Menipäs överiksi eileen. Hain miehen asemalta ja sitten käytiin sen ja anopin kanssa kaupoilla ja mun autolla ajelusta ei tullut yhtään mitään! Perjantai,niin kouvolassa oli hirveet ruuhkat ja kaikki ajo miten sattuu,mukaan lukien minä. Mieskin kysy,että Milloin olen viimeksi ajanut autoa,kun ei oikein luonnistu [;)] sanoin,että keskiviikkona,mutta mä olin tosi ruosteessa! [8|]
No sitten illemmalla. Vein miehen kaverilleen,joka asuu vissiin tossa 200metrin päässä ja bensaa oli kyllä,tosi vähän ja oon monta kertaa ajellut "hajuilla" eli siis tuo meidän auto ajaa monta kertaa ja vähän pidemmänkii matkaa vaikka on ihan finito. Eihän siinä mitään hätää ollut. Sitten hain hänet myöhemmin,ja toisen kaverinsa ja mies vaihto vaatteet tässä kotona ja sitten heivasin ne kouvolaan amarilloon,n.02.30 ja valomerkki siellä tuli 03.30 ja silloin hain heidät pois,eivät siis kauaa kerennyt olemaan. Mies siinä sitten voivotteli kuinka paska reissu oli ja meno oli myös ihan pstä. Miehen kaveri istui siinä takapenkillä ihan waisted ja sai sanottua ennen sammumista,että on kylmä ja voitaisko lähtä jo kuusaalle päin...laitoin auton käyntiin,jotta tulee lämmintä kun mies siinä pihalla poltti vielä tupakkaa ja kertoi baarin paskasta menosta. Sitten.. yhtäkkiä auto sammui itekseen ja voi perhana...yritin laittaa autoo käyntiin mutta se vaan hurahteli siinä,eikä käynistynyt ja oltiin miehen kanssa,että voi jumalauta nyt se bensa sitten loppu! [:@]
Mä syytin siinä vähän itteäni,että olis pitänyt tankata kun olisin tankille asti päässyt ennenkun kouvolaan olisin lähtenyt ajamaan,mutta eih! ..olin siinä itkukurkussa,kun kello oli 03.40 ja soiteltiin kavereita läpi,että onko kellään kuskia tai onko kukaan mahd. itse kuski ja löytyykö kanisteria,että meillä on rahaa jos joku viitsis hakea bensaa meille...Ei. Äipällekin soitin ja selitin tilanteen ja tää oli nukkuus,tottakai siihen aikaan ja sanoi menevänsä 8 töihin ja 6 on herätys. Ei voinut siis tulla n.20kilsan päästä.. mä siinä kirosin,että kiitos vitusti avusta ja sen jälkeen manasin miehelle että tosi reiluja kavereita..olin tosi vihanen. Jäi vaihtoehdot...poliisiauto oli siinä tien vieressä meijän auton lähellä ja seurailivat humalaisen porukan poistumista baarista ja mies kävin 5€ kädessä kysymässä,että voivatko auttaa että bensa loppui ja olisi kiva jos joku hakisi bensaa...jos ei ole kanisteria niin ainakin muutamaan 1,5l pulloon. Luulis,että poliisi olis siinä vaihees auttanut,mutta ei niilläkään ollut mitään..sitten siinä kirottiin ja kaikkee ja mä sitten kysyin mieheltä,että paljo maksaa taksilla meille,jos mennään tota kautta...yms. Taksi...se oli viimenen vaihtoehto. Aikalailla viimeset rahat meni taksiin ja niillä rahoilla mies sanoi maksavansa tän päivän ruoat,kun mainitsin tuolla jossain aijemmin,että mun synttäreiden kunniaksi mentäis kiinalaiseen syömään..ne rahat men taksiin [:(]
Sanoin siinä miehelle,että nyt kun tuo teidän baari reissu meni ihan päin honkia,niin se oli aika turha reissu...jos te ette olis mennyt kouvolaan niin tätä ei olis tapahtunut..en siis syyttänyt heitä vaan itseäni kun en tankannut ennenkun lähin! [:@] mutta siis...tälläkin hetkellä meidän auto jököttää kouvolassa parkissa,jossa muutama viikko sitten sain parkkisakot...mahtavaa!
Täytyy siis päästä jonkun kyydillä hakemaan limupulloihin bensaa ja mennä kouvolaan täyttää tankki että saa auton pois. Sanoin miehelle,että mennään sitten enskerralla kun se tulee lomille niin syömään...(Eli siinä 2 viikon päästä.) [&o] Harmittaa ihan hirveesti. Pyysin äitiltäkin anteeksi kun olin kiukutellut sille aamuyöllä ja 6 se soittikin kun oltiin kotiin päästy nukkumaan,ja kysyi että ollaanko päästy kotiin..ja raivosin siinä jotain tälle ja äiti vaan,että älä hänelle kiukuttele...[&o] en tietenkään,mutta sapetti vaan niin paljon..
Kamalaa vuodatusta mikä ei liity edes näihin vau-foorumin juttuihin,mutta mutta...mies nukkuu tuolla päänsärkyään ja sen krapulalle haiseva kaveri tässä olohuoneen lattialla..[:'(] voin kertoa,että argghhh! [>:]
Eipä tässä muuta..sori. [8|]