Tällä mammalla vähän iskenyt hätä täällä. n.2,5 tuntia sitten alkoi aaltomaiset vatsakivut. Voin kertoa,ei paskahätäkipua,ei nälkäkipua,koska söin sen jälkeen kun ne alkoi,niin sen aikana niitä tuli,kävin vessassa,että jos olisi ollut sitä,tuli senkin aikana. Menin tunniksi sänkyyn kyljelleen ottaa aikaa näistä,silloin tuli. En pysty soittaa kellee(Liittymä kiinni),en ees synnärille ja kysyä mitä teen,että en tiiä mitä nää on,mutta ei ole ennen tällee vatsakivut aaltoina tullut.- Laitoin äitille viestiä tästä tietokoneelta.
Niitä tuli tuon tunnin aikana 17 kertaa,ja kesti 5-21 sekunttiin ja taukoja sain pitää 1minuutista- 7minuuttiin. Ja sitten taas..
nyt on vähän helpottunut,masu on pinkeenä ajoittain ja polttavia aaltoja tulee tälläkin hetkellä. [:(]
Äiskälle hätäviestii laitoin..
"Äiti tuutko tänne! Mun mahaan koskee,eikä ole paskahätä mahankipua,vaan kauheeta aaltomaista poltetta koko vatsan alueella. enkä pysty soittaa synnärille ja kysyä neuvoa..olen tunnin mittaillu niitä aaltoja,17 semmosta aaltoa tullut ja kestänyt 5sek-21sek ja niitä on tullut aina yhen 10 min sisällä 2-7min välein. "
Toinen..
"Niin ja vatsa on mennyt piukaks välillä,kun olen sitä tajunnut samalla kokeilla..mitään muuta kipuja ei ole,alaseläs,tai reisis tai alavatsas.En tiiä supistuksista mitään,mutta kun ensin luulin että mulla on vaan niin kova nälkä etten ole syönyt ja sitten söin tuossa,mut sen aikana tuli ja sit kävin vessas ja sen aikana tuli,ja nyt tunnin olin makaas kylellä sängyssä ja niitä tuli. ja niitä tulee nytkin välillä tässä kun laitan sulle viestiä.."
Perhana se on vissii töissä,kun ei ole vastannut..mutta ei tässä kai niin kauheeta hätää ole kun äsken,mutta kyllä mua vähän pelottaa.. että mitä tämä on. [&o]