Lyydia~ , Inxu: Oliskohan pitänyt ollenkaan vaihtaa tuota nimimerkkiä,kun työ meette nyt ihan sekasin? [:D] Voitte kyllä kutsua sillä aijemmalla tai tällä nykysellä nim. niin tunnistan itseni kyllä molemmista [:)]
Lyydia~: Juu hyvin tullaan toimeen anopin kanssa,samalla lailla kun oman äitini kanssa :) Ne on molemmat niin nuorekkaita,niin on helppoa seuraa.Eikä ikäeroakaan ole paljoa. Mun äippä syntyny -66 ja anoppi -69.
Se asuu tuolla kouvolassa itekseen niin yleensä se pyytää minut mukaan,jos on lähös just esim.kirppikselle tai muutenvaa viettää aikaa. Se oli niin otettu,kun pyysin sen synnärikierrokselle mukaan. Niillä kun ei kuulema mitään tollasia kierroksia silloin ollut.
ALKUPERÄINEN: miiuhoo
Ja hiivatti kun siellä sairaalaan tutustumisessa ja eilen neuvolassa kaikki toitottaa sitä että monesti ensimmäiset menee yliajalle ja itse kun kovasti odottelisin jo syntyväksi... Ärsyttävää, vauva, nyt kuulolla; sopii syntyä jo, nyt sua ei katota edes ennenaikaiseksikaan!!
Juu,
miiuhoo taidettiin meillä sanoa ihan samaa,ja tässä odotellaan jo vähän tulevaksi [:)] Ja nyt kun on periaatteessa just se oikea aika tullakkin,sua lainaten [;)]
Kyllähän tässä jaksetaan vielä,mutta ei maltaaaa [:D][:D]
Ja ainahan se on parempi siellä yksiössä olla vaikka sitten viikolla 40,mutta jos menee yli,niin voin kertoa,että minä kun niin kärsimätön ihminen olen,niin varmasti rupeen hermoilee sitä,että koska sitä meinataan ulostautua. [:D]