Mä kävin kans eilen jo toisessa sokerirasituksessa...näytti taas paastot olevan vähän koholla [>:] Jostain luin että raskausaikana naisen insuliinintuotantotarve kolminkertaistuu...ei mikään ihme että herkästi esiintyy raskausajandiabetesta. Samaisessa jutussa todettiin et kaikki mm suklaa ja karkit yms paljon hiilareita sisältävät herkut pitäis lisätä sinne listaan mitä ei saa syödä. Se onkin helppo pysytellä irti sellasista kun muutenkin niitä ihmeellisiä mielitekoja tulee [:D] Meillä pitää olla aina mansikkajäätelöä pakkasessa.
Onko teillä muilla tullut mitään ruokia tai muita mitä on ajoittain vain pakko saada?
Entä onko kenelläkään kokemusta mammajoogasta? Itse kävin eilen ensimmäisellä tunnilla. Oli tosi hyvä olo ja oli yläkropan kaikki lihakset ja nikamat auki sen jälkeen [:)]
Onko teillä muilla tullut mitään ruokia tai muita mitä on ajoittain vain pakko saada?
Entä onko kenelläkään kokemusta mammajoogasta? Itse kävin eilen ensimmäisellä tunnilla. Oli tosi hyvä olo ja oli yläkropan kaikki lihakset ja nikamat auki sen jälkeen [:)]