Oli eilen sitten terveyskeskuspäivystysreissu - ei minun takia vaan miehen koiven [:D] Se on samassa talossa, kun meidän synnytyssairaala joten olin kyllä kuvitellut, että seuraava reissu sinne tehdään minun takiani.
Ei siinä mitään mutta odottelimme siellä sitten kaiken kaikkiaan 2,5h kun juuri kärräsivät sinne ambulanssilla ties minkälaista känniääliöö (yhdellä promillet 1,58, toisella 2,37...ei voinut olla kuulematta...) ja ne ambulanssilla tulleet kun menee edelle... [:@][8|]
Eihän siinä muuten mitään mutta alko tällä mammalla olla semmoinen olo, että jos täältä ei kohta pääse kotiin, saavat vielä yhden potilaan lisää. Sydän hakkas koko ajan, selkää särki, kun ei ollut hyvää paikkaa missä odotella (joko seisten tai sängyn laidalla, jolla mun mies makasi). Alko jo hieman huimatakin, pohkeet puutu seisomisesta ja sitten se istuminenkaan ei ollut hyvä, supisteli vähän väliä... jomotti... Sen lisäksi se lähtö tuli sinne niin äkkiä, että en ollut syönyt mitään (eikä sillon ollut nälkäkään) ja aloin olla jo tosi väsynyt. Onneksi sitten lopulta päästiin kotiin... mulla oli kyllä niin paha olla siellä [&o]
Sitten nukuin vähän pinnallisesti ja levottomasti yönkin mutta kyllä se olo kuitenkin on parempi [:)] Ja yksi ihana puoli tässä on; mies sai saikkua 5 päivää, joten hää on sitten minun kanssa kotona joten nyt ei tarvitse olla itsekiään muutamaan päivään
[:)]