EevaLiisa
Vauhtiin päässyt keskustelija
Täällä nukutaan kanssa to-del-la huonosti... Viime yönä heräsin 01.30 enkä sen jälkeen juurikaan nukkunut. Selkä on aivan pirun kipeä, itkeä tihrusin koko yön silmäni turvoksiin. Aamulla odotin että mies herää 7.30, jonka jälkeen hän auttoi miut sängystä ylös. Vasen käsi oli puolisen tuntia "halvaantunut" koska olin tuntikausia maannut sen päällä kykenemättä liikkumaan. Kun sitten vihdoin pitkän yön jälkeen pääsin jaloittelemaan ja ottamaan särkylääkettä, alkoi olo jo parantua.
Noihin kestovaippoihin; mie olen tilaillut muutamia ihania vaippoja huutonetistä, samoin saan kaverilta ostettuaa heille pieneksi jääneitä aivan upeita tsi pulleja kokoa NB! Huutonetistä tilaisin myös ison läjän imuja taskuvaippoihin ja vaippakankaita tilaan tänään niin pääsen pistämään vaippatehdasta pystyyn[:)]
Noihin kestovaippoihin; mie olen tilaillut muutamia ihania vaippoja huutonetistä, samoin saan kaverilta ostettuaa heille pieneksi jääneitä aivan upeita tsi pulleja kokoa NB! Huutonetistä tilaisin myös ison läjän imuja taskuvaippoihin ja vaippakankaita tilaan tänään niin pääsen pistämään vaippatehdasta pystyyn[:)]