Raskauden viimeinen kolmannes.

Nyt se hirmunen räkätauti iski sit tänne. [:'(] Ihan hirvee olo. Kuumetta en oo mitannu, tuskin on ainakaa paljoo. Pitäis saada ne koulujutut naputeltua ja suunnittelin et mennään tänään porukoille niin saan isältä apuja siihen. Soittelin sille äsken ja kyselin ni voi taivas tuli niin paljon tekstiä, että pakko ois päästä sinne tekee tätä. [:D] Mutta ei jaksas kyllä. [&o] Ärsyttävään saumaan tuli tää tauti! No, kuumaa mehua naamaan. Parahotin join kanssa äsken. Se on kyllä hirveen makusta. Melkein odottaa, että ois kipeenä ei raskaana ni sais juoda Finrexiniä. [:D]Se kun on niin paljon parempaa. [:D]

Täälläkin on alkanu tulla noita "joko?"-kyselyitä. Melkein joka päivä joku kysyy, ei siis samat ihmiset päivittäin. Vielä oon jaksanu ihan hyvällä mielellä noita, kun en itekään oo oottanu lähtöä.

Taudista johtuen, täällä ei tosiaan toivota synnytystä nyt vloppuna.. Ei ois kauheesti voimia siihen! Mutta varmaanhan se sillon alkaa.. No, ei näillä merkeillä. Yks kivulias supistus yöllä. [:D]
 
Mullahan on ollu pääsiäisestä asti flunssa päällä, vähä se jo meinas helpottaa, kunnes alkuviikosta tuli takas ja jo nyt on ääniki taas poissa, ei tosin niin pahasti ko viimeksi. Että en kyllä tälle viikonlopulle toivo synnytystä. Mieski on huomiseen asti poissa, joskin vain 150 km:n päässä, joten pääsee kyllä nopeasti tänne :).
 
Heh, pakko muuten hehkuttaa: Sain eilen elämäni ekan äitienpäiväkakun <3! En mieheltä, vaan kahelta kaverilta (ovat myöskin tulevia kummeja). Kävivät illalla kylässä ja tosiaan toivat pienen kakun mukanaan <3. Ihana ylläri, vaikkei vaukkeli vielä maailmassa olekaan!
 
Pikaista paranemista teille molemmille! Kurjaa olla kipeenä näin loppuvaiheessa. Mulla alkaa pikkuhiljaa pahin helpottaa.
 
Mut nyt on taas paineet vissiin koholla [:@] täytyy koht lähtee tekee äipän mittarilla vertailutulos ja samaten ootella et auttaako panadol tähän päänsärkyyn. Aika lailla samanlainen olo ku oli keskiviikkona kun viimeks käytiin tarkistuttaa tilanne [&o]
 
miiuhoo & Inxu: Ymmärtääkseni kanan perskarvat sojottaa mihin sattuu,niin siitä tämä ilmaisu mun hiuksista [:D][:D]

Juuuuu,meillä mies onpi näköjään tänään taas lähdössä jonnekkin..
Kysyn aina kun se tulee lomille,ihan muuten vaan että onko se lähdössä johonkin,niin kai se sitten on. Meni just tonne nukkuu tunnin päikkäreitä ja varmaan sen jälkeen lähtee kaverilleen tai kouvolaan johonkii baariin.
Kyllä mä ymmärrän,että mun kanssa on tylsäätääl kotona. Mitään ei tapahdu,mihinkään en voi liikkua tai olen muuten vaan tylsää seuraa..

Äsken kun se painu nukkumaan,niin mä olin tulossa tähän koneelle,mutta sitten menin sänkyy hänen kanssa ja sanoin "Et muuten nuku..[;)]" ,-kun kerroin teille,että voisi yrittää saada aikaseksi jotain intiimimpää. Plaah. Se oli niin vakavissaan ja sanoi silmät kiinni,että "Kyllä nukun. Mulla on tän verran aikaa.." näytti kelloaan,kun oli asettanut ajan tunniksi. hmm..[8|] Ei tietenkää väkisin,mutta ainakin yritin. Kerkeehän tässä vielä tänään myöhemmin,kun tulee kotiin ja ehkä huomenna,jos huomaan et se on vähänkää hyvällä tuulella.

Sille tuli just puhelu. Missä alottelee,mihin menee,paljo on pääsymaksu..yms. Ainiin joo ja sitten aamulla kun hain miehen ja olin antaas suukkoo huulet töröllää siinä niin mies vetäyty ja sanoi "Mul on herpes." ,-mä vaan,että mikä herpes sulla muka on..sitte se vaan,että no ei mikään. Ei siis vaan halunu varmaan antaa suukkoo mulle.[&o] Se on käyttäytyny koko päivän tosi oudosti. Kaupassakin kun äsken käytiin,niin puhui mulle oudosti tiuskien ja samalla lailla kun kysyin jotain..halus kuulema päästä vaan kaupasta pois.

Olin jo loukkaantua siinä,kun kysyin,että mikä nyt vaivaa ja käänsin katseen muualle,sitten mies vaan naurahti,että "No mitä ihmettä..?" ,-Tyyliin mikä mulle nyt tuli.. [&o] No siinä kassalle menossa se sanoi,että "Ei riitä kärsivällisyys.." ja kysyin,että "Ai minuun vai?" ja sitten se sanoi,että ei kun kauppaan,ei jaksa olla kaupassa.

jjjjuuuu,toivottavasti asenne muuttuu.
Sehän voi olla,että tää on väsynyt kanssa..leiriä niil oli 5.päivää ja siintä ajasta 8h se kokonaisuudessaan nukku. Niillä kun on niitä yöharjotuksiakin,niin.

Onnekkaita te keillä on mies kainalossa hoivaamassa ja viettämässä aikaa muuten. Minä kun en saa mitään.

Tosta äitienpäivästä..Mies selaili lidlin lehteä ja siellä oli näitä äitienpäivä leivoksia yms. ja sitten se kysyi "No koskakohan toiki päivä on?" ja sanoin,että huomenna ja saa sitten onnitella,vaikken virallisesti äiti vielä olekkaan. No eipä tuo siihen mitään sanonut.ihan sama.
Se on kotona nyt tästä päivästä maanantai aamuun ja keskiviikkona tulee takas kotiin ja onkin sitten ens sunnuntaihin asti kotona lomilla. Se onkin hyvä,jos jotain alkaisi tapahtua..
 
Babaytoy, onpa kurjaa sun miehen käytös. [&o] Jos se on vaan väsynyt ja sitäkin varmasti jännittää mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Lapsen saaminen ja isäksi tulo on niitä isoimpia asioita elämässä. Kyllä se siitä sitten ku vauva-arki alkaa. [:)]
 
Ja ajattele Babaytoy, että sun mies joka kerta sut nähdessään toteaa myös vatsan kasvun, jota ei huomais jos olis vieres koko ajan. Voihan se miettiä mielessään että ompa kullan vatsa kasvanu, muttei uskalla sanoa ettei loukkaa vahingossa.

Ite eilen illalla olin mieheni kainalossa sohvalla ja katottiin tv:tä ja ihan yks kaks aloin vollottaa täysin ilman mitään syytä.Meni ukko siinä vähä vaikeaks ku ei tienny miten saa mut rauhottuun. En edes itkeny ohjelmalle jota katottiin, mut en tiiä kyllä mille itkin. Hormoonit...

Nyt sitte ollaan lätkä-leskenä ku tulee suomi-tanska peli tv:stä,enkä ite oikeen siitä perusta.

Minä se täällä varmasti oon se viimenen kirjottaja, ku viimesillä päivillä LA ja mikäli äitiini tulen niin yli mennään ja käynnistämällä edetään. Kunhan vaan ei juhannukseks, sillon on jo niin monet synttärit.
 
Inxu
Olisko vähän helmee päästä avautumisvaiheessa jännittämään Suomi-Ruotsi matsia...?
Siinä voi ainakin meikältä kivut kadota vähäx aikaa kun unohtais koko synnyttämisen ja jännittäis vaan peliä [:D]
 
Kiitos piristävistä viesteistä mamma-kullat <3 :)

Joo siis,voihan se tuota jännitystä ollakin. Tossa puol 7 lähin viemään miestä ja sen kaveria niiden toiselle kaverille,mutta mies miettikin siinä,että onkohan hänen äitinsä töissä,että voisi käydä kahvit juomassa siinä,mä sitten että en tiiä,mut okei voidaan me käydä kattomassa. Tylsät 2 viikkoa mulla,niin tottakai kaiken mahd. ajan tahdoin hänen kanssaan. Käytiin työpaikalla,mutta ei ollut anoppi töissä,mutta söin siinä sämpylän ja join limun ja mies joi kahvin. Mentiin sitten sen jälkeen käymään anopin luona,ja vasta äsken lähdettiin sieltä pois. Kesti vähän :) Tilattiin ruokaa,ja anoppi taas tarjosi. Syötiin ja juteltiin kaikesta tapahtumien kulusta,tulevasta synnytyksestä ja tästä meidän asumisongelmasta,näistä valituksista yms. Ukot aikoivat vielä lähteä johonkii,mutta aika venähti. Tossa meijän vieressä on tuo pieni baari niin he meinas kuitenkin,että menisivät siihen,kun kouvolan "red moon"-baariin on 10e sisäänpääsy tänään,kun siellä on fintelligens esiintyys,niin mä sitten ehdotin,että "No jos te olette menossa tohon "onnen päiville" niin oisko paha jos mä tulisin kanssa,kun ei ole oikee mitään tekemistä..en kuitenkaa väkisin,että työ ette aattele sitten,että taas toi tulee meijän kanssa" [&o] Kyllä se heille kävi. En haluu tunkee mihinkää,mutta tohon lähibaariin voin tulla seuraksi ja limuu juomaan..ja kaikista eniten,kaipaan seuraa. Eipä se onneks heitä haittaa. Noita "kaupunki" baareihin en tässä kunnossa kirveelläkään menisi. Jätin äsken ukot siis tälle heidän kaverilleen,kenen luokse alunperin piti heidät viedä,mutta venähti.

Ja Bris Lätkäleskenä minäkin. Menivät lätkää kattoos,ja soittaavat mulle sitten kun päättää,että meneekö tohon lähibaariin vai sinne kouvolan red mooniin. Ei toivottavasti ihan yksinäinen ilta tuu.. ja olettehan te täällä [:)] ,-jos mua ei huolitakkaan mukaan.

Mies oli kyllä tosi omituinen tossa anopillakin ollessa..ihanku se olis masentunut,tai sillä olis jotain huolia mistä se ei halua puhua..[:-] se huokaili ja käveli ympäriinsä. [&o] Mutta kyllä se sitten alko piristymään tossa vähän ennenkun lähtiin. Toivottavasti sillä on kaikki ok,ja kaikenkaikkiaan pystyis kertomaan minulle,jos joku vaivaa. Tosiaan kyselin sitä muutaman kerran,mutta sanoi olevansa vähän jumissa,kun rankka viikko ollut..

Varmaan sitä isäksi tulossa-jännitystä [:)] Ja vielä enemmän,kun mä huomautin oikee tänää,että "Tänään on nyt sitten 2 viikkoa laskettuun. enimmillään 4 viikkoa jos yli menee.." ,-Hän on semmoin mietiskelijä. Hiljain välillä. Tullut isäänsä.

Mut nyt en höpäjä miehest enää..ette jaksa kuunnella kohta näitä mun mies-huolia [:D]
 
Babaytoy
jospa sitä tosiaan vaan jännittää isäksi tuleminen. Ja onhan se sillekin rankkaa kun on itse armeijassa ja sinä joudut yksin hoitamaan vauvaa jne.
 
Niinhän se varmaan on..olis vaan joskus kiva tietää mitä se ajattelee.[&o] Miehet kun ovat tollasia tuppisuita välillä. Eiköhän ne todelliset fiilikset näe sitten synnärillä [:)]
 
Babaytoy toivottavasti miehes on sun kanssa sit huomenna.. Toisaalta ymmärrän, että tahtoo rankan inttiviikon jälkeen viettää aikaa kavereidensa kanssa, mutta kyllä sen tossa vaiheessa pitäs jo osata olla sun kanssa.. Mikähän noilla miehillä on tossa juomisessa. Meillä mies on ollut nyt selvinpäin viimesen kk ennen la:ta, mutta ei meille kyllä lapsia tulis jos miehen pitäis olla raskaana ja selvinpäin 9kk! [:'(]

Mäkin olen "lätkä-leskenä".. Katon kyllä itekin peliä, mutta puolikuolleena sohvalla, joten mies lähti naapuriin kaverilleen kattomaan pelin. Muutenkin se on kahvitellut tänään kavereitaan pitkin kaupunkia kun oon kipee eikä musta mihinkään oo. Siis että makaan vaan sohvalla.
Pääs multakin hormooni-itku kun se lähti. Ei sillä, että olisin ollenkaan sille vihanen, en tosiaan, vaan olisi kiva ollut olla sen kainalossa sohvalla kun on koko päivän ollu jo menossa. Mutta ymmärrettävää, että niiskuttava flegmaattinen mamma ei oo parasta kiekko seuraa! [;)][:D] Ois vaan viimesiä hetkiä helliä toisiamme, tosin ei musta kovin hellimiseen oo. [:D]
Sit vielä pääs itku-nauru kun se kävi kaupassa ja pyysin tuomaan kismetin. Se toi jonkun hiton vadelma-juustokakko tms kismetin.. [&o][:D] Manasin sille, et mikä hitto tää on! Se vastas, että eikös siinä lue Kismet, vaikka tajus mitä tarkotin. [;)][:D]

Rauha totta, kävis jonkunlaisesta kivunlievityksestä kiekkojännääminen salissa kun tulis keskityttyä siihen eikä suppailuun! [;)][:D]

Tekasin tossa myös sellasen mango-rahkahyydykekakun jääkaappiin, jos jaksan huomenna lähteä äitiä moikkaamaan. Jos on ikävä olo vielä aamulla enkä jaksa lähteä, ni voi harmi, jää toi kakku syötäväks kotona.. [;)] Pikkuveli kyllä avokkinsa kanssa sano tulevansa siinä tapauksessa meille tuhoamaan tota.. [:D]

Tänään on harkkasuppaillut jonkin verran. Mutta tosiaan noita kivuttomia. Ehkä pari sellasta vähän ikävän tuntusta. Ei siis mitään oloja. Mies sano, et huomenna koitetaan makkarilla saada muksu tuleen. Ei muuten yritetä ku maanantaina on se näyttö! [:D]
Hirmu nälkä, mikään ei oo oikeen koko päivänä maistunu, joten nyt jotain lärviin!
 
Joo, ymmärrän. Mun miehen on niin vaikea puhua sitä harmittavista asioista et välillä tekee oikein pahaa...
Mä olen yrittänyt sanoo sille et mulle voi puhua kaikesta. Ja kaikenlaista on tän meidänkin suhteen aikana tullut esille ja edelleen ollaan yhdes. Et joskus miettii et kaikkien näiden vaikeuksien (rahaongelmat) jälkeen me edelleen ollaan yhdes niin luulis et kaikesta vois jo pikku hiljaa puhua mut ei se vaan ole sille niin helppoa. Ja nyt raskauden aikana yrittänyt olla vielä vähemmän rasittamatta mua jne.
 
Miehet: " Äkkii juomaa,äkkii juomaa. Vielä kerkee ennenku vauva tulee,vielä kerkee. Äkkii kiskoo!" ,- Jaa-a? Minkä lie avioliiton ovat solmineet tuon alkoholin kanssa. [:D]

Itseasiassa Lyydia~ Huomenna lähden itse puolenpäivän aikaan porvooseen mun mummin luokse,kun hänellä on ns."tuparit" (suomeksi siis koko kämppä remontoitiin vesivahingon vuoksi) ja samalla äitienpäiväkahveet,niin en siinä miehen kanssa ole,vaikka häntä mukaan kysyinkin,mutta tiesin ettei hän mukaan lähde. Ei ole nuo sukujuhlat hänen juttujaan. Ehkä sitten paremmin lähtee kun vauva on. Mutta en usko,että huomenna muuten lähtis mihinkään,kun maanantai aamuna taas aikasin lähtee palvelukseen. Sitten kun tulen kotiin,olen hänen kanssaan. [:)]
 
Varokaahan mammat, ettette jännitä liikaa kiekkoilua. Vaikka teille joilla LA on jo niin voi tehdä hyvääki jos jännitys käynnistää synnytyksen. Olis seki, ku huomenna kaikki lätkämammat synnärillä[:D]
 
vois kyllä olla aika hyvä kivunlievitys Rauha [:D][:D] enpä ajatellu tuolta kannalta.. ei ollu synnytyssalissa vaan telkkaria [;)]

Bris: Voikun olisinkin synnärillä huomenna..
 
Rauha Niin tosiaan ne varmaan ei halua rasittaa vielä enemmän meitä tässä tilassa. Mutta kun mä vannotin sitä kerran,että JOS ja HETI kun sua mietityttää tää suhde tai joku asia niin kertoo heti. (Tuo suhde asia siis joskus viime vuonna,kun hän jätti minut monta kertaa. Ei oikein vissii tienyt miksi..) ,-se loukkas joka kerta,kun en tienyt mikä vika suhteessa on/ minussa. Kyllähän silloin suoraan sanoi,että vika on molemmissa,joten sitten kun palattiin yhteen niin mä sanoin,että "ensi kerralla kun sulla tulee vähänkin mieleen,ettet halua mun kanssa olla tai vastaavaa niin sanot heti,lupaa ja vanno. Mulle tekee tosi pahaa,kun lemppaat mutta et kerro miksi.." [&o] ,mutta se oli silloin. Ja nyt kun vauva tulossa,niin pelkään että mies pelkää niin paljon tulevaa,että miettii nyt taas minun jättämistä ja tässä tilanteessa vauvankin. Nyt toivon,että otti mun pyynnöstä vaarin. Koska ensikerralla mä varmaan loukkaannun kunnolla ja suutun..

Mä taas puhun ohi suuni ja omia juttujani..[&o] äähh. Kyllä taitaa pienikin murhe vaikuttaa minuun,että purkaan sitten kaiken.
 
Mä en onneks fanita tuota lätkää niin,että tulis jännä kakka pöksyyn tai vauva [:D] Ja synnärillä kyllä mun keskittyminen menisi pusaamiseen. [:)] luultavammin.
 
Inxu täälläkään ei telkkaria kai ole, mutta radio/cd-soitin kyllä. Kaverin mies kun jännäili Jypin pelejä tossa huhtikuussa kun olivat salissa.. [;)][:D]
 
Takaisin
Top