ansku81
Puuhakas puhuja
Joo, Lyydia, mäkin mielummin odotan pahempaa ni en sitten koe järkytyksiä... [;)] Tai siis tiedän mitä tarkoitat. [;)] Mut nää on niin yksilöllisiä että vaikeeta kai sanoa. Synnytysvalmennuksessa kätilö sanoi että monet äidit on sanonu supistusten tuntuvan alkuun vaan menkkakivuilta ja yksikin äiti oli sanonut että siinä vaiheessa kun alko sattumaan enemmän kun mitä kokee joka kuukausi ni se oli jo 7 senttiä auki. [8|] Mahtaa olla aika hurjat kuukautiskivut sillä. [;)] Ja yks tuttu just eilen sanoi että vaikka on kome lasta synnyttäny ilman mitään kivunlievityksiä ni kaikkein kauheimmalta on tuntunu se kun lapsi ekan kerran haukkaa tissistä. [;)] Ja sen mielestä synnytyksessä oli vaikeinta se kun ne ei kuulemma päästä pois synnytyssalista ennen ku on käyny pissalla ja se pissaaminen oli sen keikan jälkeen tosi vaikeeta. [:D] Että meitä on moneen junaan. [;)]
Jeps, ne on vissiin sitä ilokaasua poistamassa useammastakin paikasta. No mut meiltä P-HKS:sta lähti perhehuoneet, sinne ei pääse tutustumaan eikä vierailijoiksi sallita kun isät vaan. [:-] Että mä oon jo alkanu kehittelemään kaikkia loistavia ideoita millä mut passitetaan kotiin mahdollisimman pian. [;)] Ei sillä että haluaisin mitään kauheeta vierailijarumbaa heti mut on se nyt vähän kökköä siellä maata vaa kaksin vauvan kanssa monta päivää.
Jeps, ne on vissiin sitä ilokaasua poistamassa useammastakin paikasta. No mut meiltä P-HKS:sta lähti perhehuoneet, sinne ei pääse tutustumaan eikä vierailijoiksi sallita kun isät vaan. [:-] Että mä oon jo alkanu kehittelemään kaikkia loistavia ideoita millä mut passitetaan kotiin mahdollisimman pian. [;)] Ei sillä että haluaisin mitään kauheeta vierailijarumbaa heti mut on se nyt vähän kökköä siellä maata vaa kaksin vauvan kanssa monta päivää.