Mä en kyllä usko saaneeni vieläkään esimakua mitä ne supistukset oikeesti on, vaikka synnärilläkin kävin kipeiden tiheiden supistusten takia kun oli 35+1. Sillon menin kun käskettiin viikkojen ollessa siinä rajoilla vieläkö esteltäisi. Supistuksiin tarttin jo lämpöpussin, kävelyä, keinuttelua ja silti veti jo vähän kyyryyn ne supistukset, mutta en usko sen kivun silti olevan lähellä mitä se sit oikeesti on. Mä olen vaan niin "pessimisti"(ei ehkä oikea sana tähän), että jos nyt supistelee vähän kivuliaasti, mutta pystyy olemaan vielä aivan hyvin kotona eikä supistukset vedä kaksinkerroin ja taju meinaa lähteä niin en laskisi esimauksi. [:D] Jo tulis heitto persiilleen kun ne "oikeat" alkaa. Totuttais ittensä näillä "esimauilla" pikkusen liian lieviin.. [:D] Nää on taas omia mietteitä ja jorinoita, voi jättää ihan suosiolla omaan arvoonsa jos jotakuta sylettää mun ajatukset. [:)] Enkä halua loukata ketään. Ehkä mä tällä tsemppaan itteeni niihin synnytyssupistuksiin, että ne on sitten kaikkea muuta kun kivaa, ja jos nyt jo käy kipeää ni tää on vaan mukavaa olotilaa siihen verrattuna. Eipähän tule niin paniikkia kun jos olisi ajatellut hieman ilkeista harkkarisupistuksista saavan jotain oloa mitä tuleman pitää ja sit kaikki paljastuu niin totaalisen paljon pahemmaksi. En usko muksun kokosen jöötin tulevan ihan pikkusäryllä ulos.. [;)] Nää mun ajatukset varmasti juontaa juurensa siitä, että muutenkin ajattelen kaiken niin pessimistisesti ettei sit pety.. [;)][:D]
Mutta minäkin toivon, kuten Ansku, että jospa nää sentään pehmittelis paikkoja ni ei tarttis pelätä sitä mun unen toteutumista: painajais tohtori-Kiminkistä ja sen toteamaa "sentti auki" kun on kärvistellyt tuskissa jo vaikka kuinka kauan. [;)][:D]
Juu, kyllä vain kuten miiuhoo sanoi, ei Jyväskylässäkään enää ilokaasua. Tosin taas pakko heittää huhtikuiset ja muidenkin synnytyskertomukset tähän lukeneena, että aika moni on sanonut sitä ihan turhaksi ja hankala tajuta missä vaiheessa sitä pitäis imasta että hyödyn saisi. Tääkin on kyllä varmaan niin ihmisestä riippuvaista, jollekin se voisi olla tosi iso lievitys! No, mun on turha miettiä kun sitä ei jokatapauksessa saa. Isäntä kyllä ois tahtonu kokeilla. [:D] Sitä harmittaa.
mimmun veljenvaimon vinkkiä täällä varmaan ainakin noudatetaan. Ei tosiaan ehkä kiinnosta yhtään joutua jänkäämään isompaa kun on muutenkin paikat kipeenä.. [&o] Toivoo vaan, että tulis mahdollisimman helposti. [:D]
Toi on kyllä munkin mielestä tosi hyvä juttu, että ei joka puolella enää tehdä niin "automaattisesti" sitä välilihan leikkausta. Kiitos miiuhoon joskus laittamien linkkien tajusin, etten minäkään sitä kyllä ihan ensimmäisenä halua. Kun siitä tulee aina toisen asteen repeämä eli menee lihakseen saakka. Jos ei miiuhoo ois linkkeja laittanu ni tää mamma ois ihan kaikesta tietämättömänä mennyt ja luullut, että kaikki repeämät on pahempia kun välilihan leikkaus. Kiitos siis vielä miiuhoo! [:)]
Mä olen jostain syystä siinä uskossa, että Jyväskylässä tuo välilihan leikkaus vielä aika herkästi tehdään, yhtään en ole varma. Toi on ihan mutu-tuntuma, mutta se on tullut siitä kun lähiaikoina synnyttäneistä kavereista kaikille on tehty se.. [&o] Pitää muistaa täyttää toi esitoive-lappu vai mikä lie, ja kertoa siinä etten sitä tahdo kun kanssa pakkotilanteessa.
Tää mamma on niin hermo pinkeenä noista koulujutuista. Nyt en aherra enää yhtään! [:'(] Nostan kädet pystyyn!