Heipparallaan! :)
Tässä vähän minun päivää..
menin käymään siellä koululla moikkailemassa kavereita..ne on aina niin ihmeissään mun mahasta. [;)] Tänään vähän liikaakin..menin sinne yhen ihmisen luokse moikkaamaan ja sitten tulee 3-4 luokkalaista tyttöä ja ensin ne katsoo mun mahaa ja oi kun on iso yms..ja sitten vasta "moi,mitä kuuluu? :)" -Hei minä olen täällä ylhäällä en siellä mahassa. Taas sitä ylenpalttista huomioo mitä olen kokoajan saanut,se on niin kiusallista kun tuijotetaan mahaa ja puhutaan minusta vaikka menin sinne lähinnä katselemaan,että miten ne muut voivat,mutta kokoajan juttu oli vaan minussa...tai siis mun mahassa.
Kovast ne puhu mun mahan koosta..vähänkö toi on iso ja yks ainut oli sitä mieltä,että ei toi nyt niin iso ollutkaan kun kuvittelin..(Tämä vähän kateellinen yksilö,olisi itsekin vauvaa halunnut.) Se kun siihen viimeseks minuu tuli muiden sekaan moikkaamaan niin sanoi tosi imelästi "No terve.." [8|]
Ja sitten..olen teillekin puhunut,että koulukuvaukseen menen kyllä..jos olen vielä yhtenä kappaleena. Noh..kysäsin siinä sitten että "Koska on koulukuvaus..?" ja yks sieltä sitten sanoi.."Mikä..? koulukuvaus ..ai..se oli jo..vissii viime viikolla vai toissa viikolla"
???!!! WTF.
Olin syvästi järkyttynyt,koska olin pyytänyt että mulle kerrotaan kun se on..[&o] Olisin tottakai halunut vikaan kuvaa kun olin 2 aijemmassakin ollut..
Kukaan ei kertonut mulle..[&o][8|]
Sitten mun luokanvalvoja tuli siihen kanssa moikkaamaan minua ja sanoin sille heti ekaksi että miksei kukaan sanonut mulle,että se kuvaus oli jo..ja sitten sekin siinä ihmetteli ja kysyi että harmittaako mua ja lupasi yrittää järjestää silleen,että mä saisin ylimääräsenä sen heidän luokkakuvan. Onhan sekin jotain,että jäisin ilman,kun en itse ollut siinä. Vauvamassun kanssa olisi ollut kiva ikuistaa luokkakuvaan tämä hetki [&o] kyllä mua oikeesti harmittaa,mutta ei se maailman loppu ole. [:)]
Menen sitten sinne päättätodistusten jakoon vauvan kanssa [:)] Lupasin tulla sitten pienokaista näyttämään :)
Koulusta menin äipälle ja katseltiin netistä autoja..voi,että kun oli kivoja,ei nyt mitään IHAN uusia,mutta sellasii vm-99 ja -00 pösöö ja sellasta kivaa..eikä maksa paljoa,mutta nyt ei ole kuitenkaan varaa ostaa,mutta jos laittais hieman säästöön autoa varten aina välillä,niin helposti saisi ostettu uudemman kaaran :)
Äsken taas tulin kotiin ja kävin kaupan kautta hakemas vähän naposteltavaa ja ostinpa varalle taas pari purkkii 200ml äidinmaidonkorviketta (0,50€/kpl) halpaa [;)] ja sitten vaippapaketin 5-9kiloisille,maksoi jotain päälle 5€. Aika jännä..oon huomannut,että vaipat mitkä menee isommille niin maksaa vähemmän kun nuo mitkä ovat vastasyntyneille 3-6kilosille..[&:] Miksköhän se menee niin..[8|] No kuhan saa vaippulit ostettua [:D][;)] -niitä pitää kuitenkin olla,kun varmaan menee sitä mukaa.