Minä kans oon aikasemmin ollu oikee vilukissa, aina paleli ja hirmu sota siitä mikä on sopiva lämpötila asunnossa.. Nyt sit on homma kääntyny toistepäin [:)] Mies valittelee esim. autolla matkustettaessa, että hän palelee kun minä käännän lämpötilaa pienemmälle ja pienemmälle.. Taitaa olla melkoinen lämpöpatteri tuolla massussa [:)]. Sen kummemmin ei hikoiluta, viilee on vaan alkanu tuntua sopivammalta. Joskus sit on semmosia tunnin parin kausia, jolloin hiki virtaa ja missään ei oo hyvä olla mitenkään päin.
Tosta yöllä heräämisestä, en muista ees koska oisin nukkunu koko yön heräämättä kertaakaan.. Millon pissattaa, millon sattuu selkään, millon vatsaan, millon kolottaa mitäki kohtaa.. Ois aika luksusta jos sais nukkuu vielä ennen vauvan syntymää kokonaisia öitä [:)]. No mut ehkä tää on hyvää harjoittelua [;)].
miiuhoo: sanoit tosta sydämen tykytyksestä ja hengityksen kiihtymisestä, mulla on kans ihan samaa vaivaa. Tosi rasittavaa, koska sit on niin kokonaisvaltaisesti huono olo ettei usko kukaan. Mulla tosin ei raitis ilma tai vaatteiden vähentäminen auta, se pitää vaan kestää ja menee ajallaan sitte ohi.. Tähtiä kans näkyy sillon tällön silmissä, vaikkei verenpaineen kans pitäs olla mitään ongelmaa. Mistähän moiset vaivat johtuu sitte?