Babaytoy
Asioista perillä oleva
ALKUPERÄINEN: Rolli10
Ei kai mulla mitään kipuja ole tullu oman kivan/seksin harrastamisen jälkeen.. Viime kerralla mies kyllä sanoi että minun maha alkaa olemaan edessä :) ja on ollu paljon varovaisempi toimissaan mitä aikaisemmin. Neuvolassa sanoivat, että selällään ei kannattaisi enää seksiä harrastaessa olla koska kohtu saattaa alkaa painamaan verisuonia. Itteä ärsyttää vaan se, että nykyään on niin kömpelö että vaikka tekis kovasti mieli niin miehen kanssa menee äheltämiseksi kun ei voi tuosta vaan asentoa vaihtaa :)
Rolli10 Mulla ihan samanlainen fiilis kyllä..[&:][:D]
Meilläpäin myös hiljaista sänkypuuhissa. Mies oli lomilla huimat 4.päivää ja yritin sitä kokoajan saada suihkuun mun kanssa kun itse menin,mutta "Njääh..[&:]" ja pudisteli päätään. Välillä se on naureskellu,kun se tajuaa kyllä miten yritän vihjailla sen suihkuun mun kanssa. hmph..[&o] Tuli vähän semmoinen olo,että enkö oo haluttava enää kun noin tollee kieltäytyy?...
Tuli kysyttyä mieheltä tosi vaivalloisesti sitä karvojen ajeluakin,kun en itse pysty niin hän ajeli partaansa siinä ja hymähti silleen "Aha [:)]" se oli vähän koko lomailunsa ajan vähän outo..
perjantaina olis jotain puuhailua tapahtunutkin,..kyllä mä siinä hänelle jotain pientä tein,ja hän oli ollut juhlimassa niin vähän humalassa ja melkeinpä aina siinä tilassa sellasella tuulella,mutta nyt mä olin niin väsynyt ja mahaa ahisti tosiaan ja puhkuin siinä kun joku virtahepo kun kyljellään makasin,joten päätin sitten,että "Joo..käydään nukkumaan. Mä teen sulle taikoja joku toinen päivä.." ja mies naureskeli. Toi sanonta on vähän mun ns.tavaramerkki. mies tietää mistä on kysymys kun sanon "Teen sulle taikoja" [:D][:D]
Mutta joo...ei kehumista ole ollut,vaikka haluja on ollut niin kun teillä muillakin..[&o]