RiinuLiinulle tsemppiä!
Minä en ole vielä käynyt liiviostoksilla. Kaverilta sain yhdet, mitkä hänellä ei mahtunut kun sairaalassa ilmeisesti päälle, ovat 80D kun mulla menee vielä juuri ja juuri normaalikoko 75C päälle. Hilkulla kyllä on ettei nännit tursua.. [:D] Sanoi, että onpahan sairaalaan edes jotkut mulla. Hänellä on samankokoiset rinnat kun mulla ja tosiaan nuo ei riittäneet, vaan tartti dd:n.. Joten kivasti sitä maitoa tuntuu nousevan, en ainakaan normaalikokoisia imetysliivejä ostaisi. Tietysti tuo on ihan henkilökohtaista varmasti, että paljonko koko maidosta kasvaa, ja en tiedä onko se suhteessa siihen paljonko on jo rinnat raskauden aikana kasvaneet??
Henkka Maukkaan minäkin ajattelin suunnatta, siellä oli nyt viimeksi vaan tosi huonosti vaihtoehtoja. Ja tälleen huumorilla, värit oli tosi tylsiä!! [;)][:D] Nuo kaverilta saamat on pinkit, henkka maukan nekin, joten ehkä lähempänä kesää tulisi taas pirteämpiä värejä! [;)]
En meinaan omista yksiäkään "simppeleitä" pitsittömiä(on siis edes koristeena) rintsikoita muutenkaan. Enkä yksiäkään valkoisia... [8|] Olen varmaan sitten jonkun mielestä lapsellinen, mutta olisi se kiva, että ne imetysliivitkin edes jollain tapaa olisivat kivat kun niitä joutuu kuitenkin kohtuullisen ajan pitämään, eikä noita "omia".
Hikkaa täällä on tuntunut parin viikon ajan sillon tällöin.
Imetyspaidoista mun on pitänyt kysyä, onko ne nyt ihan välttämättömiä? Onko kaikki hommannut/hommaamassa?