Jep, 35+6 näyttäs olevan aikaisin siellä. [:)]
Kyllä mäkin jo vähän odottelen, että millon täällä aletaan poksua! Tosiaan, kun haitari on kk lasketuissa ajoissa, niin väkisin alkaa osa olla jo aika lähellä eikä mikään ihme olisi! [:)]
Meillä oli eilen tasan 4vkoa laskettuun aikaan, eli about 6vkoa maksimissaan. [:)]
Musta tuli vaan ihan hirmusen kärsimätön nyt, kun tässä on kahden päivän sisällä saanut kaksi kaveria/tuttua vauvan..
Ja tuolla neuvolakuulumisissa kirjoitinkin eilisestä kasvukontrolliultrasta, paino ihan ok ja muksu kasvaa. Mutta kätilö pelotteli mua, että muksun syke ei vaihtele tarpeeks ja alko tökkimään mun mahaa. Ihan käyrän alusta lähtien muksu mylläs mahassa ihan tajuttomasti, ja ei kuulemma vaihtelua tarpeeks. Loppu käyrälle se sais sit jo vähän enemmän vaihtelua, mutta sano, että mahdollisesti vielä lääkäri määrää uusiin käyriin ultran jälkeen. Ei kuitenkaan määrännyt. Se lääkäri on äärettömän pätevä ja kokenut, mutta vetää kyllä sellasella nopeudella, että jos toi syke asia siltä vaan jäi.... ? [:o] Koko ultrauksessa meni yhteensä varmaan 5 min että olin jo takas ulkona huoneesta.. Stressaa, että jos tuolla onkin jotain vialla kun se syke ei vaihtele tarpeeks.
Lauantainakin synnärillä ne kätilöt käski mun ekan käyrän lopulla vähän herätellä vauvaa kun alkoi kuulemma nukkumaan. Silti sillonkin vähän potki.. [&o] Toisella käyrällä oli jo eri kätilöt, mutta sanoivat sillonkin että näyttää nukkuvan, ei sielläkään lääkärit mitään noista sanoneet..
Hitto, ois jo kk mennyt eteenpäin! Oon joutunut jo sen verran stressaamaan tän vauvan hyvinvoinnista ihan alusta asti, kun kokoajan on peloteltu kaikella, että ei jaksas enää. [:o]