Kiitos vielä tsempeistä mammat!! [:)]
Me käytiin äsken kaupasta ja isännän piikkiin keräsin kauheesti kaikkee herkkua, ihan vaan että masukki kasvaa... [;)]
Sain perjantaiksi sen ultran. Hyvä ettei tartte vielä vlopun yli jännätä. Viikko menee niin nopeaan, nytkin vasta kerkeää vähän istahtaa ja kello on jo vaikka mitä. Ei kauaa pysty sohvalla rentoutumaan, pitää yrittää vähän aiemmin nukkumaan ku puolilta öin. Tai mä en ainakaan jaksa sellasilla unilla.
Miehestä vielä, se siis sano jo ennenku lähti sillon lauantaina, että se on viimenen ilta ennen muksun syntymää kun ei oo enää ajokunnossa. Varmasti onkin, kun oli itse niin päättänyt ja kerto sen ennen suurinta kinaa. Ja eiköhän toi lauantainen vielä vahvista sen päätöstä. On se ollut taas pahoillaan, se on vaan niin hiton itsepäinen, että eilen sille manasin, että miten siitä mihkään parisuhteeseen on.. Mutta niinpä me ollaan kyllä molemmat. Mutta eipä meistä kyllä kummastakaan varmaan ois suhteeseen sellasen kasnsa joka antais kaiken periks eikä ois ollenkaan omaa tahtoa. [:D] Me kaivataan vähän "vastusta".
Oli se pojillekin huolestellut sillon illalla mun ja vauvan tilannetta, kertonut miten vauva ei ehkä ookaan kasvanu kunnolla jne. Ja oli kyllä siivossa kunnossakin koko illan, oli juono 8 kaljaa 7-8h aikana. Mä kyllä testasinkin sen kuntoa, kun laitoin sille viestiä vielä just puolen yön jälkeen sillon, ni vastas heti. Yleensä jos se on yhtään kännissä vähänkään ni ei enää vastaa viestiin.. [:D] Vähän lohdutti se, että se kuitenkin noudatti mun pyyntöä, että on siistissä kunnossa vaikka lähteekin. Tolla on meinaan hyvinkin tapana yleensä sit vetää kunnolla kun lähtee poikien kanssa.
Mutta oon mä sitä piinannut eilen ja tänään. On se sen piinaamisen ansainnut.
vauveli musta tuntuu kanssa kohtuu usein, että ihan "liian" litkua(siis valkovuodoksi) lirahti, mutta kaipa se on vaan ollut sellasta tosi tosi vetistä valkovuotoa.
Mimmu hienoa, että kisu oppi niin helpolla tuosta unipaikan muutoksesta! [:)]
Rauha ui, vai meinaa käynnistys uhata. Toisaalta niin ehkä täälläkin jos tuo maha-asuja ei tuolla enää kasva. Ja minäkin tuon lauantain reissun jälkeen nyt tosiaan alan pikkuhiljaa pakata sitä sairaalakassia. Kun ei enää tosiaan tiiä.. [:-]
Toivotaan, että ei sitä myrkytystä kuitenkaan tule! Paljon tsemppiä!