Hylene78 Meillä oli yhdessä vaiheessa aika samanlainen tilanne. Pyykit jäi välillä sohvalle notkumaan,minä joudun AINA (Vieläkin) tiskaamaan,Pyykit olen aina pessyt,mutta se onkin mun yksi lempipuuha,mitä en anna ees miehen tehdä. Kerran se oli menos pyykkei laittaa kuivuu niin mä kun huomasin niin karjasin "ÄLÄ KOSKE NIIHIN!!" [:D] sit vaan naurettiin,kun se oli niin hauskan kuulosta. Mutta tosiaan,ennen raskauttakin mä olin myös kuskina hänelle ja en tiiä olisinko mä saanut jäädä minnekkään sen kavereille sen kanssa,mutta ehkä mä ajattelin asian niin,että musta on varmasti muutenkin vaivaa kun se näkee mut kotona 24h. Niin jätin aina suosiolla menemättä,sanoin aina "Mä pilaisin kuitenkin sun iltas taas.." -öhrm..mulla on aina tai oli silloin tapana ruveta motkottamaan jostain asiasta ja sitten häl meni hermot. [&o] Ja joo,sitten ite kävin kotoon nukkuus joskus 11 aikaa ja puhelin soitto tuli aina 3-4 ellei muutaman kerran 6 aikaa aamulla,että "Voitko nyt tulla hakemaan mut täältä..?" -joo...[8|] Kait mä oon sitten jotenkin mielistellyt sitä välillä.
Nyt kun se on siellä armeijassa niin se on muuttunut paljon,kun pääsee vapaille,ei se mene niin useesti kavereiden kanssa juomaan kun mä kuvittelin että tulee tapahtumaan paljon useammin. Tossa meidän vieressä on vähän matkan päässä semmoin pieni baari niin yhteen vkloppuun oltiin tässä kotona miehen,sen kaverin ja kaverin tyttöystävän kanssa,katsottiin lätkää. Mä sitten että "jos se haluutte johonkii baariin mennä niin mie voin kyllä vaikka olla kuskina.." silloin halusin olla pitkästä aikaa. ja sit ehdotin,että "Menkää tohon "onnen päiville" niin mäkin voin tulla mukaan..:)" mut nää ei sitten ollut aikonut mennä ja mieskin siinä sanoi,että "Ei sua viitti ottaa sinne mukaan." Mä sitten vaan,että "Ai enkö saa tulla mukaan. Eihän siellä ole ees paljoa porukkaa kun pieni paikka on?" Mut sitten mies korjasi,että "Eikun ei sua uskalla ottaa sinne,siellä kun on ollu niitä puukotuksii.." -Kaksin kappaleinkin siinä tiskillä on puukotettu,niin kai mies sitten halus suojella minua,että jos mulle sattuis jotain. Ja ison mahan kanssa siellä pyörisin niin ymmärrän ihan hyvin. Mä vaan luulin,että mies ei halua mua sinne jonkun muun asian takia.. [8|] Mutta ikinä en oo joutunu onneks sille mitään leipii tai muuta ruokaa kantaa,että itse on ottanut.
Harmi,että joudut kokemaan tuommosta. Enskerralla sanot sille jos se pyytää leipää tai jtn niin "Hae ite leipäs. En mä ole sun palvelija! Mulla on muutenkin rankkaa,niin et sä voi juoksuttaa mua paikasta toiseen." [>:]
Koita pärjäillä.
Anteeksi oma napa-tarina,mutta kerroin kun itsellä oli vähän samanlaista viime vuoden puolella.