Raskauden viimeinen kolmannes.

Mulla menee nyt totaalisen käpy.
Meillähän ei ole vieläkään pinnasänkyä... On pitänyt saada kummipojan käytöstä sen pinnis ja sitä nyt on odotettu kk kaupalla! Eivät saa hankittua pojalle omaa isompaa sänkyä. Pitkä juttu vielä koko show. Kaveri eli kummipojan äiti olisi ostanut sen, mutta on kotihoidon tuella eikä rahaa. Miehensä taas työntää kaikki rahat kaljotteluun ja moottoripyörään. Ja sen miehen vanhemmatkin on luvannu ostaa sen sängyn kun kummipoika täyttää ens kuussa kaks vuotta!!! Laitoin sille miehelle viestin sit äsken, etten tahtoisi piinata, mutta nyt olisi saatava tietää saadaanko me sitä koko sänkyä vai pitääkö meidän ostaa sittenkin oma. Vastasi ettei tiedä pysyykö poika vielä "isojen" sängyssä... Jep. Eli mä alan nyt ettimään hätäpäissäni pinnistä huutonetistä jostain täältä läheltä. Kun oliskin Ikea lähellä niin hätä ei olisi tämän näköinen.
Ja siis meillä kun ei ole varapediksi edes sitä äippäpakkauksen laatikkoa kun en pakkausta ottanut.
 
No voi hitsi Lyydia~ :( Ikävää tuommoinen. *peukut pystyy* että löydät jonkun hyvän pinnasängyn. ihan kun ei tässä vaiheessa olis muutakin ajateltavaa sulla [>:]
 
Juu, hiljaista on kuin huopatossutehtaalla. Toivottavasti kaikki muut eivät sentään synnyttämässä ole [:D] Minä tulen muuten ihan kateelliseksi [:D] Oli taas niin kettumainen olo koko aamupäivän että puhisin vaan sohvalla [8|]
 
kokeilin tossa vähän aikaa sitten niin ei ainakaan onnistunut vau.fi sisäänkirjaus sinne etusivuille.. varmaan täällä huomaa sitten kun onnistuu [:D]
 
Hiljastapa on..

Olishan se melkonen äitienpäivälahja, jos muksu sattus syntymään viimestään sunnuntaina :) Mutta tänään lähdetään yli 200 km päähän, joten kohtalon ivaa olisi jos reissussa alkais synnytys käynnistymään..vaikka tuleva ukki onkin sitä mieltä, että "vauva joutas jo tulla ulos" :) lapsenlapsia hänellä onkin 9 kappaletta jo ennestään :)

Vaivat vaan lisääntyy mitä vähemmän viikkoja on edessä..alamahaa ja ristiselkää jomotellut jo useamman päivän, kurkkukin on kipeänä, väsymystä, se streptokokkibakteeri-tuloskin oli positiivinen, piru vie.. toivotaan että vaivat loppuu kun muksu syntyy..vaikka siihen voikin mennä vielä se yli 4 vkoa :)
 
Minä sain tänään postissa tuon TENS-laitteen ja lueskelin ohjeet ja räpläilin laitetta hieman. Näytti ihan simppeliltä. Teho perustuu kuulemma siihen, että sen tuottamat pienet sähköimpulssit saavat kehon tuottamaan omia kivunlievitysaineita kuten endorfiinia. Nyt sitten voi tosiaan syntyä, kun tuli tuo häkkyräkin postissa äsken [:D] Toivottavasti siitä vaan on apua [8|]

Minäkin olen aina kirjautuneena kotikoneella tänne, joten ei ole ongelmia ollut tänäänkään [:)]

Tuli muuten postissa tänään myös "pinkka" kuivaliinaneulosta sekä mikrokuitukangasta, aplix-tarranauhaa, palanen kosteussulkukangasta ja nätti, kuvioitu joustofroteepalanen. Näistä saan taas tekemistä ja monta vaippaa aikaiseksi, kun käytän kierrätysmateriaaleja lisänä [:)] Mikrokuidusta meinasin lähinnä taittoimuja tehtailla, koska se kuivuu niin nopsaan joten sopii varmasti meille kotiin hyvin [:)]
 
Vitsit ku tekis kans mieli kokeilla tuota kestoilua. Hengittäähän se lapsen iho paljo paremmin siinä ku kertiksessä. En vaan jaksa ruveta ompeleen ja ku tota pyykkiä tulee jo muutenki. Pitää kattoa jos siirtyis pikku hiljaa kans kestoiluun.

Ajattelin,että leivon muffinsseja pakkaseen ku vieraita kuitenki lappaa lapsen synnyttyä niin on mitä tarjota. Samalla reseptillä tein ku aina ennenki ja hirveitä tuli. Eihän niitä kehtaa edes tarjota kellekkään. täytyy siis ottaa joku päivä uusiks leipomisruljanssi.

Meilläkans kaikki tutut oli innoissaan tarjoamassa kaikkea mahollista lapselle, no eipä sitte saatukaan paitsi mun veljeltä nyt jotain. En kyllä lupaa koskaan kellekkään mitään jos en sitte oo sanojeni takana. Ja sänky nyt on aika oleellinen olla olemassa. Lyydia~: Ootko kattonu kauppojen ilmotustauluilta? Niiltäki voi löytyä tai paikallislehtien rivi ilmotuksista. Toivottavasti löydät
 
Kävi kyllä tuuri. Täällä on ton lastentarvikekirppiksen nettisivuilla kuvat suurimmista myytävistä, kuten vaunuista jne. Bongasin sieltä pinniksen, 25e. Kävin jo hakemassa. [:)] Se on ihan perus puinen, vanhoilla mitoilla joten Etolasta tai jostain(onko ideoita?) täytyy käydä hakee mittoihin leikattu patja. Saa säädettyä kolmeen tasoon. Mä maalaan sen valkoseks, siinä kun ei ollu ees lakkapintaa päällä.
Joo, en kehtais minäkään luvata tollee jos ei pysty sitä pitämään. Eikä siinä ois ollu mitään, jos oisivat sit suoraan sanoneet, ettei sitä voikaan antaa, mutta kun ovat kokoajan lupailleet ja lupailleet mutta ei.

Munkin tekis mieli kokeilla osakestoilua tän kanssa.. Ois vaan helpompi vielä, jos ois ompelukone et vois itte ommella. Löytäähän noita kirppareiltakin tietty. Saa nähdä kuinka meidän käy tässä asiassa. Mies ei kyllä innostunu yhtään asiasta, mutta voisinhan mä kokeilla sitä päivisin kun oon muksun kanssa kaksin kotona.

Rolli tuota äitienpäivälahjaa minäkin oon miettiny, että oispa kiva kun syntyis. Mutta ei merkkejä täällä siihen viitaten, joten turha odotella. [:D] ja mekin lähdetään varmaan mun porukoille huomenna viimestään vlopuksi. Tosin matkaa sieltä ei oo kun 80km tänne, sieltä ne tulee synnyttävät mammat muutenkin tänne samaan sairaalaan synnyttämään. [:D]

Sain muuten maanantai-iltapäiväksi sen näytön arvioinnin! [:)][:)] Joten nyt vloppuna vaan näpyttelyt kasaan ja sit saa huokasta! [:)]
 
Bris http://www.aktiivinensynnytys.fi/artikkelit.php?artikkelinr=58
Se on synnytyskipujen lievitykseen käytettävä häkkyrä. Toivottavasti minulla kohta olisi omakohtaisia ja mielellään positiivisia kokemuksia siitä [;)]

Meillä mies ei ole vastustellut, kun olen alusta alkaen kovasti ollut kestovaippailuun lähdössä. Varmaan jo ihan senkin takia, että niiden pitäisi tulla NIIN paljon halvemmaksi, kuin kertakäyttöiset. Plus että mulla on siinä hyvänä lisäinnostajana se luonnon säästäminen [:)]
 
kyllä on taas ilma [:@] vettä tulee kun esterin perseestä ja vanhemmalla koiralla oli taas hitaus päivä, että sai oikein kunnolla kastua [&:] Toivottavasti en sairastu [X(]

ilmeisesti ei vieläkään toimi tuo sisäänkirjaus?
 
No nyt taas toimii, olipas ärsyttävää kun ei päässy kommentoimaan mitään [:D] Pitää varmaan ottaa teistä mallia ja pysyä kirjautuneena ettei jatkossa käy samalla tavalla [:D]
 
No jo oli aikakin että tänne pääs kirjautumaan!! [:@] Koko eiliseen päivään ei päässy tänne ja tänää ei ennenkun vasta nyt.

Siis,oletteks te muut päässy tänne aikasemmin? [:-] Mä en ymmärrä,miks mä en vaikka sopivin väkiajoin olen kattonut aina että pääseekö tänne.
 
täällä huolestuttiin eilen jo susta Tiiaa [:D] olin aivan varma että oot synnyttymässä [8|] Mulla on salasana tallennettuna ja kirjautuu automaattisesti niin ei ollu tota kirjautumis ongelmaa
 
ALKUPERÄINEN: Inxu

Pitäisköhän huolestua kun Babaytoy ei oo kirjottanu vielä tälle päivälle mitään [:)]


Oon aika kova käyttäjä [:D] mutta toisaalta mie arvasin,että te mietitte,että olenko vielä yhtenä kappaleena [;)] Juu,kyllä täällä vielä ollaan ja ihmetellään. Mä vaan mietin,että miten te olette päässyt kirjautumaan eileen ja tänään aikasemmin tänne? [8|] Mä oon kuollut tylsyyteen tänne [:D][:D]
 
Juu mullakin jutut tallennettu tohon etusivulle,että sen kun painaa niin kirjautuu,mutta kokoajan valitti että sisäänkirjautuminen epäonnistui.. [&:]
 
nyt voi vaan arvailla onko joku lähteny jakautumaan.. Rauha vois kyllä olla.. ketäs muita yliaikasia meillä oli
 
Mäkään en eilen päässy kirjautumaan sisään, mut sit kun avasin tän foorumin niin olinki kirjautuneena..mystistä. Mut sit yöksi sammutin koneen ja tänään en ole sit päässy ollenkaan ennenku nyt.
 
Mites mammat jakselee? [:)]
 
Mulla ollu toosi outo olo...muutaman kerran ollu "menkkakipuja" (eli visiin jotain supparien suuntasta) ja sit oon ollu ihan järkyttävän väsynyt koko päivän. Eilen menin kyl ajoissa nukkumaan ja nukuinkin ihan ok. Heräsin seiskalta ja kympiltä oli jo pakko luovuttaa ja mennä päikkäreille. Yhdeltä oli neuvola ja sen jälkeen söin ja taas kaaduin sänkyyn nukkumaan. Pientä huimaustaki ollu ja poika aika hiljaa...th:kin käski tehä sitä liikeseurantaa. On kyl liikkunu mut vähempi ku yleensä...Ajattelin vetästä lasin tuoremehnua ja heittää sohvalle pötkölleen kuulostelemaan jos saisin kunnon potkuja
 
mullakin aamusta asti ollu menkka maisia kipuja ala-mahalla, ja selkää särkeny taas koko päivän [:(]. Heräsin taas neljän aikoihin kun ukko lähti töihin, mutta onneks sain sit vähän nukuttua päivemmällä.

voiko vaavin pää painaa alaselkää kun se on laskeutunu että sen takia kipeä?
 
Takaisin
Top