kun silloin luvassa lämpimiä kelejä...

Mitäs Mimmu86? ei merkkejä teilläkään?
Sovitaanko vaikka Helatorstai treffit sairaalaan? [:D]
 
Ei mitään merkkejä täälläkään, lauantaina oli yksi supistus mikä jo vähän tuntu. Siinä kaikki [:D]
Sopii Rauha oikein hyvin! [:D]
 
Käytiin puolikkaan perheen kanssa äitienpäivälounaalla ja minäkin sain äideille tarkoitetun yllärin :) Siskon muksujen mukaan olen "puoli-äiti"...:) Äitikin oli unessaan edellisenä yönä ollut minua viemässä jo sairaalaan synnyttämään..

Rauha: Keltaisuushan on merkki että maksassa on jotain vikaa, kannattaa kyllä tarkistuttaa asia..saattohan se olla, että se huono olo ja se keltaisuus liitty jotenkin toisiinsa..

Oon alkanu vauva-unia näkemään melkein joka yö :) viime yönä unessa imetin muksua ja maitoa valu joka paikkaan.. jospa sitä maitoa tuliskin niin paljo kuin unessa, niin ei olis huolta imetyksen suhteen :)

Jospa sitä suihkuun lähtis ja sais päivän/viikon taas käyntiin..
 
Voikohan se tulla kauhean nopeasti?
Silloin raskausmyrkytys -epäillyn aikana multa otettiin ne verikokeet ja siinä mielestäni maksa-arvot mitattiin... (no, kai siitäkin on jo se kuukausi...)

Täytyy kysyä neuvolasta kunhan nyt antaisivat mulle ajan tälle viikolle...
Laitoin sinne sähköpostia mut täytyy sit 12 aikaan soitella.
Mitään kutinoita ei onneks ole eikä se iho tosiaan mun mielestä ole kellertävä...

Mitä sitä tänään tekis... vähän toimettomax käy olo. Miehen auto hajos eikä me sitä enää korjata joten se "pölli" mun auton... Olis kiva päästä johonkin pois kotoota...
Onnex porukat asuu tos lähellä niin sielt vois isin auton käydä lainaamassa ku se on kotosalla...

Ja mä en ainakaan haluu kotiin jäädä makaamaan niin kuin mun kaveri teki kun sil meni yliajalle. Se linnoittautui kotiinsa eikä halunnut puhuu kenenkään kanssa. Siis ymmärrän kyl et ärsyttää et ihmiset utelee et eikö vieläkään mitään. Mä olen saanut olla melko rauhassa. Ei ainakaan vielä ole ärsyttänyt ne utelut joita on tullut.
 
Voihan syynä olla muukin maksasairaus.. tuo raskaushepatoosi on yleisin raskaanaoleville..

http://cc.oulu.fi/~sisawww/esit/031211.htm
 
kuten laitoin tonne aikasempaan niin en tiedä voiks se tulla ees näin myöhäsillä viikoilla.. mitä nyt luin siitä niin yleensä alkaa oireilemaan vk 30.. ja jos sulle on maksa-arvot otettu niin enpä tiiä. ois kait niissä näkyny jotain jo aikasemmin [&:] vaikka eihän sitä voi tietää [8|]

kohta neuvolaan. veikkaan painonmuutosta -500g ja sf vois olla vaikka.. hmmm 37 [:)]
 
Peukut pystyyn Inxu!
Jäämme odottelemaan kuulumisia.
Eikös Babaytoy ollut kans neuvolas tänään?
 
Rauha en ole yhtään varma, voiko se näin myöhään vielä tulla, mutta kaverilla muistaakseni oli tuota kanssa seurattu ja arvot oli ihan ok, kunnes pari päivää yli lasketun oli sappiarvo ihan vähän koholla ja käynnistivät sitten synnytyksen.. Hänellä tosiaan oli sappiarvo, mutta siinäkään ei ollu aiemmin ollu mitään häikkää, joten kannattaa ihmeessä pyytää päästä niihin verikokeisiin!

Mä olin puoliunessa aamu neljästä puoli kasiin. Supisteli aika ikävästi, ei mitenkään erityisen tiuhaan, ehkä(en kellotellut) n. 10 min välein tiukimmillaan, mutta sillee, etten paljon nukkunut tuona aikana. Kävi aika kipeetä. Ja eilen en tänne kirjottanukkaan tästä mitään, mutta eilen ihmettelin vähän sellasta kellertävän ruskehtavaa, limaista juttua parilla vessareissulla. Muuten normaalia valkovuotoa. Täytyy seurailla sitä tää päivä mitä se on. Oliko se niin, että limatulppa voi tollaa tulla pikkuhiljaa? Vai onko meikäläisen rööreissä nyt sit jotain häikkää?? [:-][&o]

Tää mamma alkaa nyt aamupalahommiin ja sit kirjastoon tulostelemaan näyttöön papereita! Näyttö sit kahelta. Pitäkää peukkuja, että se menis ihan kohtuu kunnialla läpi! [:)]
 
Takaisin
Top