Raskauden viimeinen kolmannes.

Tossa olen muuten huomannut noissa aijemmissa kuissa tammi,helmi,maalis...on vauvojen saannin jälkeen käyttäjiä hävinnyt,ja hirveen vähän keskustelua enää tai mitään kuvia. Ei tietenkään ehdi samalla lailla,kun raskaana ollessa ja nyt kun on vauva arki. Mutta mun tylsät yksinäiset viikot tämä vau on kyllä pelastanut,että en aijo tästä luopua,että kun aina ehdin niin käyn kyllä täällä juttelemassa teidän kanssa,ellette te sitten häviä johonkin.. [8|]
 
Minä varmaan myös [:D]
 
Olisko enää pahempaan väliin voinu flunssaa tulla?! [:@]
Nenä tukossa, kurkku kipiä, lämpö nousussa kovaa vauhtii ja köhää...
Nyt ei olis kiva lähtee synnärille [&:]
 
ois varmaan flunssasena hirvee yrittää puskea vauvaa maailmaan.. ei varmaan hengitys ois mikään paras mahdollinen [8|]
 
Saa nähdä Mimmu86 osutaanko samaan aikaan synnyttämään.
Kehuit sitä kätilöä. Voitko kuvailla minkänäköinen?

Mä olen käynyt paljon yhden Outin luona. Se on aivan ihana. Ja kamalan rauhallinen. Just semmoinen mitä mä kaipaisin synnytyksessä. Se on semmoinen vaalea lyhyt hiuksinen.

Niin ja en usko et mäkään täältä katoaisin...
 
Juu, nytkään ei oikein henki kulje kunnolla [&o]

Olisikohan tän nimi ollut Irja...sellainen hieman iäkkäämpi, harmaat hiukset [:)] Oli tosi rempseä ja iloinen ja selitti kaiken tosi tarkasti vaikkei itse tajunnut kysyä. Mm. miksi ultran ja käsin tehdyt painoarviot voi erota niin paljon. Kun itsestäni tiedän etten varmasti tajua mitään kysellä siinä tilanteessa niin sellanen kätilö olis mulle tosi sopiva. Ja huumorintajua löyty niin paljon et varmasti auttais mua rentoutumaan siinä tilanteessa [:D] Hän harmitteli et jäi perjantaina just lomalle niin ei sit pääse näkemään minkä kokoinen sieltä lopulta tulee [:)]
 
Outilla taisin käydä sillon painoarvion yhteydessä, oli kyllä tosi mukava hänkin!
 
Ihanaa! [:)] yritetään kaikki pysyä mukana ja käydään täällä sitten kun keritään. Kuulumisia on kiva lukea,minusta ainakin ja kuvia nähdä vauvojenne kasvusta yms. :)))

Tässä tämmöin mikä oli vaan tullut sähköpostiin ja tein sen sitten huvin vuoksi. Minä olen lyhyesti "Ymmärtäväinen äiti" [;)]

http://www.euroads.fi/sites/fi/surveys/10/survey.php?medieid=43&advertid=2216&earc= <--  Siinäpä teille.

Mimmu86 Toivottavasti paranet nopeasti,eikä kehkeytyisi pahemmaksi tuo räkätauti. :< Koska ei varmasti olisi kivaa mennä synnyttämään tuossa kunnossa.
 
täällä istutaan keskellä yötä kun ei saa unta.. -.- turha sitä kait sängyssäkään vaan on pyöriä kun ukon pitää saada unta. Tai no tunnin päästä se herää, viideksi töihin. Pari yötä jo ollu että ei oo millään meinannu saada unta  onneks on kanavapaketti niin näkee elokuvaa/sarjaa yölläkin [:D]
 
Babaytoy minulla ainakin on niin vähän elämää täällä, joten eiköhän sitä tule täällä varmaan pyörittyä aina kun jaksaa [:D] Kun ei ole tuttuja eikä kavereita - toivottavasti vauvan myötä saisi vähän vaikka niitäkin... Kun olen niin kamalan ujo ja mun on hankala tutustua kehenkään [8|]

Inxu meilläkin on neljä leffakanavaa plus muuta mutta ei niiltä koskaan tule mitään mielenkiintoista silloin, kun olisi tarve [:D] Samoja leffoja pyörittävät uudestaan ja uudestaan...
 
miiuhoo: no me vasta hankittiin niin ainakin hetken "uusia" [;)] katon just sinkkuelämää [:D] ukkokin lähti töihin vähän aikaa sitten..
 
Inxu just tossa viiden jälkeen aamulla meinasin katsella jotakin mutta eihän sieltä mitään tullut [8|] Jotenka... Kummisetää kehiin DVD:ltä [:D]
 
Nyt on kyllä niin huonosti nukuttu yö..[X(] Silmät on ihan punaset ja väsyttää. Olin samoihin aikoihin hereillä,kun Inxu, mutta pyörin sängyssä. Nukuin jotain koiran unta..pyörin ja pyörin,välillä hereillä,välillä unessa,katoin kelloa yms.
Kävin "nukkumaan" muutenkin joskus 2 aikaa,ja luulin että väsyttää,mutta ei näköjään. Kiva lähtee kohta ihan unen pöpperössä sossuun,jotta sais puolet vuokrarahoista ja sitten 11 aika neuvolaan.

Jotenkin tuntu,että tuolla vatsassakin tapahtui jotain. En ees muista,vauva tais liikkuu tosi paljon,mutta se paino niin paljon,etten saanut ees asentoa vaihettua. [8|] Tuntu,kun olis pitänyt jotaa painavaa tossa mahan päällä..ja kusella piti ravata,kun sekin vaikutti mun nukkumiseen,kun pieni potki rakkoon ja sattu kääntää kylkeä. Ens yönä voisi nukuttaa paremmin.

Taidan tästä lähtee suihkuun ja valmistautuu,etten ihan kuolleelta näytä. Tuun sitten neuvolakuulumisin takaisin.

Aijuu ja miiuhoo Kyllä sulla on meidät sun ystävinä ainakin [:)] Eipä mullakaan täällä oikein seuraa ole kehuttavasti. ,-Tai ollenkaan. Mutta tällä sivustolla kyllä.(:
 
Viime yönä heräsin ekaa kertaa supisteluun. Kävi jo kipeää. Mutta yhteensä viiteen supistukseen aamu viiden ja ysin välissä. [:D] Ei siis säännöllisiä. Mutta jotain kuitenkin, mä en oo heränny mihkään muksun möyryämiseenkään tms missään vaiheessa raskautta. Vaan kovaan vessahätään. [:D] Eipä nää supistuksetkaan mun uniin vaikuttanu. Kun se loppu niin naps saman tien uni tuli taas. [8|] Sori mammat, en tahdo ilkkua tässä kun te ootte nukkunu huonosti! Tää on vaan mun unenlahjoilla jo jotain..
Eikös ne sano, että ennen syntymää vauva rauhottuu mahassa? Täällä oli kyllä illallakin sellanen meno, etenkin tuolla ihan alhaalla pyöritteli kaikkea ja vihloi kunnolla kohdun suullekin, että eipä taida olla tulossa sen eilisestä menosta päätellen ihan hetkeen. [:D]
Aamupalaa ja neuvolaan. Sit alan kattomaan taas koulujuttuja ni jos kerkeäis vielä sen yhden pienen näytön suorittaa ja sais paperit.

Ai niin. Siitä kun vauva syntyy. Mustakin olisi kiva sitten jutella siitä vauvaelämästä ja aina siinäkin tulee sitten mieleen kaikkea askarruttavaa(kakkaako tarpeeks, saako se maitoa, miten on haavat parantunu jne) mitä tietty kyselee neuvolastakin, mutta kiva myös kysellä miten muilla hommat menee!  Kuvia pikkusesta minä tuskin tänne laitan, en usko. En ole laittamassa naamakirjaankaan.
 
Kohtalotovereita näköjään löytyy...eipä ole itsekään kunnolla tullu nukuttua moneen päivään. Viimeyönä olis kyllä väsyttänyt mut olin niin tukossa ettei siitä nukkumisesta tullu mitään. Vielä vähemmän kun tuli eilen juotua varmaan pari litraa normia enempi vettä et sais nuo tökötit liikkeelle niin ravasinki sit tunnin välein vessassa [&:]
 
Tää on menny vaan pahemmaks [:(] Jouduin peruu aamun neuvolankii ku oon niin kipeä. Täytyy vaan muistaa puolilta päivin soittaa ja varaa uus aika. Joudun varmaan antibioottikuurille kun tuntuu et kaikki menny poskionteloihin. [:@] Ja jostain viel luin et flunssa näin lopussa voi käynnistää synnytyksen...nyt ei kyllä tarttis vaik jo kovasti vielä toissapäivänä odottelin! Koitin poitsulle jutella et jos ens viikonloppuunki oottelis niin mamma jaksais paremmin toivottavasti auttaa ulos.
 
Mulla oli eilinen vähän hankala, varsinkin illasta. Tuntui että oli hankala vaihtaa sohvallakin asentoa, kun vähän jomotteli nivusiin ja välillä vähän alavatsaankin. Pieniähän nämä tietty oli mutta kuitenkin. Olikohan se reipas - ja pitkä - kävelylenkki aamulla tän takana. Supistikin vähän väliä mutta ei ne kipeitä edelleenkään mutta pistihän ne vähän puhaltamaan kun puristi sen verran. Vähän oli semmoinen pelko(toive...), että jotain tapahtuisi yöllä, joten nukuin sitten tosi jäykästi samassa asennossa puolet yöstä [:D] Oli vaan niin tosi tosi hankala olo kun menin sänkyyn ettei ole tosikaan.
No tässä sitä vielä ollaan yhtenä kappaleena [:D][:D][8|]
 
Täällä nukuttu 7-10 [>:] Nyt sitten väsyttäis. En tiiä pitäiskö koko päivä valvoa niin ehkä nukkuis yöllä sitten. Tänään olis jorvissa kontrolli yhden aikoihin, saa sit nähä mitä sanovat viikonlopun mittailuista ja eiliestä pahoinvoinnista [8|]

Meijän miiuhoo pitäis järjestää täällä päin pk-seudun toukomamma treffit. Muitanko oikein että asut Vihdissä?

iik enintään 24 päivää ja meidän mötkylä on ulkona [:D]
 
Inxu Nummelassa asustelen [:)], melkein pk-seudulla [:D] Eikös täällä asu useitakin tässä jossain espoo-hki-vantaa-lähistöllä?
 
LA olis huomenna... Alkaa loppusuora häämöttää. [:)] Mut ei tosiaan mitään tuntemuksia edes siihen suuntaan että synnytys olis lähellä. Nukuin hyvät yöunet, kävin tunnin aamulenkillä koirien kanssa, haravoin tunnin taloyhtiön pihamaata... Eikä mitään. Aattelin nyt luovuttaa ja pestä noi ikkunatkin vaikka meijän äiti lupas kyllä käydä ne pesemässä sillä aikaa ku oon laitoksella. Mut jos sinne asti oottelen ni ikkunoista ei nää enää pihalle. [;)] Ja tomaatintaimet kuolee liian vähäisessä valossa. [;)]
 
Pikaisia paranemisia Mimmu86! Varmaan tosi kurjaa olla nyt noin kipeä... [&o]
 
Lyydialle tosiaan onnittelut kun sait noi koulujutut mieleltä pois noin hienosti! Ja noilla oireilla sä kyllä synnytät ennen mua. [:)]
 
Mut nyt ne ikkunat ennen ku lähen hoitamaan yhdistyksen asioita kunnantalolle... [:)]
 
ansku81: mun piti kanssa pestä ikkunat perjantaina, mutta laittoivat mokomat lepoon [&:] Saa nähä mitä sanovat tänään jos vaikka ens viikonloppuna uskaltais yrittää uudestaan ja vähän ehkä vauhdittaa synnytystä [:D]
 
Takaisin
Top