Voi ku on kaunis ilma! Sain haravoitua etu- ja takapihan, olipahan homma [8|]
Olis niin kiva päästä jo laittelee kukkasia, mut varmaan paleltuuvat vielä kun yöpakkasia on pitäny..
Miehellä tänään ensimmäinen työpäivä. Pitää koittaa mun jotain sisältöä päiviin keksiä, etten ihan höperöidy tänne yksinäisyyteen.. Onneksi on puhelimet ja internetti keksitty, nii saa edes jonkinmoista kontaktia muihin ihmisiin.
Miten se muuten on, että ku pikkunen on syntyny, nii saaks sitä heti työnnellä tuolla pihalla vaunuissa? Vai oliko siinä joku "aikaraja", tyyliin 2 viikkoo syntymästä nii sitte? Kun en muista yhtään.. hirmu kova innostus olis sit lähtee vaunujen kans työntelee tuonne pitkin kylää [:)]
Inxu, "onnekas" ku nyt vasta tullu sulle noita selkäsärkyjä. Parempihan se olis ollu, jos olis välttyny kokonaan niiltä [:)] Mulla selkä vaivas keskiraskauden tienoilta aina tänne asti. Lähinnä kipeytyy jos on siivoillu tai muuten ollu paljon jaloillaan.
Meinaatteko kuinka muistaa omaa äitiänne ensi sunnuntaina? Ite tietty ootan että mies muistais mua jotenki, vaikkei pikkunen olis vielä syntynytkään. Sit aattelin, että jos ostais omalle ja miehen äidille jonku mummi-mukin, mummi-paidan tai jonkin mummi-jutun jokatapauksessa [:)]