Raskauden viimeinen kolmannes.

Mutta paljonko auttaa ton ohjaavan sanominen jos se ohjaava oli nuorempi ja siitä kääkkä-harjottelijasta huomas jo heti et sitä ärsytti olla sen nuoremman ohjattavana.. [:'(]
 
No sehän riippuu ihan siitä sitten että haluuko mahdollisesti päästä läpi ton harjottelun [8|] Tuskin se pelkästään yhden ohjaajan kanssa on tommonen.
 
Totta..
Sua Inxu seurailen(tai siis merkkejä) erityisesti kun meillä on päivän erolla la. [:)]
Mun kouluhommatkin tyssäs ennenku saan sen opettajan kii.. Mulla on tohon näyttöön liittyviä juttuja jo tallessa mitä ollaan koulussa tehty. Että kelpaako ne siihen, niinkun noissa aiemmissa näytöissä. Luulisi, varmistan vielä. Eli mun ei tarttis sit kun rahotusmuodoista ja perinnästä kirjottaa joku essee kai..
 
Ansku81

Ärsyttävä harjoittelija!
Toivon mukaan ei osu sun kohdalle toiste!

Mä olisin tänään halunnut mennä työterveyshuoltoon näyttään tota mun oikeata jalkaa kun se on mennyt tosi pahaksi viime aikoina. Se murtui siis vuonna 2006 ja 2008 ja nyt ollut tosi turvoksissa ja pinkeenä vähän aikaa. Hierominenkin tekee tosi kipeää.
Mut enpäs sitten kuulukaan mihinkään työterveyshuollon piiriin kun olen äitiyslomalla.
Argh.
Neuvolaan soitin äsken ja sieltä sais lääkäriajan vast viikon päähän... ja kehottivat sit soittamaan omaan terveydenhuollon piiriin... ajanvaraus tietty 8-10 enkä usko sinnekään pääseväni kovin nopeasti. Sairaalanmäelle päivystykseen ei viitsi lähteä kun ei tää nyt niin akuutti ole.
Kärvistellään nyt. Aamupäivä meni sohvalla koipi kylmäkääreessä ja koholla... ei paljon auta ton käynnistyksen suhteen maata vaan paikoillaan... [:)]

Mut katsellaan kuin käyt. JOS toi SYNNYTYS alkais niin jos se helpottais tota jalkaakin samalla...

Jännä miten heti kun meni yliajalle niin toivoo et se tulis sit heti ulos...
eilen illalla loppu kännykästä akku ni johan joku oli soittanut ja luullut et synnyttämässä ollaan. [:D]
 
ALKUPERÄINEN: Lyydia~

Sua Inxu seurailen(tai siis merkkejä) erityisesti kun meillä on päivän erolla la. [:)]


Nyt iski paniikki [:D] Vitsi vitsi.

Rauha jouduttiinko sitä leikkaamaan sillon kun murtu? Mistä kohtaa jalkaa siis on kyse? Nilkka? Onko se vaan siiä kohtaa turvoksissa vai muualtakin?
 
Voi video miten ärsyttävä tyyppi sulla Ansku... mä olisin varmaan antanut jo tulla täyslaidallisen verbaalisesti... [:@] Vaikka omaankin pitkän pinnan yleensä mutta tietyissä tilanteissa se katkeaa vähän liiankin herkästi... [:D]
 
ansku81 Kiva,että teillä päästään kuitenkin asian ytimeen,jos ei ala tapahtumaan nyt :)
Toivottavasti kaikki menee hyvin ja et saa noin ärsyttävää kätilöä,tai ylipäänsä juuri tuota kätilöä sinne.[>:]

Tsempit!!! <3
 
Inxu
2006 murtui jalkapöytä 4 kohtaa. Pelkkä kipsaus riitti.
2008 murtui nilkka ja pohjeluu ja se meni sitten leikkaukseen.
Tällä hetkellä jalassa on 2kpl 5cm pituista ruuvia nilkassa ja semmoinen rauta 6lla ruuvilla kiinni pohjeluussa.
Turvotus alkaa heti varpaista niin et jalkapöytä on turvoksissa ja sitten nilkka. Niin et niiden väliin tulee semmoinen inhottava "kuoppa" joka on tosi herkkä. Laitoin siihen eilen illalla talkkia et pysyis kuivana ja et ei iho pääsis rikki.

niin että 2010 murtumia odotellessa [;)]
( ei todellakaan!)
 
kannattaa tarkkailla kunnolla jos alkaa nousemaan turvotus lisää niin lähtisin näyttämään vaikka päivystykseen. Eiks raskaus esim nosta mahdollisuutta laskimotukokseen? 
 
no niinpä, sitä mä täs mietin mut toivoisin et pääsisin mahd pian synnyttämäänkin ettei sille nyt tarttis tehdä mitään ja katsoa auttaako synnytys turvotuksen laskemisessa...
Lähden nyt viemään miehen siskoa päivystykseen joten voisinhan sitä samalla itsekin ehkä kysäistä et jäänkö lääkäriä odottelemaan...
 
Joo, oli hassu tilanne kun kyllä mäkin yleensä annan tulla takasin jos tommosia äliöitä vastaan tulee mutta nyt olin jotenkii niin häkeltyny että aloin jo epäillä itseänikin. Ja en tiiä mitä siellä lääkärin konsultoinnissa tapahtu ku se kääkkä muutti asenteen ihan toisenlaiseksi ja rupes selittelemään miten pitää heti tulla takasin jos veden väri muuttuu tai tuun tosi kipeäksi ja lähti vielä opastamaan labraan... [8|]
 
Mut nii, se multa jäi kertomatta että kun se täti alko tekemään sisätutkimusta ni se tunki ensin kätensä mun peräsuoleen!!! [:'(] Meen kyllä ihan saletisti esittelemään sille loppuviikosta mun kolmikilosta kakkaa, joka kellu siellä ihan normaalin valkovuodon seassa... [;)]
 
Tilanne ei juuri oo muuttunu. Vettä valuu edelleen sillee että tulee kaikista siteistä yli ja kolmesti oon nyt kotona ollessa joutunu housut vaihtamaan. Kuitenkii ihan väritöntä eli ei huolta. Tai oli siinä vähän verisiä juovia mukana mut luulen että se tuli siitä lehmä-käsittelystä. Supistukset kestää ehkä aavistuksen kauemmin mut ei ne vieläkään oo mitenkää kipeitä. Toivotaan tosissaan että ihme tapahtuu ja tää lähtee vielä kunnolla käynnistymään ihan itekseen ettei tartte käynnistellä. No niin tai näin, tää lapsi on kuitenkii jokatapauksessa lähipäivinä maailmassa. [:)]
 
Jahas, taas tehty sateen lakattua päivän kävelylenkki. Joka sitten ei kovin pitkä ollutkaan, veikkailin kolmea varttia mutta kotona kello näyttikin häthätää puolta tuntia, joten tosi rankka lenkki [8|] Hohhoijaa.
Jospa se vauveli kuitenkin laskeutuisi oikeaan suuntaan noiden kävelyjen ansiosta. Torstaina neuvola joten eiköhän siellä varmaan ole pienentymistä sf-mitassa, koska se on pysynyt kolmisen viikkoa jo samana se mitta joten eiköhän se pikkuhiljaa laske sitten Äitienpäivälahjaa odoteltaisiin kovasti [:D]
 
Mä nyt tulin vielä viimeisen kerran morottamaan ennen ku lähetään takasin laitokselle. [:)] Seuraavan kerran pitäiskii sitte olla meijän pötkön maailmassa kun tänne tuun. [:)] Supistukset on muuttunu asteen äkäsemmiksi eli ehkä tää vähän etenee. Houkuttelin tota miestä lähtemään vielä pienelle lenkille ennen lähtöä ku sitte en varmaan pariin päivään ulkoilmaa näe. [:)] Mutta voikaa hyvin kanssasisaret! [:)]
 
[:(][:(] Oon niin onnellinen ollut kun ei oo selkä ollu kipeä koko raskaus aikana juuri yhtään ja nyt on melkein 4 tuntia jomottanu ja kauratyynykään ei auta [:(][:(][:(] ihan epäreilua[:(][:(][:(][:(]
 
Voi ku on kaunis ilma! Sain haravoitua etu- ja takapihan, olipahan homma [8|]
Olis niin kiva päästä jo laittelee kukkasia, mut varmaan paleltuuvat vielä kun yöpakkasia on pitäny..
Miehellä tänään ensimmäinen työpäivä. Pitää koittaa mun jotain sisältöä päiviin keksiä, etten ihan höperöidy tänne yksinäisyyteen.. Onneksi on puhelimet ja internetti keksitty, nii saa edes jonkinmoista kontaktia muihin ihmisiin.

Miten se muuten on, että ku pikkunen on syntyny, nii saaks sitä heti työnnellä tuolla pihalla vaunuissa? Vai oliko siinä joku "aikaraja", tyyliin 2 viikkoo syntymästä nii sitte? Kun en muista yhtään.. hirmu kova innostus olis sit lähtee vaunujen kans työntelee tuonne pitkin kylää [:)]

Inxu, "onnekas" ku nyt vasta tullu sulle noita selkäsärkyjä. Parempihan se olis ollu, jos olis välttyny kokonaan niiltä [:)] Mulla selkä vaivas keskiraskauden tienoilta aina tänne asti. Lähinnä kipeytyy jos on siivoillu tai muuten ollu paljon jaloillaan.

Meinaatteko kuinka muistaa omaa äitiänne ensi sunnuntaina? Ite tietty ootan että mies muistais mua jotenki, vaikkei pikkunen olis vielä syntynytkään. Sit aattelin, että jos ostais omalle ja miehen äidille jonku mummi-mukin, mummi-paidan tai jonkin mummi-jutun jokatapauksessa [:)]
 
Veljeni oli ottanut vinkistä vaarin ja tilannut meidän äiteelle sellaisen ison vanhan viinitynnyrin minkä saa sit vaikka uudelle pihalle pystybaariksi  [:D]
 
 
Takaisin
Top