Miiuhoo katsoin noita liivejä kans. Eikös ne ollut sen hieman reilu 12e? Ostin ne ihan "jäykemmät" imetysliivit Lindexiltä, siis ei tollanen toppimallinen, niin noi Carriwellit vois olla hyvä alkuun ja öisin!
starletti mulla tossa listassa lukee esim imetysliivit, ne hygieniajutut, kamera(me ollaan jokapaikkaan niin huonoja muistamaan kamera ottaa mukaan, että pakko se on tohon laittaa!! [:D]), korvatulpat(oli jossain vinkkinä ja mä oon maailman huonoin nukkumaan jos toiset kuorsaa tms..) ja sit pakkaan mukaan itelleni jo kotiutumisvaatteet. Housuiks varmaan sellaset ohuet maailman lepposimmat salihousut, ei purista eikä kiristä mistään, joku toppi ja huppari. Mies saa tuoda takin jos keli on sellanen et tarttee. Ja muutaman tripin ja pari suklaapatukkaa tulee varmaan pakattua kans. Mä en lue mitään kirjoja tai en omista Ipodia tms joten sellasia ei tule pakattua. [:)]
En jättäis kanssa vauvan tai mun kotiintulovaatetusta miehen harteille. [:D] Ei niinkään huoleta mitkä housut se tuo, ulkonäöllisesti, vaan mukavuudellisesti. Tosin omat farkut menee vieläkin jalkaan paitsi ei tietty kiinni, mutta mielummin sitä jossain lepposammissa housuissa varmaan kotiutuu.. [:D] Saisinhan mä sitä tietty ohjeistettua puhelimitse vaikka, mutta helpompaa on vaan kattoa ne valmiiksi. Ja mä en muuten niin paljon roudaa tavaraa itelleni tonne sairaalalle, et varmaan mun salikassiin mitä olen aatellut sairaalakassiksi mahtuu noi mun kotiutumisvaatteet(+alusvaatteet).
Ja vauvan vaatteista ihan taattuun puuttuis esim tumput käsiin..
Meillä se pinnis on edelleen kummipojalla käytössä, odottelen siis edelleen et se sais uuden sängyn.. En mä sitä varmaan muutenkaan olis vielä pölyyntymään pedannut.. Mä kerkeän pedata sen sit vaikka kun tullaan kotiin! Tai jotenkin mua ahdistaa ajatus, että se pinnis on tossa petivaatteineen pölyyntymässä kaksikin kk.. [:-] En tiedä oonko mä sit ihan pimee. Tietty joku päiväpeite estää, mutta ei meillä sellasta ole pinnikseen.
Ja sen väliaikaisratkasu-hoitopöydän isäntä kasaa sit kylppäriin varmaan sillon kun ollaan laitoksella.
Hei pinniksen patja.. Mä luin mielestäni jostain, että sen pitäisi olla 8cm paksu. Familonin pinnispatja oli kuitenkin muistaakseni 5-6cm paksu kun Prismassa katoin. [:-] Eli kuinka paksuja patjoja teillä muilla on? Vai riittääkö sit kun se petari on pari senttiä paksu niin tuon patjan lisäks..
Rauha pakko viilata pilkkua, Keitele on Savon puolella.. [;)] Miehen "takia" sielläkin tulee käytyä.