Heissan pääsiäisen vietosta!
Tosta kuumuudesta. Mä olen kanssa aina ollut hirmunen vilukissa ja olen kyllä edelleen. Eli täällä ei kyllä muutosta huomaa ollenkaan.. [:D]
Nukkuminenkin menee ihan entiseen malliin.. [:-]
MUTTA.. Viikolla mulle tuli ihan yhdessä yössä aivan järkyttävät häpy- ja häntäluukivut. Pahempi on tuo häpyluukipu. Mä en oikeasti illalla meinaa saada housuja pois jalasta ja sänkyyn mennessä jalkojen suoristaminen saa kyyneleet silmiin. Mä en tajua. Ihan yhdessä yössä. Onko muillakin näin kovia nämä kivut? Tuntuu ihan kuin häpyluu murskautuisi kun jalkaa nostaa ottaakseen housut pois jalasta..
Kävely on tuosta johtuen kanssa tuskaa ja selkää särkee tosi herkästi.
Ei "voi" valittaa kun on tähän saakka päässyt niin helpolla, mutta ihmetyttää suuresti kun ne tuli ihan yössä ja käy _todella_ kipeää!! Että miten se voi noin yhtäkkiä tulla, muutos kun yöstä päivään?!
Me käytiin tänään mun isovanhemmilla syömässä. Herranjumala kun ei ole mitään rotia paljonko tulee itteensä ängettyä. [:D] Ja kun mummo nyt oli tehnyt kaikkia herkkuja mitä saa hyvä jos kerran vuodessa.. Sen jälkeen on ollut mahassa semmonen melske ja tuupinta, että meinaa maha-asuja vissiin että tila loppuu ja vatsalaukku painaa häntä, että jotain rajaa vois mamma pitää tossa syönnissä. [:D]
Mummo myös syömisen jälkeen nakkasi muovikassin ja sanoi, että tässä yksi "äitiysavustus". Pappa nauroi, että normaalisti mummo on mennyt 9 aikaan aina nukkumaan, nyt lähiaikoina ei oo kerennyt kun hyvä jos kymmeneltä. [;)] Siellä oli harsoja, pari jotain semmosta lepposen tuntusta kangasliinaa(saa laitettua esim kapaloon, harsot ja nuo oli siis tehty kangaskaupan metritavarasta), pussilakanat ja virkattu peitto. [:)] Niin ja sellanen kaupan pieni perus vauvan myssy, mikä sidotaan leuan alle. Oikein hyvä paketti.