Onnea Rauhalle uuteen kotiin! [:)]
Me oltiin mun porukoilla yötä, tsiisus mikä piinayö. Nukuttiin sellasella levitettävällä sohvalla, ihan sanonko mistä! Eikä semmoseen enää mahuta tän mahan kanssa vaikkei se iso ookaan. [:D] Mä sain taas ihmisiltä päivittelyjä miten mun maha on pieni... No niin on! Hitto. Minkä minä sille voin. Onneks äiti siinä vieressä kertoili, miten on ihan samanlainen kun sillä, että meillä vaan vauva mahtuu johki piiloon vaikkei laihoja muuten ollaan. Kai lantiossa sit ainakin on tilaa, vaikkei sitäkään uskois ulkoisilta ominaisuuksilta..
Se sf:kin lähti tasaseen laskuun joskus reilu kk sitten, ihan samalla lailla kun äidillä. Että ei tuu sellasta selkeetä laskeutumista. Äitilläkin oli sit viimenen neuvolan mittaus ennen mun syntymää niin sf pysyny enää samana, joillain kun ihan mitta pienenee..
Kivut häpyluulla on jotain _todella_ kovaa jo. Nouseminen ja käveleminen on todella kivuliasta, ei meinaa pystyä ollenkaan. Ihan kun toi häpyluu ois pahasti murtunut. Ja toissailtana tuikki ja vihloi todella kovasti tonne kohdunsuulle. Sekä sillon perjantaina päivällä lurahti housuun jotain. Tosi vetistä valkovuotoa se sit varmaan oli kun siihen jäi, mutta aluks en kyllä meinannu uskoa, kun se meni ihan läpi alushousuista niinkun "vesi". Eikä alushousuihin siis jäänyt mitään valkovuotoon viittaavaa, ne oli vaan märät siitä haarakiilasta. Tuoksui kyllä ihan sitten sille, eikös ne sano että lapsivesi on sit eri hajuista.
Silti mä en usko lähdön olevan lähellä. Miehellekin äsken kotiin ajellessa sanoin, että on enää 3.5vkoa maksimissaan! [:)] Tosi vähän! Ja tuo siis käynnistykseen, kun täällä käynnistetään kaks viikkoa yli menneenä. Tää on taas mun menttaliteettiä, kun ei liikaa odottele lähdön tulevan näillä näppäimillä ni pysyy pää paremmin koossa! Johan mä oisin hermoraunio jos oisin sieltä synnärikäynniltä asti odotellut kokoajan. Ja tosiaan toi 3,5 vkoa on tosi lyhyt aika kun miettii sen olevan maksimi! Jännää jo kun miettii, että jossain ton ajan sisällä melkein varmaksi(jollei käynnistykseen ja se kestä päiviä) meidän masuasukki syntyy!
Anskulle oisin kyllä toivonut masuasukin ulkoistumista hääpäivän lahjaksi!! [:)]